سبز خورشیدی و زیمنس انرژی امضای توافق نامه همکاری به منظور توسعه یک مفهوم برای ساخت هرزوگنراس CO2-رایگان

در برنامه ریزی ساختمان و عامل انرژی در مزرعه بر اساس Nivelsteiner Sandwerke شهر هرزوگنراس برنامه ای برای پوشش

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

در برنامه ریزی ساختمان و عامل انرژی در مزرعه بر اساس Nivelsteiner Sandwerke شهر هرزوگنراس برنامه ای برای پوشش آن تقاضای انرژی با صفر CO2 تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2030. امضای توافق نامه همکاری بین سبز خورشیدی هرزوگنراس GmbH و زیمنس انرژی در حال حاضر مشخص شده نقطه عطف مهمی در دستیابی به این هدف است. بر اساس این توافق شرکای خواهد توسعه اقتصادی پایدار مفهوم هدف به دنبال در دسترس بودجه از ایالت نوردراین-وستفالن در کشور آلمان واقع فدرال دولت آلمان و اتحادیه اروپا برای مدت طولانی معدن منطقه بین آخن آلمان و هلند.

"موضوع به بودجه کافی انرژی در مزرعه می تواند توسط یک عامل شرکت هنوز به تاسیس سبز خورشیدی" نظرات سبز خورشیدی, مدیریت, مدیران, Franz-Josef Türck-Hövener و چارلز راسل در یک بیانیه مشترک. "نه تنها می هرزوگنراس انرژی مزرعه بود مهم پایدار گام به سوی موفقیت آمیز تغییر ساختاری برای منطقه, اما آن را نیز در این شهر شناخته شده در هر دو سطح ملی و بین المللی به عنوان یک پیشرو تکنولوژی و رهبر از انتقال به یک انرژی جدید مخلوط."

زیمنس مدیر پروژه دکتر توماس Neuenhahn موافق است: "ما در حال صحبت کردن در مورد یک فانوس دریایی, پروژه های موفق انتقال انرژی در آلمان است که اتحاد بین المللی تجدید نظر شود. ما این فرصت را به را سهم قابل توجهی به این تلاش ها به عنوان بخشی از یک تیم قوی با ما شریک سبز خورشیدی هرزوگنراس." زیمنس انرژی ارائه می دهد طیف گسترده ای از, انعطاف پذیر, غیر متمرکز راه حل های انرژی مانند موازنه انرژی عرضه و تقاضا با باتری سیستم های ذخیره سازی برای حمایت از انتقال شبکه و برق-به-X تکنولوژی برای تولید هیدروژن است.

ساختمان موجود مزرعه خورشیدی توسط سبز خورشیدی مفهوم شامل, در میان چیزهای دیگر گسترش تولید برق از انرژی خورشیدی و همچنین ساختمان تعدادی از توربین های بادی. قدرت تولید شده از منابع تجدید پذیر خواهد شد ذخیره می شود و تبدیل به برق در طول زمانی که هیچ انرژی تولید شده از خورشید و باد و عرضه به خانه در هرزوگنراس شهر 46,000 ساکنان. گرمای تولید شده از طریق این فرآیند به عنوان به خوبی به عنوان آن تولید شده از منابع تجدید پذیر استفاده می شود برای تامین محلی خانوار با "سبز" گرما از طریق شبکه های حرارت مرکزی.

به "CO2-رایگان هرزوگنراس" مفهوم پروژه نیز فراهم می کند نه تنها برای ساخت تولید برق در دسترس برای خانواده ها بلکه برای فعال کردن استفاده از آن برای رشد تعداد وسایل نقلیه الکتریکی. محلی شرکت های صنعتی نیز انتظار می رود به ارمغان آورد در هیئت مدیره این پروژه از طریق خود decarbonization فعالیت است.

به طور خاص مفهوم در نظر گرفته شده است به ارائه انرژی کارآمد ترین اتصال و مقرون به صرفه ترین ترکیبی از نیروگاه های خورشیدی, توربین های بادی, باتری, CHP و نیروگاه سیکل ترکیبی و همچنین گرما و هیدروژن در سیستم های ذخیره سازی. این همچنین شامل تمام تدارکات برای حمل و نقل انرژی برای پایان دادن به کاربران بر اساس تقاضا.

هیدروژن تولید تسهیلات نیز در آثار. با کمک از آخرین Silyzer 300 تکنولوژی از زیمنس برق مازاد را تبدیل به هیدروژن با استفاده از الکترولیز و یا ذخیره شده و یا مورد استفاده برای عملیاتی ماشین. این هیدروژن نیز ممکن است شاغل به decarbonize کامیون و اتوبوس و قطار و کارخانه های صنعتی به عنوان مثال CO2-رایگان خشک کردن شن و ماسه در Nivelsteiner Sandwerke.

زیمنس گاز و برق GmbH & Co. کیلوگرم است, انرژی جهانی کسب و کار از زیمنس, گروه, است که کار کردن با مشتریان خود را در راه حل های در حال تکامل مطالبات صنعت و جامعه برای بیش از 150 سال است. با برنامه ریزی لیست سهام زیمنس انرژی کسب و کار به طور مستقل به عنوان زیمنس انرژی در آینده است.
آن را ارائه گسترده و تخصص در سراسر انرژی کل زنجیره ارزش همراه با یک نمونه کارها جامع برای آب و برق مستقل قدرت تولید کنندگان و اپراتورهای سیستم انتقال نفت و گاز و دیگر انرژی بر صنایع. با محصولات خود راه حل های سیستم و خدمات زیمنس انرژی خواهد شد آدرس استخراج و پردازش و حمل و نقل نفت و گاز و همچنین برق و تولید حرارت مرکزی و توزیع نیروگاه های حرارتی و انتقال قدرت و فن آوری برای تبدیل انرژی از جمله ذخیره سازی و بخش-کوپلینگ راه حل. اکثر سهام در زیمنس Gamesa انرژی های تجدید پذیر را دور از آن در آینده گرا نمونه کارها. با تعهد خود را به پیشرو در decarbonization جهانی انرژی سیستم زیمنس انرژی خواهد بود یک شریک انتخاب برای شرکت های دولت و مشتریان در مسیر خود به یک آینده پایدار. با حدود 90,000 کارمند در سراسر جهان, Siemens انرژی کمک خواهد کرد که به شکل سیستم های انرژی از امروز و فردا. www.siemens-energy.com

سبز خورشیدی هرزوگنراس GmbH یک شرکت متعلق به EWV Energie - Wasser und-Versorgung GmbH و n.s.w. energy gmbh (یک شرکت تابعه از Nivelsteiner Sandwerke und Sandsteinbrüche GmbH) و همچنین شهر هرزوگنراس. سبز خورشیدی عمل بزرگترین مزرعه خورشیدی در ایالت نوردراین-وستفالن در هرزوگنراس مزرعه خورشیدی. با اوج ظرفیت بیش از 14 مگاوات (MW), مزرعه خورشیدی تامین بیش از 4500 خانوار با تجدید قدرت. با مدیریت مدیران Franz-Josef Türck-Hövener مهندس EWV و چارلز راسل صاحب Nivelsteiner Sandwerke سبز خورشیدی است که به طور فعال رانندگی گسترش انرژی های تجدید پذیر در منطقه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن