کالیفرنیا Mariachi گروه راه اندازی آهنگ جدید و ویدئو اختصاص داده شده به Farmworkers و تمام خط مقدم کارگران

ویدیو "Vivir y Luchar" توسط Mariachi اگویلس د نورآباد راه اندازی شد Cinco de Mayo برای افزایش آگاهی و حمایت خو

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

ویدیو "Vivir y Luchar" توسط Mariachi اگویلس د نورآباد راه اندازی شد Cinco de Mayo برای افزایش آگاهی و حمایت خود را به هزاران نفر از farmworkers و کارگران خط مقدم ارائه وظایف ضروری در طول COVID-19 همه گیر در شهرستان ونتورا ایالت کالیفرنیا است.
 
آهنگ و ویدئو "Vivir y Luchar" الهام گرفته شده است مارک آنتونی "Vivir Mi Vida" و بیانگر نحوه تغذیه ما farmworkers است که حداقل ما می توانیم به درک و تشخیص کار این "نامرئی" جمعیت عادلانه سزاوار است. برو صندوق من صفحه تنظیم شده است تا با یک پروژه خاص به نام تغذیه خط مقدم: تغذیه ما Farmworkers "به کسانی که خوراک ما" با بازدید از مزارع و جامعه مکان برای ارائه ناهار و یا شام. Farmworkers جعبه شامل; محصولات ضروری دو زبانه COVID19 اطلاعات و سرشماری سال 2020 مواد در کنار خود را سالم جعبه از مواد غذایی است.
 
"بدون ما farmworkers و دیگر کارگران ضروری نمی خوریم و یا زندگی می کنند و بنابراین ما اختصاص این آهنگ به آنها می گوید:" خوان کارلوس Ozuna بنیانگذار و مدیر موسیقی برای Mariachi اگویلس د اخنرد.

موزیک ویدئو برای "Vivir y Luchar" ویژگی های داوطلبان و رهبران جامعه شرکت کننده در تغذیه خط مقدم: تغذیه ما کارگر حوادث در سراسر Ventura County, CA. تغذیه خط مقدم تا به جمع بیش از 100 تن از اهدا مواد غذایی بسته بندی شده محلی Love پروژه در هشت حوادث و بیش از 3000 خانواده ها در طول های مختلف شهرستان ونتورا جوامع است.
 
برو صندوق من صفحه تنظیم شده توسط ÁNIMO فیلم و تئاتر مستقر در اخنرد و که در تولید "Vivir y Luchar" ویدئو و مشغول به کار در همکاری با Mariachi اگویلس برای پنج سال گذشته.
 
"ما مفتخر هستیم به این فرصت را به همکاری با Mariachi اگویلس د والنسیا به خصوص در طول Covid-19 بحران می گوید:" میگوئل Orozco مدیر هنری برای ÁNIMO فیلم و تئاتر.
 
تغذیه خط مقدم: تغذیه ما Farmworkers راه اندازی شد توسط جان هینجسا از یاقوت تازه های مواد غذایی مکزیکی رستوران, آشپز, Juan J. Sanjuan سوم از گلوریا مکزیکی رستوران و روبرتو خوارز, مدیر عامل شرکت Clinicas del Camino Real آورده است که با هم دیگر رهبران جامعه کسب و کار و داوطلبان برای برنامه ریزی و ارائه مواد غذایی به طور منظم توزیع به طور خاص برای farmworkers در سراسر COVID-19 بیماری همه گیر. برای کسب اطلاعات بیشتر در تغذیه خط مقدم: تغذیه ما Farmworkers بازدید: www.feedingourfarmworkers.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب