ایسنا ستاره Geraldo ریورا بارگیری نشود در مغلوب ساختن پیشی جستن: 'آنچه که در این 6 کلاس؟!'

Geraldo ریورا تحویل یکی از سخت ترین condemnations دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تا کنون پخش شده در رادیو فردا ب

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

Geraldo ریورا تحویل یکی از سخت ترین condemnations دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تا کنون پخش شده در رادیو فردا بعد از ظهر جمعه وقتی که او به نظر می رسد در پنج و در زمان رئیس جمهور به وظیفه برای تهدید مینیاپولیس معترضان با خشونت است.

پس از اولین انتقاد دموکرات ها برای "جدیت اجتناب از" غارت و خرابکاری توسط "آنارشیست" در آن شهرستان پس از پلیس با قتل جورج فلوید ریورا چرخد و برای حمله به مغلوب ساختن پیشی جستن به طور مستقیم.

"اما نکته دیگر این است که رئیس جمهور در این توییت 'هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود,' بیا!" ریورا گفت: با اشاره به صدای جیر جیر که توییتر را از مغلوب ساختن پیشی جستن گاهشمار دلیل آن را شکست قوانین خود را در "ستایش خشونت است."

"این چیست هفتم, 6کلاس هفتم,؟" "شما قرار نیست بنزین روی آتش است. که آرام کسی. که شما شجاعانه?" ریورا تمسخر این ایده که هر تظاهرکنندگان را متوقف خواهد کرد آنچه آنها انجام می دهند به دلیل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که آنها ممکن است گرفتن شات. "که قصد ندارم به اتفاق می افتد!" او بانگ زد. "همه او می کند این است که کاهش خود را."

ریورا که در هر دو بار اعتراف کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن است "نژادپرستانه" و او را به نام یک "رهبر جنبش حقوق مدنی" رفت و به او گفت که "ابراز تاسف" از "بی مبالاتی خود را توفانی طبیعت وقتی که می آید به توییتر." در پاسخ به تهمت و اتهامات که توییتر در تلاش است به سانسور او دانشمند به نام رئیس جمهور را به "خود سانسور خود را."

مغلوب ساختن پیشی جستن اقدام به پیاده روی خود را آتش زا دیدگاه در یک جفت از توییت در روز جمعه با این ادعا که او فقط نگران ایمنی از معترضان. "این بسیار ساده است هیچ کس باید هر گونه مشکل با این دیگر از آن متنفر و کسانی که به دنبال علت مشکل در رسانه های اجتماعی" به رئیس جمهور نوشت و اضافه میکند: "افتخار حافظه جورج فلوید!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن