کالیفرنیا کودکان و نوجوانان در دادگاه برای قتل ممکن است قربانیان ایتالیا پلیس های فاسد

رم—از آن شده است نزدیک به یک سال پس از 35 ساله ایتالیایی Carabinieri افسر پلیس ماریو Cerciello Rega بود به ضرب

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

رم—از آن شده است نزدیک به یک سال پس از 35 ساله ایتالیایی Carabinieri افسر پلیس ماریو Cerciello Rega بود به ضرب چاقو 11 بار در تاریکی گوشه خیابان در مرکز رم که گفته می شود در منطقه خلیج بچه فینیگان سالمند سپس 19 و گیب Hjorth ناتاله و سپس 18.

اما آنچه ممکن است به نظر می رسید با شدت بهم زدن غوطه دادن صورت در برابر آمریکایی ها بر اساس شواهد ارائه شده در قبل از همه گیر جلسات در حال حاضر گرفته شده از یک پیچ و تاب و پس از آن کشف شد که دادستان برگزار شد به شواهد بسیار مهم در مورد حوادث منجر به این شب شوم ژوئیه گذشته.

این آمریکایی ها بودند که در رم برای یک مهمانی آخر هفته و خریده بود آنچه آنها فکر کوکائین از Italo پمپئی یک فروشنده آنها ملاقات از طریق یک واسطه به نام سرجیو Brugiatelli. هنگامی که آمریکایی ها در زمان کک بازگشت به هتل خود آنها متوجه آنها فریب خورده شده است و تا به حال در مورد پرداخت 80 دلار برای آسپرین خرد شده. آنها می خواستند بازپرداخت را انجام دهید و سپس برخی از.

به عنوان داستان می رود پسر رفت و برگشت به Brugiatelli و شکایت کرده و در نهایت او را به سرقت برده کوله پشتی که تا به حال گوشی خود را در داخل. زمانی که Brugiatelli به نام تلفن خود او ساخته شده یک تاریخ با آمریکایی ها آنها را به 80 دلار بازگشت و برخی از املاک کوکائین در این زمان. اما Brugiatelli هرگز ملاقات دختر و پسر به جای Rega و پلیس خود را شریک Andrea Varriale نشان داد تا در لباس ساده.

که زمانی که یک مبارزه شکست و Rega درگذشت پس از سالمند کشیده از 8 اینچ درجه نظامی چاقو. آمریکایی ها اصرار دارند که آنها تا به حال هیچ ایده Rega و Varriale—هر دو بسیار بزرگتر از مردان بودند افسران پلیس و فکر آنها شروع به پریدن کرد کسی فروشنده ارسال می شود. Varriale می گوید او و Rega را شناسایی خود را هر چند آنها خود را نشان یا خدمات سلاح بر روی آنها و نه تا به حال آنها خود را گفت: فرماندهی مرکزی آنها ملاقات با مردان جوان است.

با توجه به شواهد جدید از آمدن به نور در حال حاضر که دادگاه در جلسه پس از COVID-19 مستند پمپئی فروشنده بود پرداخت می شود پلیس خبرچین و او و Brugiatelli ظاهرا در یک نیش عملیات آنها انجام شد با Rega و Varriale شب آمریکایی تصادفا به آنها.

Brugiatelli کوله پشتی به وضوح یک عنصر کلیدی از عملیات و هر چه بود در آن می توانست گره خورده است پمپئی به پلیس در نتیجه قرار دادن او در معرض خطر در میان دیگر کوتاه زنانه و زرنگ. به احتمال زیاد است که چرا پلیس در فکر آنها به راحتی می تواند آن را دریافت کند از آمریکا کودکان و نوجوانان و بازگشت به آنچه آنها انجام می دهند. آنها به وضوح نمی تعداد سالمند را با چاقو و یا این واقعیت است که آمریکایی ها نمی خواهید به توان به راحتی ترس دور.

سالمند ایتالیایی وکیل رناتو Borzone می گوید که برگزاری این اطلاعات کلیدی که پمپئی بود در پلیس حقوق و دستمزد تغییر همه چیز در مورد دادگاه. "آن اشتباه نیست و آنها را فراموش کرده به ذکر است که یک شاهد کلیدی در حقوق و دستمزد خود را," او گفت: روزانه وحش. "این به وضوح نشان میدهد آنها در حال تلاش برای پنهان کردن چیزی و اگر آنها در حال پنهان کردن آنچه اتفاق افتاده که منجر به این رویداد چه چیز دیگری آنها پنهان شده؟"

فقط چرا پمپئی اجازه داده شد برای دریافت sidetracked از نیش خود op با پلیس را سریع 80 دلار از سالمند و Natale خواهد آمد تا در دادگاه در هفته های آینده با توجه به سالمند به وکیل. این امر به ویژه مهم است اگر آن منجر آنها را دنباله به احتمال این که پلیس گرفتن یک برش از هر پمپئی به فروش می رسد در سمت تا هدف واقعی وارد شده است. مواد مخدر غیر قانونی فروش است نه نوع تجاری تلاش که در آن شما باید برای خدمت به هر مشتری که روش. پمپئی می تواند به راحتی فروخته می شود و نه خود را جعلی کک به آمریکایی ها نگه داشته و به کاری که در دست.

لی و اتان سالمند که قفل شده خارج از ایتالیا به دلیل COVID-19 همه گیر و قادر به دیدار فرزند خود می گویند شواهد جدید مشکلات آنها است. "با وجود اهمیت این مورد بسیاری از دادستان کلیدی شاهدان پاسخ داده اند:" من نمی دانم,' 'من نمی به یاد داشته باشید" یا "من را فراموش کرده" در حالی که شهادت در مورد وقایع اطراف افسر Cerciello Rega مرگ" لی و اتان سالمند گفت: روزانه وحش. "روشن شده است که برخی از آنها در حال پنهان کردن چیزهایی را که نمی خواهید در معرض. وحی که فروشنده نیز یک پلیس خبرچین تنها می افزاید: به مشکوک بودن این مورد است."

بزرگان امیدوارم که آیات جدید کمک خواهد کرد که روشن کردن کل تصویر. "هدف ما این است را به تمام حقیقت به نور است که چرا ما را تحت فشار قرار دادند به نمایندگان از سفارت ایالات متحده و اعضای مطبوعات به دادگاه" سالمند پدر و مادر می گویند. "ما می خواهیم عدالت برای همه است. ما در حال تلاش برای نجات پسر ما زندگی است."

پمپئی که شهادت پشت درهای بسته در دادگاه هفته گذشته محروم بودن خبرچین. "من نمی دانم Rega و نه Varriale گفت:" دادگاه با توجه به وکلا و حقوقدانان وجود دارد. "و من نه فروشنده."

Bugiatelli در زمان ایستادن در هفته گذشته و شهادت داد که او گریه کرد زمانی که او آموخته Rega مرده بود بازیابی کیسه خود را. "آن را باید به من," او گفت:. "نه او." او همچنین محروم بودن یک فروشنده مواد مخدر, go-between یا خبرچین.

همچنین مشخص نیست فقط چرا دادستان در مورد به دنبال نگه داشتن فروشنده وضعیت راز برای نزدیک به یک سال و در یک مورد قتل بر اساس حد در مورد آنچه اتفاق افتاده است قبل از کشتن به عنوان طول کشتن خود را. تنها پس از سالمند دفاع تیم تحت فشار قرار دادند برای دیدن سوابق تلفن که بیش از 2000 تماس های بین پمپئی و افسران از جمله چند شب Rega کشته شد, آیا یک نظارت افسر پلیس تایید در یک استشهاد که پمپئی در حقوق و دستمزد.

محاکمه همچنان در ماه جولای با بیشتر اختلاف بیش از حقایق است. این بار سردرگمی است که بیش از این ترجمه از شنود مکالمه زبان انگلیسی در بین Elder آمریکایی خود را وکیل و پدرش در یک روم, زندان, اتاق انتظار. این در اصل ترجمه که یکی از بزرگان گفت: "آیا می دانید" Rega و Varriale شد افسران پلیس هنگامی که مبارزه آغاز شد. سالمند را وکیل می گوید که سالمند واقعا او گفت: "نمی دانم" آنها پلیس که تغییرات در زمینه این اتهامات را به طور کامل.

یک متخصص نامیده شده است در برای گوش دادن به متن به طور مستقل. اگر سالمند و Natale هستند محکوم آگاهانه قتل یک افسر پلیس آنها زندگی جملات. اگر آنها می تواند ثابت کند که Rega کشته شد در دفاع از خود این یک داستان کاملا متفاوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن