مبارزه با COVID-19: هوش مصنوعی جامعه برای کمک به شهروندان و سیستم بهداشت و درمان

San Francisco, مارس 12 سال 2020 - چند رهبران در فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی توسعه نیروهای پیوسته به منظور افزا

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

San Francisco, مارس 12 سال 2020 - چند رهبران در فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی توسعه نیروهای پیوسته به منظور افزایش خودکار عمومی chatbot خدمات چوپان برای COVID-19 برای حمایت از کانادایی ها در مبارزه با کروناویروس.

این سیستم با هدف تسهیل شهروندان دسترسی سریع به اطلاعات مربوطه و برای فعال کردن سیستم بهداشت و درمان حرفه ای برای تمرکز بر وظایف است که نیاز به تجربه و تخصص خود را در حالی که حفاظت از مردم و اجتناب از اطلاعات غلط. این پروژه منبع باز در دسترس است در covid19.گفت و گو.شرکت و نهایی خواهد شد در ماه ژوئن.

هدف این است که برای ایجاد یک chatbot سیستم است که پشتیبانی عمومی با ارائه زمان و تایید اطلاعات در مورد COVID-19 ارائه پاسخ روشن به سوالات خاص در مورد این موضوع بررسی علائم کمک به افراد با سوال در مورد مرحله تست و نظارت مردم در انزوا به پیگیری وضعیت آنها.

از آنجا که COVID-19 شیوع در کانادا, اطلاعات, شده است و تغییر روز به روز و حتی ساعت به ساعت. اضطراب است که رشد جمعیت و تعداد افراد نیاز به مشاوره پزشکی یا کمک در حال رشد است. 811 خطوط در سراسر کشور اغلب سرشار و تعداد فزاینده ای از مردم در حال تبدیل شدن به پزشکی از راه دور برای اطلاعات و یا به مشورت یک حرفه ای بهداشت و درمان در حالی که مطابق با مهار دستورالعمل. لذا ضروری است که به طور خودکار به عنوان بسیاری از مراحل که ممکن است بیمار در سفر به ارائه خدمات امن و راستگو اطلاعات جاری و دقیق برای بیماران در حالی که بهینه سازی کار از متخصصان سلامت و عملکرد سیستم بهداشت و درمان.

در اینجا لیستی از انجمن هوش مصنوعی همکاران که در حال کمک به این پروژه منبع باز:

  • آمازون خدمات وب - خدمات محاسبات ابری - aws.amazon.com
  • Dataperformers - خوشه بندی داده ها - dataperformers.com
  • Dialogue فن آوری - اقتباس از chatbot چوپان برای COVID-19 - گفت و گو است.شرکت
  • گوگل - اطلاعات, ترجمه, تقویت و معنایی تطبیق - google.com
  • جان هاپکینز - COVID-19 جیر مجموعه - www.jhu.edu
  • میلا - تخصص در هوش مصنوعی - میلا.کبک
  • Nu اکو - هوشمند مکالمه راه حل های اتوماسیون - nuecho.com
  • Samasource - data annotation - samasource.com
  • مقیاس هوش مصنوعی - شریک مالی پروژه - scaleai.ca

برای کسب اطلاعات بیشتر: مگی Philbin - Samasource maggiep@vsc.co, 203-394-1818; Jean-Christophe de Le Rue - گفت و گو Technologies jcdlr@dialogue.co, 613-806-0671; Vincent martineau را - Mila vincent.martineau@mila.quebec, 514-914-5757; Stéphane Séguin - Nu اکو, Inc., stephane.seguin@nuecho.com, 514-861-3246 ext. 4259; Isabelle Turcotte - مقیاس هوش مصنوعی isabelle.turcotte@scaleai.ca, 514-772-0736; Tania Cusson-Alvarez - Dataperformers, tania@dataperformers.com, 514-603-1856; گوگل press@google.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن