طراحی و اجرای روف گاردن

طراحی و اجرای روف گاردن از پر هزینه ترین فرآیند تولید روف گاردن می توان به ساخت فضای سبز آن اشاره کرد. فضای س

توسط NEWSCENTERALS در 27 شهریور 1401

طراحی و اجرای روف گاردن

از پر هزینه ترین فرآیند تولید روف گاردن می توان به ساخت فضای سبز آن اشاره کرد. فضای سبز روف گاردن به طور معمول حدود ۳۰ درصد فضای کلی بام سبز را در بر می گیرد. برای طراحی و اجرای روف گاردن معمولی و ارزان می توان به جای کاشت فضای سبز از فلاور باکس های مهیا استفاده کرد. هزینه ایجاد روف گاردن به طراحی آن بستگی دارد. به عبارتی هر چه طرح روفگاردن پیچیده تر باشد هزینه ایجاد آن بیشتر می شود. طراحی بام سبز می تواند شامل استخر، آلاچیق، آبنما و .. باشد و یا این که در بام سبز های کوچک طراحی روف گاردن بی آلایش و ارزان باشد و به یک‌سری فلاورباکس و مبلمان ختم شود. کمپانی ساختمانی تاتیان در راستا ساخت روف گاردن از طراحی تا اجرا اساسی هر بودجه ای در سرویس شماست.

یکی ار زوش های اجرای روف گاردن ساده و ارزان محدود نمودن تراز پشت بام برای اجرا است. به این ترتیب که در یک ساختمان یک نصیب و محدوده از بام را به تیتر فضای طراحی در نظر گرفته و اصلی توجه به متراز مورد نظر، طراحی و اجرای روفگاردن معمولی و مناسب انجام می شود. یکی دیگر از طرز های کمتر شدن هزینه های اجرای روفگاردن و ساخت یک روف گاردن معمولی و ارزان استفاده از اقلام پرتابل است. به عنوان مثال به جای کاشت گیاهان طبیعی می قدرت از چمن تصنعی به کار گیری کرد.

به طور کلی هزینه اجرای روف گاردن به عواملی نظیر هزینه فضای سبز، مبلمان، هزینه های اجرا، کفسازی و وابسته است. در نتیجه برای تولید یک روف گاردن ارزان می بایست هزینه های ذکر شده را به دست کم ممکن رساند. به جهت آنالیز هزینه ایجاد بام سبز نیز بایستی به حقوق و دستمزد مجریان و مهارت و تجربه آنان دقت نمود. هم چنین ارزش اجرای روف گاردن به فرایند تولید روفگاردن و نازکی ها و پیچیدگی های کار نیز بستگی دارد.

هر چه فضای بام کوچکتر باشد هزینه های ناشی از اجرای بام سبز کاهش می شود. به این عامل همانطور که پیشتر گفته شد محدود نمودن فضای بام یک عدد از راهکارهای تولید یه روفگاردن ارزان است.

کفسازی مطلوب روف گاردن

کفسازی روف گاردن بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد. می بایست در جايگاه نخستین سبک باشد تا بار ناشی از آن بام را از پا در نیاورد. توصیه ما برای یک روف گاردن ارزان و قشنگ به کار گیری از چمن مصنوعی است. چمن‌های تصنعی و مصنوعی سبک‌اند و به‌واسطه وزن قلیل خویش بار اعمال شده بر بام را قلیل می‌کنند. از طرفی درصورتیکه بخواهید آن را جابه‌جا نمایید ظرف مدت کوتاهی می‌توانید به مکان نو منتقلش کنید. همین کف‌پوش به نسبت بقیه کف‌پوش‌ها قیمتی ارزان‌تری داراست و به همین منجر است که به جهت داشتن یک روف گاردن مناسب می‌توانید از آن به کار گیری کنید. 
اگر می‌خواهید برای کفسازی خویش اکثر هزینه کنید ولی قابلیت تغییر و تحول مکان دارید سفارش ما به شما تایل موزائیک چوب پلاست یا تایل موزائیک
 ترمووود است. این کف‌پوش قشنگ و دیدنی علاوه بر گرما و زیبایی خویش از گونه های کف‌پوش پرتابل می باشد و می‌توان آن را از مکان فعلی قطع و در مکان تازه نصب کرد.
کف‌پوش های چوب‌پلاست که از رایج ترین کف‌پوش های روف گاردن محسوب می‌شوند هزینه‌ی اجرای زیادی دارند.

مبلمان باغی ارزان

چند صندلی چوبی معمولی یا هر مبلمانی که مناسب فضای گشوده باشد را می‌توان در روف گاردن قرارداد. خوشبختانه مبلمان فضای باز یا همان مبلمان باغی همین روزها رونق زیادی در کشورمان پیدا کرده می‌توانید گونه های این مبلمان‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری نمایید. 

بهترین و کم‌هزینه‌ترین خط مش ساخت یک روف گاردن زیبا، گلدان‌ها و فلاورباکس ها هستند. شما می‌توانید با خرید کردن گلدان‌های ارزان و قشنگ یا ایجاد فلاورباکس های چوبی متحرک یک روف گاردن مدولار-پرتابل بسازید و از بودن در آن لذت ببرید.

فلاورباکس چوب پلاست

یکی از بهترین متریال‌ها برای تولید فلاورباکس چوب پلاست یا پلاست وود است. این کالا دارای مقاومت بالایی که در برابر رطوبت باران و برف و تابش مستقیم خورشید داراست می‌تواند سالهای سال فارغ از تغییر‌و تحول فیزیکی برایتان باقی بماند. فلاورباکس چوب پلاست محصولی اندک حریف و ماندگار میباشد که مشتریان زیادی از آن برای ساخت روف گاردن استفاده می‌کنند.

فلاورباکس ترمووود

ترمووود به جهت زیبایی و وزن سبک که داراست محبوبیت ویژه‌ای را نزد طراحان و صاحبان روف گاردن پیدا کرده است. سفارش ما به شما به کار گیری از فلاورباکس ترمووود در روف گاردن سرپوشیده است. اگر علاقه‌مند به چوب میباشید با تعدادی فلاورباکس ترمووود و گیاهان منحصر فضای باز آغاز به ایجاد روف گاردن دلخواهتان کنید.

پرگولا و آلاچیق ارزان

پرگولا و آلاچیق المان هایی تاثیر گذار در روف گاردن به حساب می‌آیند. یه طوری که می قدرت کلیدی با تولید یک آلاچیق بی آلایش روف گاردنی دیدنی اخلاق و رفتار کرد. چنانچه به دنبال تولید آلاچیق مناسب می باشید پیش از هر چیز بایستی بدانید آلاچیق عنصری اهمیت می باشد که می بایست بنیادین و صحیح طراحی و اجرا شود. عدم وجود استاندارد در تولید آلاچیق و پرگولا سبب ساز به هدر رفت پولتان میشود. پس تا حد قابلیت از متریال های بی میزان مرغوب بودن به واسطه بها ارزانشان دوری کنید
به جای به کارگیری از متریال های بی میزان مرغوب بودن ارزان از متریال های باکیفیت یه خرده گران خیس استفاده نمایید تا از ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری کنید و مهم خیس از کلیه سال های زیادی از هزینه ای که کرده اید به مهربانی استفاده کنید.
آلاچیق ها را نیز با متریال چوب پلاست و هم کلیدی متریال ترمووود می سازند

گیاهان مناسب برای روف گاردن

یکی از اصلی ترین بخش هایی که روف گاردن را تام می‌کند، به کارگیری از گیاهان مناسب است. گیاهان مدام سبز و مناسب برای اشخاصی که به دنبال رئیس دارایی خویش میباشند پیشنهادی مناسب و کم‌هزینه است. در این نصیب به معرفی چندین گیاه مدام سبز و ارزان می‌پردازیم،

میخک هندی

پیچ امین الدوله

شیشه شور

پیرو کانتا

ارغوان

ماهونیا

پالت های چوبی

یکی از اندک هزینه ترین موادتشکیل دهنده پیشنهادی به جهت فضای بام به کارگیری از پالت های چوبی یار دارای تشک های پارچه ایست. همین ترکیب در سال اخیر همه‌گیر شده میباشد و اهمیت کمی ابتکار اختراع می‌توان فضایی گوناگون را به امداد آنان خلق کرد.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن