بابا والاس آتش سوزی در کسانی که معتقدند او جعلی جرم و جنایت نفرت: "من عصبانی هستم!'

راننده نسکار بابا والاس به نظر می رسد سه شنبه شب در سی ان ان در پاسخ به FBI نتیجه گیری او این بود که هدف از یک

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

راننده نسکار بابا والاس به نظر می رسد سه شنبه شب در سی ان ان در پاسخ به FBI نتیجه گیری او این بود که هدف از یک نژادپرست جرم و جنایت نفرت گفت او "عصبانی" است که مردم شک شخصیت او و یکپارچگی است.

روز پس از نسکار اعلام کرد که طناب دار حلق آویز پیدا شد در گاراژ والاس لیگ تنها سیاه مسابقه که اخیرا صریح در عدالت نژادی مسائل اف بی آی مشخص شد که "که درب گاراژ طناب از مد افتاده مثل یک طناب دار شده بود قرار وجود دارد از اوایل پاییز گذشته."

"ما درک FBI را سریع و دقیق بررسی و خدا را شکر که به یاد داشت که عمدی نژادپرستانه علیه بابا" نسکار جمهور استیو فلپس در بیانیه ای گفت. "ما ثابت قدم باقی می ماند در تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه کسانی که عشق مسابقه."

والاس که با موفقیت تحت فشار قرار دادند نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از حوادث آن بلافاصله در بر داشت خود را متهم به واسطه جعلی جرم و جنایت نفرت در رسانه های اجتماعی با بسیاری از مقایسه او و حادثه به Jussie Smollett.

پرسیده شده توسط سی ان ان لنگر همین لیمو چگونه او احساس خود را در مورد وضعیت والاس tersely پاسخ داد: "من عصبانی هستم!"

"من دیوانه چرا که مردم در حال تلاش برای تست شخصیت من و کسی که من هستم," او اضافه شده است. "و من صداقت. آنها سرقت که از من اما تلاش برای آزمایش آن. و به عنوان یک فرد است که نیاز نیست شهرت و یا اعتیاد به مواد مخدره و یا رسانه ها من می تواند مراقبت کمتر است."

والاس در ادامه به توصیف این جلسه او اولین بار بود با فلپس در یکشنبه شب زمانی که یک عضو از مسابقه خدمه برای اولین بار کشف طناب در گاراژ غرفه. نسکار جمهور والاس گفت: تا به حال "اشک نورد پایین صورت خود را" بیش از این حادثه باور آن را یک جنایت نفرت.

والاس تصریح کرد که او تا به حال در ابتدا دیده می شود طناب دار و نبود درگیر در گزارش آن را به نسکار.

"من هرگز دیده می شود طناب دار," او گفت:. "من هرگز آن را گزارش. من که قرار بود برای شام."

لیمو تلاش برای اطمینان دادن به راننده که "منصف مردم" هستند و او را متهم به انجام هر کاری اشتباه گفتن او را به نادیده گرفتن "knuckleheads" در رسانه های اجتماعی. والاس با ابراز قدردانی کرد و گفت که "هیچ یک از اتهامات این که جعل را خواهد شکست یا پارگی ،

پرسید که آیا آن را نمونه ای برای طناب و مانند آن به حلق آویز در مسابقه گاراژ والاس گفت او شده است در مسابقه تمام زندگی خود را و او هرگز دیده می شود یک گاراژ بکشد مانند آن در دیگر اصطبل.

"این یک راست تا طناب دار," او گفت:. "اف بی آی اعلام کرده آن را با یک طناب دار. بارها و بارها. نسکار رهبری اعلام شد طناب دار. من می توانم تایید می کنند که. من در واقع شواهد از چه بود حلق آویز در گاراژ من بیش از من در اطراف گودال خدمه بچه ها به آن را تایید, شد طناب دار. و هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به آن."

پس از لیمو فشرده او در مورد اینکه آیا او هنوز هم بر این باور بود که به معنای به عنوان یک پیام برای او نسکار ستاره یک بار دیگر توضیح داد: "این طناب دار" قبل از او با اشاره به نبود هدف در نظر گرفته شده.

"این که آیا در سال 2019 یا هر آنچه در آن بود طناب دار" او اعلام کرد. "پس از آن نبود به کارگردانی من است. کسی گره خورده طناب دار. که من چه میگویم. آن است که یک طناب دار."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن