جورج فلوید تظاهرات: مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات سرزنش افراطی 'خارجی' به صورت خشونت

هر دو راست و چپ گروه متهم شده است که خشونت های اخیر ما ضد نژادپرستی تظاهرات با فیلم نشان سفید مردم افزایش تنش

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

هر دو راست و چپ گروه متهم شده است که خشونت های اخیر ما ضد نژادپرستی تظاهرات با فیلم نشان سفید مردم افزایش تنش است. سیاه معترضان نگران هستند که آنها را تا پایان در تیراندازی.

امور خارجه آمریکا و مقامات فدرال می گویند که سازمان تظاهر کنندگان بوده است شرکت در تظاهرات علیه خشونت پلیس در شهرستانها مختلف با هدف خاص از جرقه خشونت و تخریب است.

خشم عمومی ریخته بر روی خیابان ها پس از مرگ آفریقایی آمریکایی جورج فلوید در مینیاپولیس در دوشنبه که در هنگام مرگ یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن در حالی که بازداشت شده است.

مقامات ارائه شواهد کمی برای حمایت از ادعای خود را این است که این گروه اصلی رانندگان از ناآرامی های خشونت آمیز با هرج و مرج در تظاهرات ساخت آن را دشوار است به منظور بررسی هویت و انگیزه.

تهمت و سرزنش Antifa

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او را تنها مقصر چپ افراطی و Antifa برای باعث خشونت در تظاهرات — اما دوباره ارائه نشده است شواهد.

مغلوب ساختن پیشی جستن هدف اصلی بوده است Antifa شل شبکه متشکل از رادیکال جناح چپ فعالان که مقابله با راست افراطی نئو نازی ها به گروه و سفید supremacists.

روز یکشنبه ایران برافراشته در برابر Antifa و دیگر جناح چپ گروه در توییتر تبریک گارد ملی برای "خاموش کردن کل" شد.

او همچنین گفت که ایالات متحده خواهد بود "تعیین Antifa به عنوان یک سازمان تروریستی" یک تهدید او همچنین ساخته شده در سال گذشته که موجب بین المللی واکنش.

مغلوب ساختن پیشی جستن فشار به سرزنش چپ و به سرزنش رهبران محلی خود را برای دست زدن به تظاهرات یک حرکت است که به احتمال زیاد باعث بیشتر ملی بخش در روزها و هفته آمده است.

ادامه مطلب: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن: توییتر پنهان جیر برای 'ستایش خشونت'

حتی کارتل های مواد مخدر سرزنش

روز شنبه, مینه سوتا, فرماندار Tim Walz به خبرنگاران گفت که او شنیده ام گزارش های تایید نشده که سفید supremacists و حتی کارتل های مواد مخدر "در حال تلاش برای استفاده از هرج و مرج است." شهر مینیاپولیس دیده است پنج شب متوالی از اعتراضات پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس.

معاون News اما گزارش شده است که چند تن از اعضای راست گروههای شبه نظامی خال خال شد در این تظاهرات در مینیاپولیس از جمله از "Boogaloo Bois" و "III% ارتش" شبکه — دو گروه که مدافع خشونت رویارویی با اجرای قانون و امید به استوک جنگ داخلی در ایالات متحده است.

معاون همچنین گزارش داد که یک گروه فاشیستی آن مورد استفاده قرار تلگرام کانال برای تشویق نئو نازی ها پیروان برای حمله به مردم در تظاهرات و جرقه "مسابقه جنگ."

رادیو دولتی مینسوتا همچنین با اشاره به چند شاهد که خال خال سفید مردان مسلح در این تظاهرات برخی از کسانی که در حال سفر بودند در وسایل نقلیه با supremacist insignias.

معترضان نگران تخصیص بودجه

اگر چه انگیزه پشت آن انجام غارت و شورش نامشخص باقی می ماند وجود دارد قوی تر است شواهدی وجود دارد که برخی از تظاهرات خشونت آمیز در روزهای اخیر سفر به ده ها تن از شهرستانها برای شرکت در تظاهرات.

در شهر نیویورک پلیس به اتهام یک زن سفید از شمال ایالت نیویورک که پرتاب بطری آتش زا به سوی یک خودروی پلیس در حالی که چهار افسر داخل بودند.

در دیترویت 37 از 60 معترضان بازداشت نشده در شهرستان زندگی می کنند. اگر چه دیترویت تقریبا 80% سیاه, بسیاری از کسانی که دستگیر شدند, سفید, پلیس گفت:.

ویدئوها را منتشر و در رسانه های اجتماعی از مردم سفید منجر به اتهام خرابکاری در ساختمان و یا در غارت فروشگاه ها.

گروه های محلی در ایالت مینه سوتا را متوجه روند و همچنین افزایش نگرانی ها در مورد اثر که خود را گاهی اوقات خشونت آمیز مشارکت خواهد شد که محلی برای جوامع سیاه و بالقوه رقیق کلی پیام از تظاهرات.

"من فکر می کنم حدود یک سوم از مردم از شهر را به اینجا شهر رایت" گفت: جاستین Terrell, مدیر اجرایی شورای Minnesotans از میراث آفریقایی آسوشیتدپرس گفت.

"آن است فقط قرار دادن مردم سیاه و سفید در یک crossfire نه فقط بین فاشیست ها و آنارشیست ها -- اما قرار دادن ما در یک تیراندازی با گارد ملی."

rs/mm (AP, AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن