انگلیسی پاکستانی در مورد عصبانی coronavirus بازگشت تلاش

هزاران نفر از پاکستانی در بر داشت خود را در گیر پاکستان به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس گسترش یافته است. آ

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

هزاران نفر از پاکستانی در بر داشت خود را در گیر پاکستان به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس گسترش یافته است. آنها سرخورده توسط خود دولت در تلاش برای به دست آوردن آنها را به خانه به بریتانیا همچنین نژادپرست است.

انگلیسی امور خارجه و مشترک المنافع تحت انتقاد شدید از انگلیسی پاکستانی برای آنچه آنها می گویند آنها بود موثر رها در پاکستان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

هزاران نفر از پاکستانی در بر داشت خود را در گیر این کشور که در مارس 21, پاکستان تعطیل حریم هوایی خود را به پروازهای تجاری با توجه به این ویروس است. در مارس 23, وزیر خارجه Dominic Raab به نام برای همه شهروندان بریتانیا به بازگشت با اثر فوری.

"که در آن مسیرهای تجاری وجود ندارد و کارکنان ما در حال کار دور ساعت به ارائه مشاوره و پشتیبانی به انگلستان اتباع" Raab گفت.

دولت بریتانیا راه اندازی پروازهای بازگشت به تعدادی از کشورها از جمله پرو و هند و نپال است. حدود 75 میلیون پوند (€85.6 میلیون; $92.8 میلیون دلار) اختصاص داده شد برای این عملیات اما پاکستان را شامل نمی شد در منشور طرح.

این چپ رشته شهروندان در رحمت پاکستان شرکت هواپیمایی دولتی, PIA که بارها و بارها لغو پروازها و حاضر به بازپرداخت مشتریان.

لیدز-بر اساس نویسنده Suhaiymah Manzoor-خان راه اندازی خود را در مبارزات انتخاباتی در حالی که گیر کرده در پاکستان پس از رشد نا امید با این مقام دست زدن. او راه اندازی یک آدرس ایمیل برای ارسال خودکار اطلاعات جمع آوری اطلاعات از افراد آسیب پذیر و تشویق شهروندان به تماس خود را محلی عضو مجلس.

بیش از 75 قانونگذاران نوشت: Dominic Raab خواستار اقدام در این موضوع رهبری وزیر سایه امیلی Thornberry. "ما نگران آن است که کمیسیون عالی در پاکستان [فراهم می کند که خدمات به اتباع بریتانیا در پاکستان] هستند اتخاذ نمونه از بهترین عمل است که ما را دیده اند از انگلستان دیگر سفارتخانه ها در سراسر جهان" Thornberry نامه گفت: تاکید بر این که مردم در حال اجرا از پول و تلاش برای دسترسی به دارو لازم.

یک چنین فرد اقبال حسین از West Yorkshire که تحت عمل جراحی برای سرطان در سال گذشته با استفاده از یک ileostomy کیسه و نیاز به یک دوجین داروهای مختلف. "من نام انگلیسی کنسولگری تقریبا هر روز با هیچ شادی, تنها وعده های دروغین," او گفت:. او گفت که او به پایان رسید تا نیاز به شستشو و استفاده مجدد از خود ileostomy کیسه که او به عنوان اهانت آمیز. او به پرداخت 1000 پوند برای یک پرواز بازگشت به انگلستان در مارس 18.

Manzoor-خان گفت: تجربه نشان داد که کمیسیون عالی در پاکستان انجام نمی شد در این زمینه لازم است. "زمانی که من در نهایت کردم از طریق به آنها کمیسیون عالی بریتانیا از من خواست آنها را به ارسال لیست من از در معرض خطر مردم بود که هشدار دهنده — درمان من به عنوان یک کارآموز بدون مزد به جای داشتن هر گونه سیستماتیک راه گرفتن این اطلاعات خود را," او گفت:.

پرواز چارتر و پس از طولانی مدت مبارزات انتخاباتی

Amna Saleem یک نویسنده و کمدین از اسکاتلند شده بود آوازی در تلاش خود را به پدر و مادر او عودت از جمله ظاهر می شود در سی و نوشتن چندین مقاله. پدر و مادر او به تازگی, اما او گفت: در زمان تجربه و تلفات در سلامت روان "پدرم در سلامت رنج می برد و که واقعا ترس ما." او گفت که سخت ترین لحظه برای یک گفتگو که در طی آن او به طور معمول رواقی پدر شد و عاطفی و پرسید: اگر او می شده اند به خانه قبل از آن اگر پوست او سفید است.

پس از یک ماه مبارزه با Manzoor-خان و قانونگذاران از جمله یکی, افضل خان بود که در تماس با او روزانه پروازهای چارتر شدند و در نهایت قرار داده شده توسط امور خارجه و مشترک المنافع.

در یک بیانیه ارائه شده به دویچه وله به کمیساریای عالی بریتانیا به پاکستان مسیحی ترنر گفت: "ما شده اند کمک به انگلیسی, مسافران در پاکستان از بازگشت به انگلستان از 21 مارس. در حالی که این بی سابقه است وضعیت ما در ادامه کار سخت برای کمک به مردم بیشتر خانه بیش از هفته آینده." وی افزود: 17,000 مردم شده بود عودت تا کنون با بیشتر انتظار می رود در اوایل ممکن است.

A Pakistan International Airlines plane on a tarmac

در ابتدا انگلیسی پاکستانی بودند در رحمت پاکستان پرچم حامل PIA به خانه

کمیسیون عالی بریتانیا گفت که آن را نیز ارائه وام اضطراری برای کسانی که قادر به پرداخت هزینه بلیط قیمت و ادامه خواهد داد به پشتیبانی انگلیسی پاکستانی را انتخاب کرده اند که به باقی می ماند در پاکستان است.

سرخورده شهروندان گذاشته شده اند سوال که آیا تعصب بخشی از تجربه خود را. یک محکم گزارش Windrush رسوایی منتشر شده در ماه مارس متوقف کوتاه گفت که دفتر خانه بریتانیا در تالار وزارت کشور بود institutionally نژادپرستانه و این همراه با یک دولت متخاصم سیاست های مهاجرتی است مرکب احساسات از جمله.

"این حادثه مستحکم دانش من که تابعیت در این کشور مشروط و مخاطره آمیز برای همه مردم از رنگ" Manzoor-خان گفت.

سلیم گفت: او اذعان کرد که یک بیماری همه گیر است که یک وضعیت غیر معمول برای هر دولت برای مقابله با, اما او احساس که نژادپرستی نهادی در دولت بریتانیا را پاسخ. "دولت بریتانیا نه تنها شکست خورده پدر و مادر من اما همه ما با دست زدن به این وضعیت است."

با اشاره به اقلیت مقدم کارگران در بیمه خدمات درمانی که در حال مرگ هستند به طور نامتناسبی در طول همه گیر سلیم گفت: "بریتانیا صرف سال تلاش برای تضعیف ما حضور بسیار و در عین حال هیچ مشکلی با استفاده از ما در آن زمان نیاز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن