'روزنامه نگاری است که به طور گسترده ای قدردانی در حال حاضر'

در سال 2017, the White House Correspondents' Association (WHCA) دریافت DW جایزه آزادی بیان (FOSA). زمان WHCA ر

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

در سال 2017, the White House Correspondents' Association (WHCA) دریافت DW جایزه آزادی بیان (FOSA). زمان WHCA رئیس جمهور جاناتان کارل می گوید DW چگونه آخرین تحولات در ایالات متحده می تواند بر روزنامه نگاران است.

DW: اول از همه چه آن را مانند به یک خبرنگار در ایالات متحده در حال حاضر ؟

جاناتان کارل: ما در مواجهه با برخی از چالش های فوق العاده ای در حال حاضر. مطبوعات سپاه گزارش از تمام این اعتراضات در حالی که همچنین پوشش تمام داستان های دیگر که در حال اتفاق می افتد.

این هفته های اخیر شده اند پشت به پشت داستان با تمام تظاهرات در آمریکا, اما ما همچنین پوشش تمام COVID-19 اخبار به طور همزمان.

این شدت قابل مقایسه با هر چیزی که شما شاهد در روزنامه نگاری قبل از - و یا آن را زمین جدید را حتی برای چاشنی نگاران ؟

اگر شما تا به حال خواسته من شش ماه پیش من هرگز حدس زده اند که هر چیزی شبیه به این می تواند اتفاق می افتد. هیچ کس می توانست حدس زده است که. شش ماه پیش اصلی داستان ما به دنبال استیضاح شد. که فقط نشان می دهد چقدر اتفاق افتاده است.

به عنوان ما در حال حاضر ورود به انتخابات فصل چگونه شما باور این حوادث اخیر ممکن است تاثیر انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر ؟

Trump in front of St John's Church in Washington (Reuters/T. Brenner)

در تاریخ 1 ژوئن تهمت بود عکس برگزاری یک کتاب مقدس در مقابل سنت جان Episcopal Church - در میان جریان اعتراضات بیش از نابرابری نژادی در آمریکا

نظرات بسیار سخت در ایالات متحده در حال حاضر. رئیس جمهور یک پایه از هواداران که به او رای بدون توجه به آنچه. اما درصد زیادی از کشور که مخالفت با او را بدون توجه به آنچه. پس از آن دشوار است برای ارزیابی چگونه این وقایع را تحت تاثیر قرار انتخابات و یا برای پیش بینی آنچه ممکن است اتفاق می افتد.

من به شما بگویم چه اینکه: من باور دارم که تصویر اخیر از مغلوب ساختن پیشی جستن برگزاری مقدس خارج از سنت جان کلیسای اسقفی در واشنگتن DC احتمالا به پایین در تاریخ به عنوان تعریف, تصویر, تعریف لحظه ای از ریاست جمهوری است.

چگونه می توانم به شما در محافظت از خودتان را به عنوان یک روزنامه نگار در این زمان آشفته - به خصوص در وسط یک جهانی همه گیر?

وجود دارد هیچ پاسخ کوتاه به آن است. وجود دارد heck از بسیاری از عدم قطعیت در حال حاضر. این بیماری همه گیر است که به وضوح بیش نیست. در واقع نشانه های وجود دارد که مردم باز کردن کسب و کار در برخی کشورها منجر به افزایش در تاج موارد در سراسر کشور است. در برخی از مکان های بستری اعداد نیز در واقع رفته تا پس از اعتراضات آغاز شد.

Jonathan Karl, ABC News (Getty Images/C. Somodevilla)

جاناتان کارل دیده می شود در اینجا در کاخ سفید بردی نشست خبری اتاق در مارس 08, می گوید که در میان COVID-19 روزنامه نگاران در حال کار در قلمرو ناشناخته

بنابراین بسیار واقعی ترس از بیشتر عواقب و هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن تا زمانی که یک واکسن هست. و هیچ چیز ما می توانیم در مورد آن انجام دهید.

آن را به خوبی در حالی که تا زمانی که همه چیز در حال بازگشت به حالت عادی در هر راه است که خواهد شد که تاثیر بسیاری از چیزهایی که ما هنوز در حال رفتن به پوشش این ماه: چگونه تمام خواهد شد و این تاثیر مبارزات سیاسی برای انتخابات ؟ چگونه تظاهرات بود تحت تاثیر قرار? چگونه ما آنها را پوشش? وجود دارد بسیاری از سوالات وجود دارد و نمی تواند پاسخ قبل از نوامبر انتخابات که بسیار روشن است.

آنچه در مورد خشونت در برابر خبرنگاران ؟ شده اند وجود دارد حمله به روزنامه نگاران پوشش تظاهرات در آمریکا در واکنش به مرگ جورج فلوید. دویچه وله روزنامه نگار در مینیاپولیس به ضرب گلوله کشته شد در با پرتابه های سی ان ان خبرنگار دستگیر شد. چه واکنش خود را به این تحولات?

آن را عمیقا مربوط به یک روزنامه نگار دستگیر و یا جسمی حمله در حالی که به سادگی درگیر شدن در کار روزنامه نگاری است. خبرنگار سی ان ان عمر Jimenez دستگیر شد در حالی که او در هوا. او پس از آن منتشر شد و نه به سرعت اما چرا او برگزار شد در وهله اول ؟ زیرا افسران پلیس فکر می کردم خوب بود به دستگیری او در حالی که او انجام شده بود گزارش کنید. این یک چیز وحشتناک به تماشای.

شده اند وجود دارد موارد روزنامه نگاران مورد حمله قبل از در ایالات متحده, اما آن را تبدیل به گسترده تر. و این نگران کننده است.

چگونه مخاطبان در واکنش به این روند ؟ آیا روزنامه نگاران در آمریکا لذت بردن از حمایت از مخاطبان خود را در میان همه این تحولات?

ما واقعا یک سنت قوی از آزاد و مستقل مطبوعات در ایالات متحده است. من فکر می کنم که مردم نیاز به روزنامه نگاری در حال حاضر بیشتر از همیشه. بنابراین ما یک مقدار زیادی از پشتیبانی برای آنچه که ما انجام دهد. روزنامه نگاری است که به طور گسترده ای قدردانی در حال حاضر.

آزاد و مستقل مطبوعات سنگ بنای دموکراسی آمریکایی و به خصوص با ارزش در این لحظه.

جاناتان کارل ارشد کاخ سفید خبرنگار ABC اخبار و رئيس جمهور وقت از کاخ سفید به خبرنگاران' Association (WHCA). در سال 2017, دویچه وله اعطا WHCA با آن سالانه جایزه آزادی بیان (FOSA) در به رسمیت شناختن بیش از یک قرن از تعهد به نمایشگاه گزارش از کاخ سفید است. DW مدیر کل پیتر Limbourg ارائه DW جایزه آزادی بیان به پس از آن رئيس جمهور از انجمن جف میسون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب