لندن accelerator برنامه توسعه یافته برای حمایت از گردشگری و رویداد کسب و کار راه اندازی از طریق جهانی همه گیر

راه اندازی در لندن گردشگری و کسب و کار رویداد بخش در حال حاضر تشویق به اعمال می شود به London & Partners'

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

راه اندازی در لندن گردشگری و کسب و کار رویداد بخش در حال حاضر تشویق به اعمال می شود به London & Partners' رشد کسب و کار برنامه.

شتاب دهنده برنامه های تابستان گروه را حمایت شرکت گردشگری و وقایع کسب و کار, خلاق, شهری, زندگی, علوم, مالی, خدمات کسب و کار و فن آوری صنایع و همچنین در تاثیر (مبتنی بر هدف) بخش به عنوان اصل برنامه ریزی شده است.

تصمیم به گسترش کسب و کار رشد برنامه یک پاسخ مستقیم به coronavirus بحران توسط London & Partners, به عنوان آنها به دنبال راه های بیشتری برای حمایت از گردشگری و رویدادهای صنایع در این زمان.

به عنوان کشور در سراسر جهان در پاسخ به همه گیر شرکت های گردشگری و رویداد کسب و کار بخش مواجه شده اند اختلال بزرگ به عنوان دولت مردم را تشویق به جلوگیری از سفر در این زمان.

تریسی Halliwell, مدیر گردشگری کنوانسیون ها و رویدادهای مهم در London & Partners گفت: "به عنوان لندن, گردشگری و کسب و کار صنایع رویداد احساس اثر فوری coronavirus ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای حمایت از کسب و کار در این زمان به چالش کشیدن. من خوشحال هستم که رشد کسب و کار برنامه در حال حاضر استقبال از برنامه های کاربردی از این بخش های مهم ارائه راهنمایی ها و فرصت ها برای حمایت از این کسب و کار در مسیر بهبود است."

گردشگری و رویداد کسب و کار شرکت های پذیرفته شده بر روی این برنامه بهره مندی از طیف گسترده ای از (مجازی) منابع و فرصت ها در سراسر کسب و کار رشد برنامه network – از متمرکز جلسات نقد جریان نیروی کار برنامه ریزی و دسترسی به حمایت در طول بحران از طریق به مربیگری بخش خاص فکر رهبری و دسترسی به رشد کسب و کار اختصاص داده شده مدیر.

Maurizina دا سیلوا, سر رشد کسب و کار برنامه در London & Partners افزود: "ما تابستان کوهورت را برای ما بزرگترین و متنوع ترین و در عین حال. کسب و کارهای کوچک شده اند به خصوص نهفته coronavirus بحران بنابراین ما امیدواریم که که با باز کردن این برنامه شامل بخش های ما می تواند کمک به عنوان بسیاری از درخشان لندن کسب و کار که ممکن است حرکت این چالش محیط زیست است."

کسب و کار رشد برنامه حمایت کرده است تعدادی از گردشگری و سفر, فناوری کسب و کار در گذشته است. در میان این انگوریک دستگاه پلت فرم یادگیری فراهم می کند که محتوای شخصی به سفر کسب و کار و Btrflyیک برنامه تلفن همراه است که ارائه می دهد دیجیتال سالن فرودگاه تجارب و شبکه های کسب و کار فرصت برای مسافران.

Cenk Gurz بنیانگذار Btrfly, نظر: "کسب و کار رشد برنامه یک تجربه شگفت انگیز است. آن را به Btrfly فوق العاده دید و درهای بسیاری را برای ما – هر دو در لندن و بین المللی است. به عنوان یک تازه فارغ التحصیل از برنامه من به شدت تشویق به آمدن به درخواست و واقعا بیشتر از این پشتیبانی فوق العاده بسته".

برای اینکه واجد شرایط برای رایگان سه ماه accelerator برنامه کسب و کار باید یک انگلستان-ثبت شرکت بود در لندن بین 3-250 کارکنان گردش مالی کمتر از 40 میلیون دلار و حداقل محصول قابل دوام.

واجد شرایط گردشگری و وقایع کسب و کار راه اندازی هستند دعوت به درخواست برای یک محل در تابستان همگروهی از امروز قبل از مهلت 1 خرداد 11.59 pm.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست بازدید از رشد کسب و کار وب سایت برنامه: https://business.london/business-growth-programme

یادداشت به ویراستاران

در مورد London & Partners

London & Partners که در لندن بین المللی تجارت, سرمایه گذاری و توسعه سازمان است. هدف ما این است که به حمایت از شهردار اولویت با ترویج لندن به عنوان بهترین شهر در جهان است که در آن به سرمایه گذاری و کار و مطالعه و بازدید. ما این کار را با ابداع راه های خلاقانه برای ترویج لندن و به تقویت شهردار, پیام, اولویت ها و مبارزات. لندن و همکاران است نه برای سود عمومی و خصوصی مشارکت بودجه توسط شهردار لندن و ما شبکه ای از شرکای تجاری.

برای کسب اطلاعات بیشتر, بازدید: https://londonandpartners.com

در مورد رشد کسب و کار برنامه

بخشی از بودجه صندوق توسعه منطقه ای اروپا ERDF) به رشد کسب و کار برنامه رایگان برای سه ماه accelerator برنامه فراهم می کند که مشاوره طراحی مشاوره و کارگاه های آموزشی به بلند پروازانه شرکتهای کوچک و متوسط به دنبال رشد در سراسر لندن است. پس از آن راه اندازی شد در سال 2017, این برنامه دارای پشتیبانی از بیش از 500 لندن با شرکت های خلاق شهری, علوم زندگی و کسب و کار خدمات و تکنولوژی بخش است.

به رشد کسب و کار برنامه نیز پشتیبانی خود را تحویل همکاران. برای یک لیست کامل را ببینید: https://business.london/business-growth-programme/who-we-work-with/partners

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار رشد برنامه کلی سفر: https://business.london/business-growth-programme



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب