یو پی اس به مناسبت روز جهانی محیط زیست مطابق با جبران کربن خنثی محموله در ماه ژوئن

یو پی اس (NYSE:یو پی اس) امروز اعلام کرد این شرکت به مناسبت روز جهانی محیط زیست در تاریخ 5 ژوئن مطابق جبران کر

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

یو پی اس (NYSE:یو پی اس) امروز اعلام کرد این شرکت به مناسبت روز جهانی محیط زیست در تاریخ 5 ژوئن مطابق جبران کربن از تمام بسته های حمل از طریق آن کربن خنثی برنامه در ماه ژوئن. یو پی اس های کربن خنثی تعادل برآورد کربن تاثیر هر یک از حمل و نقل با خرید گواهی جبران کربن.

"واقعا وجود دارد هیچ راهی بهتر به افتخار روز جهانی محیط زیست نسبت به تسهیل اقدامات کمک خواهد کرد که سیاره" گفت: سوزان لیندسی-واکر, UPS, رئیس پایداری افسر (CSO) و معاون رئیس جمهور در امور محیط زیست. "یو پی اس امیدوار است برای ایجاد آگاهی بیشتر در مورد کربن خنثی گزینه های حمل و نقل اضافی تا مشتریان را به استفاده از آن و در نتیجه کمک به صندوق در مقیاس بزرگ برنامه های کاهش کربن و کاهش کل کربن تاثیر حمل و نقل بر محیط زیست است."

به شرکت, شرکت های باربری پرداخت هزینه های کوچک برای جبران انتشار کربن از حمل و نقل بسته های خود را و سپس یو پی اس را مطابقت با این جبران در طول ماه ژوئن. این است که اساسا دو برابر اهرم تاثیر در نتیجه اجازه می دهد اهرم به طور بالقوه خالص کردن "کربن منفی" در ماه ژوئن. هر بسته نرخ قیمت سرویس اختیاری است 0.05 دلار برای یو پی اس® زمین خدمات و $0.20 برای یو پی اس های روز بعد هوا®, یو پی اس, 2nd روز هوا® و پی اس 3 بعد انتخاب® خدمات.

یو پی اس خود را آغاز کربن خنثی برنامه در سال 2010 و جبران بیش از 60 میلیون بسته های سالانه برای مشتریان که برابر است با بیش از 100,000 متریک تن کربن افست در هر سال. یو پی اس دارای پشتیبانی از پروژه ها در سراسر جهان است که شامل forestation گاز دفن زباله, تخریب و فاضلاب. یو پی اس های کربن خنثی گزینه تایید Société Générale de نظارت (SGS) یک بازرسی تست و تایید شرکت می باشد. علاوه بر این یو پی اس را کربن جبران روند پایبند به CarbonNeutral پروتکل از سرمایه طبیعی شرکای.

یو پی اس را خنثی کربن ارائه شده است که فقط یکی از راه های این شرکت در کمک به شرکت های باربری خود را کاهش تاثیر بر محیط زیست. مشتریان همچنین می توانید بیشتر پایدار قدم آخر گزینه های تحویل و راه حل های طراحی شده برای کارآمد تر می گرداند. یک گزینه این است که برای هدایت بسته های یو پی اس نقطه دسترسی® مکان(مانند یو پی اس, فروشگاه CVS pharmacy, مایکلز یا Advance Auto Parts) whereconsolidated تحویل می گیرد برای مصرف کنندگان مختلف پیشگیری از چندین تلاش تحویل به واحد محل اقامت. در بازده جلو و یو پی اس با این نسخهها کار با یک شرکت به نام Optoro با استفاده از آن می گرداند بهینه سازی پلت فرم است که کمک می کند تا شرکت های باربری حداکثر رساندن بازیابی ارزش و کاهش موارد رفتن به محل های دفن زباله. علاوه بر این مشتریان می توانند در یو پی اس سازگار با محیط زیست مسئول بسته بندی برنامه و یا یو پی اس می توانید انجام کربن تجزیه و تحلیل تاثیر بر حمل و نقل خود را.

علاوه بر این مشتریان بهره مندی از کربن کاهش تلاش های یو پی اس و متعهد در عملیات های خود را. در طول دهه گذشته فراز به سرمایه گذاری بیش از $1 میلیارد دلار در سوخت جایگزین و تکنولوژی پیشرفته وسایل نقلیه و همچنین حمایت از زیرساخت ها است. این شرکت در حال حاضر بزرگترین کاربر از گاز طبیعی تجدیدپذیر در صنعت حمل و نقل و تخصصی سوخت جایگزین و تکنولوژی پیشرفته در ناوگان بیش از 10,300 وسایل نقلیه. به تازگی یو پی اس اعلام کرد قصد دارد برای خرید بیش از 6000 گاز کامیون از طریق 2022. و در ژانویه یو پی اس اعلام کرد سرمایه گذاری در انگلستان مبتنی بر فناوری راه اندازی شرکت ورود و متعهد به خرید 10,000 خود را از وسایل نقلیه الکتریکی. یو پی اس است که بخش مهمی از مشتریان خود عرضه زنجیر و در ادامه به ارائه راه حل های پایداری است که تاثیر خود را در زنجیره ارزش.

یو پی اس به طور خودکار مطابقت با تمام شیپور خاموشی در ماه ژوئن. شروع به حمل و نقل پایدار تر امروز, لطفا اینجا کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد یو پی اس های جاری پایداری طرح های, بازدید www.ups.com/sustainability و اقامت برای شرکت در آینده 18th annual گزارش توسعه پایدار زمانی که منتشر شد در 30 ژوئن سال 2020 است.

در مورد یو پی اس

یو پی اس (NYSE: یو پی اس) یک رهبر جهانی در تدارکات ارائه طیف گسترده ای از راه حل های از جمله حمل و نقل بسته بندی و حمل و نقل; تسهیل تجارت بین المللی و استقرار فن آوری های پیشرفته به مدیریت کارآمد دنیای کسب و کار. یو پی اس های متعهد به عامل پایدار تر – برای مشتریان محیط زیست و جوامع ما در خدمت در سراسر جهان است. مقر اصلی آن در آتلانتا و یو پی اس در خدمت بیش از 220 کشور و منطقه در سراسر جهان است. یو پی اس اهدا شد امریکا بهترین خدمات به مشتریان شرکت حمل و نقل و ارائه خدمات توسط مجله نیوزویک; فوربس با ارزش ترین نام تجاری در حمل و نقل; و رتبه بندی بالا در فقط 100 لیست برای مسئولیت اجتماعی داو جونز پایداری جهان شاخص و هریس نظرسنجی شهرت هوش میان دیگر معتبر رتبه بندی و جوایز. این شرکت می تواند بر روی وب در ups.com یا pressroom.ups.com و شرکت های بزرگ آن وبلاگ را می توان در یافت ups.com/longitudes. این شرکت پایداری eNewsletter یو پی اس و افق را می توان در یافت ups.com/sustainabilitynewsletter. اطلاعات بیشتر در مورد ما تلاش های پایداری در ups.com/sustainability. به یو پی اس, اخبار, مستقیم, follow @UPS_News در توییتر. به کشتی با یو پی اس مراجعه کنید ups.com/ship.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب