Canterbury تجدید آن Irish Rugby Football Union همکاری تا سال 2024

Canterbury و Irish Rugby Football Union امروز اعلام کرد از سرگیری رسمی کیت همکاری برای بیشتر از چهار سال است.

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

Canterbury و Irish Rugby Football Union امروز اعلام کرد از سرگیری رسمی کیت همکاری برای بیشتر از چهار سال است. توافق جدید می بیند کانتربری ادامه داد: حمایت از راگبی ایرلند با ارشد مردانه, ارشد زنان تحت 20s و 7s تیم های ملی پله در Canterbury کیت در تمام رویدادهای مهم تا 2024.

به عنوان بخشی از تعهد خود را برای دریافت بیشتر افراد درگیر در راگبی, Canterbury نیز حمایت از توسعه زنان بازی جدید خود را از طریق حمایت از یک IRFU ریشه های چمن ابتکار برای دختران. تحت عنوان "Canterbury آن را امتحان کنید', این هشت هفته برنامه طراحی شده است که به دختران بین سنین 8 و 14 این فرصت را به یاد بگیرند که چگونه به بازی راگبی در یک بازی سرگرم کننده و محیط امن.

اظهار نظر در مورد معامله Padraig قدرت مدیر بازرگانی در IRFU می گوید: "Canterbury شده رسمی کیت شریک به IRFU پس از سال 2014 و این چهار سال تمدید خواهد ما را همکاری یکی از پایدار ترین در راگبی. مداوم کیفیت و ظاهر کیت نشان دهنده معناداری R&D و طراحی تخصص که Canterbury به ارمغان می آورد.

"ما در عمل خواستار محیط زیست به عنوان ما در تلاش برای اطمینان حاصل شود ما تیم های بین المللی در حال تبدیل کردن در کیت که شامل آخرین پیشرفت های فن آوری در حالی که در همان زمان ارائه یک طراحی است که معاصر و جذاب به حامیان ما است."

Sean Kavanagh, جهانی, مدیر ورزشی بازاریابی و حمایت در Canterbury می گوید: "ما خوشحال هستیم که تجدید فعلی ما با همکاری IRFU طریق به 2024 که ایرلندی تیم راگبی پوشیدن, Canterbury در تمام رویدادهای مهم از جمله هر دو آینده مردان و زنان راگبی جام جهانی.

"ما به دنبال به جلو به کار با IRFU در توسعه محصول جدید و نوآوری و سرمایه گذاری در نسل بعدی از بازیکنان از جمله حمایت از ما از IRFU ابتکار برای جذب بیشتر دختران به ورزش است. امید ما این است که ورزشکاران جوان خواهد شد "آن را امتحان کنید" و سقوط در عشق با راگبی."

جدید رسمی راگبی ایرلند کیت در دسترس خواهد بود از طریق http://www.elverys.ie و http://www.canterbury.com از ماه اوت سال 2020 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن