جوهر Smartcare España برنده Ibernex چالش تنظیم از طریق Aragón باز آینده ارائه راه حل های فن آوری است که تسهیل استقلال برای سالمندان و افراد معلول و افراد با بیماری های مزمن

بر اساس اخباری telecare آن باعث می شود آن را ممکن است برای بهبود کیفیت زندگی مردم این راه حل شامل خانه-مراقبت

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

بر اساس اخباری telecare آن باعث می شود آن را ممکن است برای بهبود کیفیت زندگی مردم

  • این راه حل شامل خانه-مراقبت از فن آوری است که می تواند تکامل با توجه به نیازهای کاربران و نظارت بر فعالیت های خود را در زمان واقعی از طریق برنامه ریزی شده قوانین و یا یادگیری اتوماتیک از عادات خود را
  • این پلت فرم می توانید با ارسال هشدار به اعضای خانواده و مراقبین زمانی که یک انحراف در شناسایی معمول رفتار الگوی کاربر در نتیجه جلوگیری از مخاطره آمیز و یا شرایط اضطراری
  • چالش تنظیم از طریق Aragón, کفش آینده, دریافت مطالب از 50 راه اندازی بنگاههای کوچک و متوسط فناوری و مراکز کارآفرینان که 39 بودند از اسپانیا و 11 بودند و بین المللی است.
  • برنده پروژه قادر خواهد بود برای انجام یک خلبان واقعی آن پیشنهاد بودجه توسط Ibernex با ارزش تا €50,000.

 جوهر SmartCare España است, برنده چالش تکنولوژیکی مجموعه توسط Ibernex از طریق Aragón باز آینده باز و نوآوری و ابتکار از Telefónica با همکاری T-ZIR. Ibernex. این Aragón-بر اساس شرکت متعلق به Pikolín که توسعه مراقبت متمرکز بر راه حل انتخاب یک راه حل شامل اخباری telecare که به بهبود کیفیت زندگی مستقل از سالمندان و افراد معلول و کسانی که با بیماری های مزمن. برنده پروژه انجام خواهد شد یک خلبان واقعی راه حل آن است که دریافت کمک های مالی تا €50,000 از Ibernex.

چالش جذب ورودی از 50 راه اندازی بنگاههای کوچک و متوسط فناوری و مراکز کارآفرینان که 39 بودند از اسپانیا و 11 بودند و بین المللی است. طی بررسی روند نه اکثر پروژه های نوآورانه در مجازی همکاری و شرکت در ایجاد سفر با هماهنگی Aragón باز آینده تیم. در رابطه با Ibernex آنها توسعه طرح های پیشنهادی خود را و این فرصت را برای اتصال فن آوری و افزایش دید خود را در میان شرکت های استراحت خود را از سفر خود و همراهان.

جوهر SmartCare کشور اسپانیا برنده این چالش توسعه نوآورانه پیشرفته telecare راه حل ها با هدف تامین کنندگان از خدمات درگیر در مراقبت از سالمندان است. راه حل آن, بر اساس پیش بینی الگوریتم های یادگیری و هوش مصنوعی قادر است در حال تحول و مطابق با نیازهای کاربران و نظارت بر فعالیت های خود را از طریق برنامه ریزی شده قوانین و یا یادگیری اتوماتیک از عادات خود را.

این پلت فرم می فرستد هشدار به اعضای خانواده و مراقبین زمانی که آن را تشخیص هر گونه انحراف در کاربر معمول رفتار الگوی است که می تواند سرچشمه یک وضعیت خطرناک مانند استفاده بیش از حد از حمام در طول شب در ساعات اولیه صبح جلوی درب باز بودن بیش از 15 دقیقه ، هشدار که باعث می شود ارسال از طریق ایمیل و یا تلفن همراه برنامه.

این تکنولوژی کمک می کند تا سالمندان و افراد معلول و افراد مبتلا به بیماری های مزمن در زندگی روزانه خود و باعث می شود آن را ممکن است برای شناسایی هر گونه وخامت سلامت خود را در مراحل اولیه. این پلت فرم همچنین دارای یک سیستم از دستگاه را قادر می سازد که سالمندان به مسن تر رشد می کنند در حالی که به طور مستقل زندگی در خانه های خود و ارائه می دهد یک غیر محسوس نظارت بر سلامت تجربه ارائه عزیزان خود را با صلح از ذهن است.

در مورد SmartCare España

جوهر SmartCare España بخشی از جوهر گروه متخصص در فن آوری های IoT. آن را توسعه نوآورانه پیشرفته telecare راه حل ها با هدف تامین کنندگان از خدمات مربوط به مراقبت از سالمندان است. این یکی از تولید کنندگان پیشرو از شخصی پاسخ اضطراری سیستم (PERS) واکنشی telecare و راه حل های فن آوری است که تسهیل زندگی مستقل برای سالمندان است.

در مورد Ibernex

Ibernex مستقر در زاراگزا و رهبری یک تیم حرفه ای با بیش از 25 سال تجربه در این بخش در حال کار برای رسیدن به اتوماسیون نوسازی و دیجیتال شدن دستگاه از مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین ارائه راه حل های شخصی هستند که در خط با بازار آخرین روند و نیاز دارد. راه حل های خود را در حال حاضر در بیش از 20 کشور با بیش از 625 تاسیسات تکمیل شده در سراسر جهان است.

در مورد باز کردن در آینده

Telefónica باز در آینده به عنوان بخشی از ارتباط باز کردن نوآوری در بخش شبکه ای متشکل از بیش از 40 نوآوری هاب در حال حاضر در اسپانیا و آمریکای لاتین است. یک پلت فرم جهانی طراحی شده است برای ایجاد فرصت های کسب و کار متصل به کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و عمومی همکاران از سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن