هنگ کنگ ممنوعیت کشتار تیان آن من شب زنده داری با استناد به کروناویروس بحران

فعال لی Cheuk-یان گفت: DW تصمیم به ممنوعیت تیان آن من شب زنده داری در هنگ کنگ است تلاش مقامات لطفا به چین رژیم

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

فعال لی Cheuk-یان گفت: DW تصمیم به ممنوعیت تیان آن من شب زنده داری در هنگ کنگ است تلاش مقامات لطفا به چین رژیم کمونیستی. پکن اخیرا اعلام کرد یک بحث برانگیز قانون تامین برای شهرستان.

DW: هنگ کنگ, مقامات می گویند که این ممنوعیت در این سال تیان آن من شب زنده داری است که با توجه به کروناویروس محدودیت. آیا شما واقعا فکر می کنم در این مورد ؟

لی Cheuk-یان: شب زنده داری نماد "یک کشور دو سیستم" و نشان دهنده هنگ کنگ حق مردم برای محکوم کردن حزب کمونیست خشونت در طول سال 1989 قتل عام میدان تیان آن من.

دولت چین به تازگی خود را نشان داد امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است. من فکر می کنم این ممنوعیت در تیان آن من شب زنده داری است که یک حرکت سیاسی توسط هنگ کنگ اجرایی کری لام که می خواهد برای ابراز وفاداری خود را به پکن.

Lee Cheuk-Yan is a former legislator and activist in Hong Kong

لی Cheuk-یان سابق قانونگذار و فعال در هنگ کنگ

در همان زمان آن را نیز کاملا مناسب برای هنگ کنگ دولت به ممنوعیت افروزی به عنوان محدودیت در مجامع عمومی [با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس] هنوز هم در جای خود. این یک بهانه ای مناسب برای دولت است.

آن را پوچ بهانه ای هر چند. مدارس بازگشایی شد و کسب و کار را از سر گرفته و عملیات در هنگ کنگ است. اما مقامات مصمم به ممنوعیت انواع اجتماعات از جمله تظاهرات علیه امنیت ملی قانون است.

ادامه مطلب: هنگ کنگ رهبر کری لام انتقاد شدید آمریکا استانداردهای دوگانه آمریکا با تظاهرات

ممنوع افروزی مقامات می خواهند به دنیا بگویید که دلار هنگ کنگ در حال حاضر "یک کشور یک سیستم است." مردم در حال از دست دادن آزادی است که آنها لذت می برد بیش از سه دهه گذشته.

آیا شما فکر می کنم شب زنده داری را اجازه داده می شود در سال آینده ؟

پس از اجرای امنیت ملی قانون در هنگ کنگ تمام باقی مانده آزادی در این شهرستان خواهد شد دور گرفته شده است.

که باید قدرت را به تفسیر آنچه به منزله فتنه براندازی خارجی مداخله یا تروریسم ؟ این حزب کمونیست چین (CCP). اگر دادگاه ها در هنگ کنگ را قضاوت بر خلاف خواسته CCP پکن همیشه می توانید تفسیر مجدد قانون اساسی. بسته به تفسیر کلمه "براندازی" آنها می تواند زندان حقوق بشر و وکلا و روشنفکران و یا حتی مردم فروش شراب به مناسبت قتل عام میدان تیان آن من.

بیشتر بخوانید: 30 سال پس از تیان آن من – چین دموکراسی از دست دادن بخار?

شما نقش کلیدی در سال 1989 جنبش چهارم ماه ژوئن در پکن. در زمان هنگ کنگ شد یک پناهگاه امن برای فعالان دانشجویی از چین است. آنچه که در حال حاضر سمت چپ ،

ژوئن چهارم جنبش در سال 1989 بود یک لحظه لمس برای تمام مردم در هنگ کنگ است. این یک بیداری سیاسی برای بسیاری از هنگ Kongers.

یکی دیگر از لحظه تاریخی برای هنگ کنگ بود "عملیات Yellowbird." هنگ کنگ اساس عملکرد ارائه شده پناه برای دانشجویان و معترضان در این شهر است. آن را ایجاد یک تصویر خاص برای هنگ کنگ است.

ما همیشه سعی در مبارزه برای دموکراسی حتی در دوران حکومت استعماری بریتانیا. اما, انگلیسی, دست ما را به حزب کمونیست چین رژیم بدون هیچ گونه تضمینی برای دموکراسی است. هر آنچه که ما در حال حاضر در حال پایمال شده بر پکن و در عین حال دولت بریتانیا است که هیچ کاری انجام نمی.

ما می خواهیم مردم را به یاد داشته باشید 30-سال-سنت طولانی مدت از تیان آن من شب زنده داری. حرکت از این رویداد قوی تر می شود هر سال است. شب زنده داری نیز نشان دهنده هنگ کنگ مردم را مداوم مبارزه برای دموکراسی در چین است.

ادامه مطلب: نظر: هنگ کنگ از دست داده است

سازمان خود را به نام در هنگ کنگ مردم را به ادامه ژوئن چهارم سنت با سازماندهی در مقیاس کوچک vigils در بخش های مختلف از شهرستان. چگونه ممکن است که ممنوعیت وجود دارد و در جای خود است ؟

پس ما نمی توانیم با برگزاری یک تجمع در ویکتوریا پارک, ما می خواهیم مردم را به تصمیم گیری خود را در مورد چگونه آنها می خواهند به مناسبت ماه ژوئن چهارم. یک گزینه این است که آنها می توانید بروید به هر گوشه ای از هنگ کنگ و یک شمع روشن. ما امیدواریم که مردم را به نور شمع در سراسر هنگ کنگ.

سازمان ما در تلاش است برای به حداقل رساندن خطر نقض محدودیت در جمع آوری میان همه گیر و از ما خواسته اند مردم را به جمع آوری در یک مکان. شمع نشان دهنده یاد و محکومیت کشتار و همچنین نمادی از وضعیت کنونی در هنگ کنگ و سرپیچی از CCP. شمع را ارسال یک پیام قوی به جهان است که مردم در هنگ کنگ همچنان سنت است.

ادامه مطلب: هنگ کنگ فعالان برگزاری میدان تیان آن من شب زنده داری در سالگرد 30

لی Cheuk-یان سابق قانونگذار و فعال در هنگ کنگ است. او شده است با همکاری سازمان از هنگ کنگ سالانه تیان آن من شب زنده داری بیش از سی سال گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن