BRF تقویت زمینه شیوه های ایمنی از میدان به جدول

در ژوئن 7, جهانی ایمنی مواد غذایی روز برگزار BRF یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی در جهان, هدایت خط مشی کیف

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

در ژوئن 7, جهانی ایمنی مواد غذایی روز برگزار BRF یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی در جهان, هدایت خط مشی کیفیت است که ایجاد شیوه های خوب در تولید و خدمات مشتری را تقویت ایمنی مواد غذایی اقدامات در طول زندان است.

به عنوان بخشی از اقدامات این شرکت راه اندازی شد Ecco پروژه های تعاملی پلت فرم متشکل از سفر مجازی به کمک به مردم در کاهش ضایعات غذایی در خانه های خود. در آن مصرف کنندگان را دیدن راهنمایی در مورد چگونگی به حداقل رساندن ضایعات با اقدامات قابل اجرا برای زندگی روزانه حصول اطمینان از دسترسی به قابل اعتماد و شفاف اطلاعات برای استفاده پایدار از مواد غذایی خود را.

علاوه بر این ابتکار BRF پشتیبانی از پنج رکن ایمنی مواد غذایی تعریف شده توسط سازمان ملل متحد از فیلد به جدول. ما با کار شناخته شده بین المللی گواهینامه های تضمین کیفیت و ایمنی از BRF را مارک محصولات, نظارت بر تمام مراحل شرکت در زنجیره ارزش ارائه مواد غذایی با ارزش تغذیه ای و اطلاعات به میلیون ها نفر از مصرف کنندگان است.

BRF تضمین تولید با خیال راحت. پس از نظارت در تمام مراحل از حیوانات ایجاد این شرکت ایجاد خوب شیوه های مدیریت همیشه با هدف امنیت زیستی حیوانات رفاه و ردیابی. با این شرکت سرمایه گذاری در آموزش کارکنان و یکپارچه کارکنان و تصویب یک کنترل دقیق محصولات مورد استفاده در صنایع.

خط مشی کیفیت ما ترویج فرهنگ کیفیت و تعهد به توسعه مغذی محصولات با شفافیت بر روی برچسب آنها حصول اطمینان از پاک کردن اطلاعات به طوری که مصرف کنندگان باید متعادل و سالم رژیم غذایی.

BRF نیز بخشی از کالاهای مصرفی فروم ترویج بهبود زنجیره تولید تشویق برنامه هایی مانند بازارهای جهانی و همکاری با انجمن برای ارتقای ایمنی مواد غذایی که در آن ما در حال حاضر.

در مورد BRF

بزرگترین جهانی مرغ صادر کننده BRF به یاد مارک های چنین به عنوان Sadia, Perdigão و Qualy. هدف آن است که به ارائه کیفیت مواد غذایی است که به طور فزاینده ای خوشمزه و عملی به مردم در سراسر جهان از طریق مدیریت پایدار از یک زندگی طولانی و پیچیده زنجیره ای فراهم می کند که یک زندگی بهتر برای همه از روستا به جدول. بر اساس تعهدات بنیادی به ایمنی و کیفیت و یکپارچگی این پایگاه شرکت استراتژی خود را در یک چشم انداز بلند مدت و با هدف ایجاد ارزش برای جوامع که در آن فعالیت کارکنان و اعضای سهامداران و جامعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن