برده معامله گر مجسمه پایین کشیده در جورج فلوید تظاهرات

معترضان در انگلیس را پایین کشیده و یک مجسمه از یک تاجر برده در طول یک تظاهرات به افتخار جورج فلوید. از سیاه و

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

معترضان در انگلیس را پایین کشیده و یک مجسمه از یک تاجر برده در طول یک تظاهرات به افتخار جورج فلوید. از سیاه و سفید زندگی می کنند ماده تظاهرات شروع شد و بحث برانگیز مجسمه ها پایین آمده اند در شهرستانها در سراسر جهان.

معترضان در انگلیس پایین کشیده ایالت معروف تاجر برده و آن را انداخت در یک بندر در روز یکشنبه دومین روز از جهانی آخر هفته تظاهرات علیه مرگ یک مرد آمریکایی به دست پلیس.

"امروز من شاهد تاریخ" ویلیام خواهید توییتی از شهر بریستول. "مجسمه ادوارد Colston یک بریستول تاجر برده بود پاره مخدوش و پرتاب در رودخانه است. #BlackLivesMatter."

فیلم از این رویداد به ضرب گلوله توسط شاهدان نشان داد یک جمعیت چند ده نفر از آنها به عنوان یک طناب به دور گردن مجسمه قبل از کشیدن آن به زمین است.

آنها پس از انجام آن به بندر که در آن معترضان راندند و آن را به آب که در آن غرق شد. مجسمه چهره شده بود آغشته با رنگ قرمز.

با توجه به گزارش پلیس حدود 10000 نفر حضور داشتند بریستول سیاه زندگی ماده تظاهرات در روز یکشنبه.

ادامه مطلب: جورج فلوید قتل اسپرز تازه تظاهرات در سراسر اروپا

5,000 بردگان یک سال

خانه انگلستان کار Priti پاتل به نام قانون "کاملا شرم آور."

"صحبت می کند که به این عمل اختلال عمومی است که در واقع در حال حاضر تبدیل به یک حواس پرتی از این علت است که مردم در واقع اعتراض در مورد" پاتل گفت اخبار آسمان.

حزب کارگر مجلس Clive لوئیس توییتی پشتیبانی از مجسمه را برداشت.

"کسی مسئول بی اندازه خون و درد و رنج. ما هرگز حل ساختاری نژاد پرستی تا ما را وادار به مقابله با تاریخ ما در همه پیچیدگی آن است. #پل," او نوشت.

در سال 1680, Colston برای آغاز به کار سلطنتی آفریقایی شرکت بازرگانی شرکت با در انحصار غرب آفریقا تجارت برده. در آن زمان شرکت حمل و نقل حدود 5000 بردگان در سال است. Colston در ادامه به توسعه شهرت به عنوان یک نیکوکار در بریستول.

ادامه مطلب: اروپا باید گام به گام ضد نژاد پرستی تلاش, حقوق, آژانس, گوید

بیشتر مجسمه ها پایین آمده

معترضان در سراسر جهان تبدیل شده است ناکامی های خود را نسبت به بحث مجسمه.

روز شنبه معترضان در ایالات متحده به ارمغان آورد یک مجسمه از یک مؤتلفه کلی در ریچموند, ویرجینیا. از جمله مجسمه های یک flashpoint از جنجال در آمریکا.

گروه کوچکی از معترضان کشیده پایین مجسمه ژنرال کارتر ویلیامز Wickham بنا در سال 1891.

در سال 2017, برخی از Wickham است فرزندان به نام به حال برای مجسمه برداشته شود.

یک شهر در ایالت میشیگان روز جمعه تصمیم به حذف یک بحث تاریخی برای این شهر طولانی ترین خدمت شهردار پس از تظاهرات پرسیده خواستار حذف آن.

خدمه حذف مجسمه الیور هوبارد یک پلاریزه شکل که پشتیبانی segregationist سیاست و نژادپرستانه نظرات او در طول 35 سال تصدی خود به عنوان شهردار در دیربورن میشیگان پست او برگزار شد تا 1977.

مجسمه تا به حال تبدیل شدن به یک "نماد تفرقه به جای وحدت, یک," شهر, سخنگوی گفت.

فیلم اجتماعی داخلی نشان داد تظاهرات در بروکسل در روز پنج شنبه به عنوان آنها در حال جمع آوری یک مجسمه از شاه سابق لئوپولد دوم. لئوپولد است گفت: برای نظارت مرگ 10 میلیون مردم کنگو.

kp/اس ام اس (AFP AP

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن