محلی دنور Homebuilder, حماسه, خانه, پرده جدید و خیره کننده خانه طرح "دعوت"

محلی دنور homebuilder, حماسه, خانه, پرده برداری خیره کننده آن خانه جدید برنامه "دعوت" در حال حاضر برای خرید در

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

محلی دنور homebuilder, حماسه, خانه, پرده برداری خیره کننده آن خانه جدید برنامه "دعوت" در حال حاضر برای خرید در دسترس در سرود رزرو در برومفیلد و مسیرهای پیاده روی در Crowfoot در پارکر — دو حماسه لوکس جوامع خانه جدید.
 
"ما بسیار هیجان زده به معرفی این دعوت در جوامع ما" گفت: موسس و رئيس جمهور از حماسه, خانه, Christina پریسلی. "دعوت نتیجه بی شماری دور از طراحی و طراحی مجدد و دقیق تنظیم خوب است. آن را واقعا استثنایی است و علاوه بر کامل به ما صف از صفحه اصلی برنامه."
 
دعوت به اجتماع شامل چشمگیر حجم بالا سقف و قرار دادن در اطراف راه پله با یک نمایش تماشایی از طریق صفحه اصلی به گرند اتاق شومینه است که می تواند دو طرفه به خارج از منزل. گراند اتاق نیز شامل مجلل سقف با حجیم ویندوز برای نور طبیعی و در مجاورت اسراف آشپزخانه لذیذ با گسترده cabinetry ناهار خوری منطقه و تحت پوشش پاسیو در فضای باز.
 
"ما می خواستیم برای ایجاد یک طرح خانه با زیاد تاثیر بصری و طراحی لوکس در حالی که همچنین در حال فکر کردن در مورد چگونه یک خانه باید تابع" پریسلی گفت. "از بزرگ ورودی بزرگ پوشیده, هوای آزاد, زندگی در منطقه, هر عنصر از دعوت تداعی احساس ترس. کارشناسی ارشد مجموعه باور نکردنی است با اختیاری شومینه اختیاری استاد عرشه و استاد حمام با آبگرم مانند پس از اتمام."
 
بسیار قابل تنظیم این دعوت می تواند طیف وسیعی از 4,942 به 7,118 متر مربع با 4 تا 7 اتاق خواب و 4.5 تا 6.5 حمام و سرویس بهداشتی و یک تقسیم-گاراژ ماشین فضایی اعم از 3.5 تا 4.5 ماشین بسته در جامعه است.
 
"همانطور که با تمام خانه ما طرح کردیم متعدد ساختاری گزینه به طوری که homebuyers می توانید در خانه واقعا خود را به" پریسلی گفت. "که بخشی از آنچه که باعث می شود, حماسه, خانه های منحصر به فرد است. ما سعی می کنیم به گفتن "بله" هنگامی که دیگر homebuilders می گویند "نه".'
 
دعوت می آید در سه ظریف ارتفاعات تپه کشور مدرن دشت و کلرادو روستایی. کایل Parzybok, حماسه, خانه' مدیر جامعه در سرود رزرو گفت: چهار خانواده در حال حاضر انتخاب شده دعوت به خانه خود.
 
"ما دعوت از homebuyers را واقعا دوست صراحت از طرح" Parzybok گفت. "مجموعه کارشناسی ارشد, راه رفتن در پستو و آشپزخانه لذیذ با 15-پا جزیره و سقف تمام شده است به یک ضربه با خریداران ما! نه به ذکر است تمام گزینه ها است."
 
حماسه خانه' دعوت در دسترس است در سرود رزرو لوکس محاصره در Broomfield, CO و در مسیرهای پیاده روی در Crowfoot, حماسه را بالا و آینده بزرگ بسیاری در جامعه پارکر.
 
"من هم هیجان زده تا اعلام کند که ما خواهد بود و مدل سازی دعوت ما تا آینده جامعه مسیرهای پیاده روی در Crowfoot," پریسلی گفت. "پیش فروش در حال حاضر باز برای ما محدود و تعداد بسیاری در این استاد جامعه برنامه ریزی شده در پارکر."
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دعوت بازدید LiveEpicHomes.com تماس بگیرید و یا 303-798-حماسی امروز است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب