کارول Baskin فریب به اولین پست'Tiger King' ظاهر توسط YouTubers نما به عنوان جیمی فالون تولید

کارول Baskin فقط به او برای اولین بار مصاحبه تصویری از Netflix را ببر پادشاه عرضه در ماه مارس پس از یک جفت از

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

کارول Baskin فقط به او برای اولین بار مصاحبه تصویری از Netflix را ببر پادشاه عرضه در ماه مارس پس از یک جفت از تاریکی او را فریب را به فکر او ظاهر می شود در این Tonight Show Starring Jimmy Fallon. شاید حتی بیشتر تعجب آور? The Big Cat Rescue, موسس در حال حاضر دیده می شود و می گوید: او خوب با آن است.

در تاریکی جاش پیترس و رفتار مورچه رسیده به تعدادی از مشاهیر نما به عنوان یک شرکت تولید است که کتاب استعداد های مختلف برای اواخر شب میزبان. Baskin در ابتدا حاضر درخواست خود را—تا زمانی که آنها به او اطمینان داد که آنها نمی خواهد هر چیزی را بپرسید در مورد Tiger King.

در طول مصاحبه پیترس و رفتار با بازی های مختلف صدا از فالون مصاحبه—با کت دنینگ در مورد گربه هاو در یک مورد با یک مهمان که آورده بود یک گربه زندگی می کنند نشان می دهد—آن را به نظر می رسد مانند او درخواست Baskin سوالات. آنها به او گفت که این سریال فیلمبرداری شد فالون از خانه و که او نمی خواهد بود قادر به دیدن او در تماس است.

بسیاری از این مصاحبه بر محور چگونه Baskin و او در فلوریدا مستقر پناهگاه برگزاری شده است تا در میان قرنطینه.

"دختر من و من هنوز هم می آیند به پناهگاه هر روز به این دلیل ما باید به مراقبت از تمام گربه های بزرگ در اینجا" Baskin گفت بعد "متاسفانه به دلیل از دست دادن درآمد گردشگری ما تا به حال به اجازه رفتن از حدود نیمی از کارکنان ما و خوشبختانه همه از ما مراقبت از حیوانات انجام می شود داوطلبان پس حیوانات هنوز هم گرفتن روزانه خود مراقبت اما این بدان معنی همه ما نیاز به کار دو زمان را به مطمئن شوید که همه از آن اتفاق می افتد."

بسکین گفت: نجات قادر به انبار کردن گوشت گربه در فریزر است که می تواند از 20 ، 000 پوند از مواد غذایی در یک زمان. او گفت: "پس از COVID-19 من فقط نمی دانم اگر ما در حال رفتن به قادر به انجام تورهای دوباره."

و برای کسانی که بدانم اگر این کلیپ در واقع, واقعی, در اینجا به بهترین شکل ممکن اثبات: Baskin خودش آن را تایید کرده است. صحبت کردن با ما هفتگی در مورد شوخی او گفت: وجود دارد هیچ احساسات سخت است.

"من مشکوک بود به عنوان ما آن را انجام می دهند چون این سوال به نظر می رسد ضبط" Baskin گفت ما. "اما تا به حال هیچ ایده آن را تبدیل به یک شوخی سرگرم کننده. این به ما بسیار خوش خنده خوب است. من قدردانی خود را از هوش و ذکاوت و که آنها به ایجاد ویدئو های خود را در راه است که من احساس نمی شد به هیچ وجه به معنی روحیه."

در حال حاضر که یکی از باحال بچه گربه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب