کامرون وحدت جشن روز لغو شد و COVID-19 ماسک تنش های داخلی

کامرون را لغو کرده است سالانه آن وحدت جشن روز برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. اما رهبران اپوزیسیون و جد

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

کامرون را لغو کرده است سالانه آن وحدت جشن روز برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. اما رهبران اپوزیسیون و جدایی طلبان می گویند این کشور است به دور از یکپارچه به هر حال.

Coronavirus همه گیر و مستند مجبور کامرونی رئیس جمهور پل بیا به انصراف از دولت برنامه ریزی شده جشن و رژه به مناسبت کامرون سالانه وحدت در روز است.

روز علائم تصویب دولت واحد در 20 مه سال 1972 زمانی که فرانسوی کامرون که با استقلال از فرانسه در سال 1960 و حکومت جنوب Cameroons که بخشی از کامرون در سال 1961 رای به تبدیل شدن به یکی از, به عنوان مخالف به یک دولت فدرال.

اما برای رهبران مخالف دولت و جدایی طلبان روز نشانگر چیزی جز وحدت: نه آنها مشاهده آن را به عنوان تاریخ کامرونی مقامات ناحق لغو توافق سیستم فدرال از دولت و تثبیت سر قدرت دولت.

بیش از 3000 نفر کشته شده اند پس از سال 2016 در درگیری بین نیروهای دولتی و Anglophone طلبان برای مبارزه مستقل انگلیسی زبان دولت است.

هیچ وحدت برای شروع با

در مصاحبه با دویچه وله رهبر مخالفان Kah والا در کامرون سوال وجود وحدت در کشور است.

"وحدت چیزی است که شما اعلام آن چیزی است که شما ساخت و...شما ساخت و آن را بر اساس عدالت و بر اساس حقوق صاحبان سهام بر اساس همه احساس که آنها متعلق به آن کشور است."

تحت استعمار کامرون تقسیم شد بین فرانسه و بریتانیا پس از استقلال فرانسوی را تحت سلطه اقتصادی و سیاسی کشور چشم انداز است.

برای Kah Walla, 1972 رفراندوم بود سنگ پله به حاشیه راندن کامرون را Anglophone اقلیت.

"سال 1972 بود که یکی از این مراحل است که کمک در ساخت Anglophones احساس می کنید که آنها تعلق ندارد در این کشور است. این یک شم رفراندوم" او گفت:.

رئیس جمهور پل بیا تا به سختی به رسمیت شناخته شده جنگ به عنوان یک مانع به روز وحدت. در نادر پیام به شهروندان گفت: در Cameroonians برای ترویج وحدت ملی در مبارزه با این COVID-19 بیماری همه گیر.

ادامه مطلب: چرا اتحادیه آفریقا باید نادیده کامرون

"بسیاری از شما را درک کرده اند لازم است به کنار گذاشته سیاسی مناقشات سیاسی و اتخاذ یک جبهه مشترک در برابر موذی خطر ناشی از COVID-19, بیا گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی در سراسر کشور در روز سه شنبه.

Anglophones احساس مانند شهروندان درجه دوم

اما در پایتخت Yaounde Mofor اریک می گوید انگلیسی زبان مانند او در نظر گرفته شهروندان درجه دوم.

"چرا از آن است که یک Anglophone منصوب شده است برای کمک به یک فرانسوی زبان که از او حتی صالح تر از خود ، ما قرار نیست به قبول چنین چیزهایی" او گفت:.

An armed soldier looks on as a electoral officials pass by

کامرون شاهد افزایش فساد و خشونت طلب

حس بی عدالتی برای انگلیسی زبانان گسترش از طریق سیستم آموزش و پرورش.

"من می دانم که از قانون اساسی کشور ما یک کشور دو زبانه فرانسه و انگلیسی گفت که آنها باید برابر اساسنامه, اما, فرانسوی, بسیار مسلط. برخی از ما بالاتر موسسات آموزش استفاده از در این مدارس در بالا تر از زبان انگلیسی گفت:" Wanaja جاستین یکی دیگر از زبان انگلیسی.

ادامه مطلب: کامرون seperatist رهبر مایل به بحث صلح

برای دوروتی Njeuma که رای دادند و در سال 1972 همه پرسی بیش از تمرکز قدرت توسط دولت ملی در یائونده است تحریک Anglophones و جدایی طلبان را به سلاح در برابر دولت است.

"در طول سال مردم را به افکار دوم در مورد اینکه آیا یک سیستم متمرکز است اما من مطمئن هستم که این راه است که برخی از مردم رفته اند مورد اعتراض است. من بیشتر برای به طور موثر سیستم غیر متمرکز," او گفت: DW.

در حالی که حس disenchfranchisment شایع در میان Anglophones برخی از فرانسوی زبان Cameroonians همچنین اذعان کرد که شکست دولت به فراگیر تر نسبت به خود زبان انگلیسی برادران و خواهران.

حتی Anglophones مانند گذاری به عنوان enow Tanjong, که هم رای دادند و در سال 1972 رفراندوم باور تجزیه طلبی و یا مبارزه مسلحانه است و نه راه حل.

Cameroonian government officials gather in Yaounde for the National Dialogue

آوردن رهبران شورشی و کامرونی مقامات دولتی به میز ثابت کرده است دشوار است

"آنها باید سلاح خود را زمین بگذارند و آمد و یکپارچه در پیشرفت اقتصادی کشور است," او گفت:.

"کسانی که فکر می کنم که ما باید در بر داشت و یک کشور دیگر هستند کاملا اشتباه است. جهان است که به دنبال به جلو به داشتن کشور گرد هم می آیند."

مداخله خارجی مسئله نیست

در رسانه های اجتماعی طلبان به انتقاد از لغو از سیستم فدرال در سال 1972 از طریق یک همه پرسی به عنوان ناعادلانه به دلیل رای دادن مردم به شدت کفه را به نفع سخنرانان فرانسوی.

در دهه تنش باعث شده است که برخی ناظران به پیشنهاد خارجی واسطه باید مورد استفاده قرار گیرد برای پیدا کردن یک راه حل است.

اما Kah والا باور ندارد هر کشور خارجی باید میانجیگری در کامرون مشکلات داخلی.

"برای حل و فصل Anglophone بحران ما نیاز به یک سری از گفت و گو در مورد مسائل مختلف" او گفت:.

"پس از آن است که کمتر مورد مناقشه با دولت و به دنبال بیشتر به چه امور امروز است. ما نمی خواهیم آینده کامرون برای مذاکره در سوئیس."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب