بوروندی ترسو مراحل را برای استراحت با گذشته

بوروندی turnabout در دست زدن به COVID-19 همه گیر مطرح انتظارات از تغییر در این کشور است. اما امیدوار بودند مرط

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

بوروندی turnabout در دست زدن به COVID-19 همه گیر مطرح انتظارات از تغییر در این کشور است. اما امیدوار بودند مرطوب شده توسط رئیس جمهور Evariste Ndayishimiye انتصاب از چهره های بحث برانگیز به دولت است.

همانطور که به تازگی خود را به عنوان مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور جدید بود و علنا با جانبداری خود را در اواخر سلف در موضوع COVID-19. Pierre Nkurunziza موفق به درمان این بیماری همه گیر به طور جدی حفظ که Burundians نیاز به هیچ اقدامات پس از آنها "محافظت شده توسط خدا است." در حالی که علت رسمی از Nkurunziza ناگهانی مرگ در ماه ژوئن بود که یک حمله قلبی او به طور گسترده ای اعتقاد بر این اثر جدید کروناویروس.

رئیس جمهور Evariste Ndayishimiye را اعلام کرد که COVID-19 بود "بدترین دشمن بروندی" آمد و به عنوان یک شگفتی برای بسیاری از. در پی آن در روز دوشنبه بوروندی راه اندازی یک کمپین جرم غربالگری و وعده داده شده برای مبارزه با گسترش این بیماری است. با جمعیت 11 میلیون بوروندی به گزارش 191 تایید موارد COVID-19 از جمله یک مرگ اما اعداد حقیقی هستند که بسیار بالاتر است.

قضاوت با هجوم به تازگی نصب شده تست سایت Burundians به نظر می رسد می توان با این تغییر از قلب است. میانجی Nahimana و شوهرش در میان برای اولین بار به آزمایش می شود. "شوهر من است نشان دادن علائم کروناویروس گذشته چهار یا پنج روز. من گلو درد. همین دلیل است که ما هر دو در آمد برای تست. عظیم غربالگری مفید برای هر دو علامت دار و بدون علامت مردم برای پیدا کردن در مورد سلامت خود را و چگونه برای محافظت از خود و دیگران" او گفت:.

Two Burundian health workers managing Covid-10 tests (DW/A. Niragira)

دولت جدید اعدام 180 درجه چرخش در مبارزه با این بیماری همه گیر

زنان به جلو

برنامه کشوری غربالگری نشان می دهد که Ndayishimiye گرفتن خطر این بیماری جدی تر. اما نه تنها که. "من فکر می کنم این می تواند اولین نشانه آن است که این رئیس جمهور هنوز هم می تواند ما را متعجب و که او قادر خواهد بود را به تصمیم گیری است که نه کورکورانه دنبال سلف خود را مرحله" Onesphore Sematumba یک تحلیلگر برای گروه بین المللی بحران گفت: DW.

رئیس جمهور جدید خود را اعلام کرد آشکار با Nkurunziza در موضوع COVID-19 در طول تحلیف خود را از دولت جدید است. او در زمان این فرصت را به نشان می دهد برخی از ابراز وجود و تعهد خود را برای مبارزه با نادانی و فساد است. "او گفت: وزرای کابینه" من شما را انتخاب برای ظرفیت های خود را. اما وجود دارد بسیاری از Burundians که می تواند کار خود را انجام دهد و اگر شما به آن من به زودی به شما اجازه رفتن.' حداقل در رئیس جمهور گفتمان شما می توانید احساس را به حرکت در سمت جدید بروندی گفت:" تحلیلگر Sematumba.

عمومی در زمان خاص توجه داشته باشید از نامزدی مدافع حقوق بشر Immelde Sabushimike به پست وزیر همبستگی اجتماعی در امور و حقوق بشر است. این اولین بار است که یک personfrom اقلیت Batwa گروه قومی منصوب شده است به چنین سطح بالایی در کل منطقه دریاچه های بزرگ. "مردم من به صحبت در بروندی نیز شاهد انتصاب پنج زنان به 15 عضو کابینه به عنوان یک نشانه خوب است. این است که یک قانون اساسی الزامی است. اما ما می دانیم که کشورهای دیگر در منطقه مانند جمهوری دموکراتیک کنگو مشابه با قانون اساسی موظف است که آنها را برآورده نمی," Sematumba گفت.

مقامهای مسئول

بروندی مخالفان سیاسی می بیند هیچ نشانه ای از تغییر در همه. کاملا مخالف آنها می گویند اشاره به این که دولت جدید است که توسط تندروها از Nkurunziza رژیم است. "متاسفانه این فرصت از دست رفته," Pancrace Cimpaye اروپایی هماهنگ کننده جنبش همبستگی و دموکراسی (MSD) گفت: DW.

با اشاره به مزیت ژنرال برگزاری ارشد کابینه مطالب Aimé Magera سخنگوی شورای ملی آزادی (CNL) گفت: "این یک قدرت نظامی با شتاب. آنها می خواهند به اعمال خود را با توسل به زور. آن را برای رفتن به عقب به سال 1980 زمانی که کشور حکومت نظامی."

انتصاب ژنرال Gervais Ndirakobuca سر می ترسید ملی سرویس های اطلاعاتی به وزارت کشور بود نه تنها critcized توسط بروندی مخالفان. Ndirakobuca که نام مستعار "Ndakugarika" ترجمه به "من شما را قطع خواهد کرد مرده و سفت" در Kirundi زبان تحریم شد در سال 2015 توسط آمریکا و اتحادیه اروپا برای "خاموش کردن کسانی که مخالف" به Nkurunziza سوم واژه پیشنهاد. این حرکت موجب تظاهرات که در سمت چپ حداقل از 1200 مرده و مجبور 400,000 به فرار از کشور. ما تحریم ها همچنین می توانند به عنوان نخست وزیر و ژنرال آلن گیوم Bunyoni یکی از اواخر Nkurunziza کلیدی متحدان.

Evariste Ndayishimiye being sworn in as president of Burundi (Getty Images/AFP/T. Nitanga)

چقدر قدرت می کند رئیس جمهور Ndayishimiye واقعا ؟

Tightrope عمل

تحلیلگر Sematumba سهام Burundian مخالفان واهمه و می بیند این ملاقات به عنوان "نشانه های بد". "شما باید برای اضافه کردن تازه منصوب شده وزیر امور خارجه آلبرت Shingiro به این گروه است. بوروندی نماینده سابق سازمان ملل بود یکی از Nkurunziza رژیم که از صمیم قلب دفاع این اواخر رئیس جمهور را متهم به دخالت در سیاست خارجی" Sematumba گفت. این پرسش که آیا رئیس جمهور که تحلیلگر خواستار "حداقل خطرناک از ژنرال" می تواند ارائه در وعده خود برای عادی سازی روابط با جامعه بین المللی است. اهدا کنندگان قطع کمک های مالی که Nkurunziza تعطیل حقوق بشر سازمان ملل متحد و خارج بوروندی عضویت در دادگاه جنایی بین المللی تشدید در حال حاضر بحران اقتصادی عمیق.

بوروندی 10 جمهور را در خدمت یک و هفت سال مدت تحت قوانین جدید تصویب و پس از بحث همه پرسی در سال 2018 است. پرسید چه ممکن است وضع در فروشگاه برای کشور در سال آینده تحلیلگر Sematumba می گوید که "آن است که در اوایل روز و در عین حال". تغییر بستگی دارد و بالاتر از همه در این حد از اقتدار Ndayishimiye در سیستم ریاست جمهوری. اما در همان زمان او را به دقت مدیریت منافع از نخبگان است. "بیایید ببینید که اگر او می تواند چیزی را از چیزی قدیمی" تحلیلگر به این نتیجه رسیدند.

ژرژ ابراهیم Tounkara و Antéditeste Niragira کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن