Duterte چهار سال در قدرت فراقانونی حقوق بشر و ترور

رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte زمان در کار است که تا کنون شناخته شده است با گسترده فراقانونی و افزایش آب و

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

رییس جمهور فیلیپین رودریگو Duterte زمان در کار است که تا کنون شناخته شده است با گسترده فراقانونی و افزایش آب و هوا از مصونیت از مجازات ناظران می گویند. Ana C. Santos گزارش از مانیل.

یک بررسی از رئیس جمهور رودریگو Duterte چهارم سال در دفتر شامل محکم سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر در گزارش گسترده فراقانونی گذشت از به طور گسترده ای در اعتراض ضد تروریسم قوانین و bungled پاسخ به COVID-19 بیماری همه گیر.

در فیلیپین رئیس دولت دارای دفتر برای شش سال مدت است اما محروم از در حال اجرا برای انتخاب مجدد.

هفته گذشته سازمان ملل متحد شورای حقوق بشر رئیس میشل باشله منتشر شد گزارش که مشخص Duterte حکومت به عنوان "سنگین دست" که منجر به قتل هستند که "گسترده و منظم و در رفتن."

ادامه مطلب: فیلیپین ضد تروریسم قانون باعث ترس از گسترده نقض حقوق

"قوانین و سیاست های ضد ملی و تهدیدات امنیتی و مواد مخدر شده اند گردد و اجرا در راه است که به شدت تاثیر حقوق بشر است. این باعث شده است تا هزاران نفر از کشتار خودسرانه بازداشت و تهمت از کسانی که این چالش شدید حقوق بشر نقض گفت:" شیلی که ارائه گزارش یافته به شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو ،

با استناد به منبع باز و اسناد و گزارش های رسانه ها و نظرها از قربانیان و خانواده های آنها در این گزارش مفصل چگونه فراقانونی انجام شد با نزدیک مصونیت از مجازات.

عملیات پلیس و لباس شخصی قتل

پس Duterte از انتخاب به ریاست جمهوری در سال 2016 بیش از 27,000 مشکوک به مواد مخدر دستفروشان کشته شده اند در یک ترکیب از عملیات پلیس و لباس شخصی حضور دارند ، علاوه بر این تقریبا 250 مدافعان حقوق بشر از جمله فعالان سندیکایی و وکلا و روزنامه نگاران و مدافعان حقوق زیست محیطی — کشته شده اند.

در پاسخ به گزارش یافته ها از طریق یک پیام ویدیویی بازی های برگزار شده در سازمان ملل در جلسه فیلیپین عدالت دبیر Menardo Guevarra گفت که فیلیپین تا به حال راه اندازی یک اینتر-آژانس پنل که بررسی مطالبات فراقانونی و "عاقلانه نقد و بررسی" این بیش از 5600 عملیات پلیس که در آن مرگ و میر رخ داده است.

کریستینا Palabay دبیر حقوق بشر دیده بان Karapatan است شک و تردید از Guevarra را ادعا می کنند. "ما شده اند در این جاده قبل از. نیروهای وظیفه و کمیسیون ایجاد شد اما تحویل عدالت و پاسخگویی. این استفاده می شود به عنوان ابزار برای عیب پوشی" گفت: Palabay در بیانیه ای.

ادامه مطلب: فیلیپین: ماریا Ressa سایبر افترا حکم 'روش خاموش کردن مخالفت'

در همین حال پلیس ملی فیلیپین (PNP) سخنگوی برنارد Banac رد ادعای گسترده قتل.

با استناد به پلیس اطلاعات Banac گفت که از شروع دولت را سرکوب غیر قانونی مواد مخدر و پلیس بیش از 330,000 مشکوک به مواد مخدر در حالی که 7,673 درگذشت در shootouts با اجرای قانون است.

"یک مرگ برای هر 43 بازداشت اضافه نمی کند تا به کشتار گسترده. بلکه به معنی واقعی قصد اجرای قانون برای دستگیری مجرم و با رعایت قانون" Banac گفت: DW.

ساخت مخالفت جرم

انتشار گزارش سازمان ملل متحد همزمان با Duterte به امضای یک عملیات لایحه به قانون بیش از آخر هفته. این قانون شده است به طور گسترده ای در رقابت برای آن تعریف مبهم از تروریسم و گسترده قدرت خود را به نیروهای امنیتی برای دستگیری تروریست های مظنون بدون حکم و بازداشت آنها بدون اتهام برای یک دوره طولانی تر از زمان.

منتقدان هشدار داد که با دولت سابقه از نادیده گرفتن حقوق بشر و آزادی های مدنی در اجرای نظم و قانون, این قانون جدید می تواند مورد استفاده برای سرکوب بیشتر مخالفان قانونی.

"با Duterte را به امضای قانون ضد تروریسم ما پیدا کردن آن سخت امیدوار است که همه چیز در حال رفتن به دریافت بهتر برای حقوق بشر در این دولت" Llore پاسکو گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. پاسکو دو پسران کشته شدند در عملیات های.

ادامه مطلب: ماریا ویکتوریا Beltran: فیلیپینی هنرمند مواجه Duterte در COVID-19 پاسخ

شهروندان را شکست مقررات قرنطینه را به خیابان ها در اعتراض به زمانی که قانون امضا شد شنبه گذشته.

"با قانون ضد تروریسم به عنوان بخشی از قانون آن است که اگر فیلیپین است به طور دائم تحت یک وضعیت بدتر از حکومت نظامی" بازنشسته گفت: دیوان عدالت آنتونیو Carpio.

Carpio است که در میان وکلا و مدافعان حقوق بشر که برنامه ریزی برای مسابقه اجرای قانون با تشکیل پرونده دادخواست قبل از دیوان عالی کشور به سوال قانون اساسی.

'بزرگ' چهار سال

اما COVID-19 همه گیر است و شاید بزرگترین آزمون Duterte مدیریت عملکرد. دولت مورد انتقاد قرار گرفته برای به کارگیری یک رویکرد نظامی به بحران بهداشت عمومی. این COVID-19 پاسخ تیم منصوب Duterte است به رهبری ژنرال سابق و تمرکز شده است در نظم و قانون و در نتیجه هزاران نفر گرفتن دستگیر و به نقض پروتکل قرنطینه.

این کشور در حال حاضر دارای بیشترین تعداد COVID-19 عفونت در منطقه جنوب شرقی آسیا. مقامات نیز برای انتقاد از نرخ پایین تست و ضعیف یک تماس-ردیابی ساز.

سخنگوی ریاست جمهوری هری رقو اما گفت که "در آن بزرگ شده است چهار سال" و تنها قطعی بود COVID-19 همه گیر است که بر تمام بخش های.

"این در واقع یک عملکرد بزرگ تا آنجا که به اقتصاد مربوط است. متاسفانه ما در برخورد با یک بیماری همه گیر. اما نظرسنجی ها نشان می دهد که بسیاری از فیلیپینی تایید رئیس جمهور اقدامات" گفت: رقو در یک کنفرانس مطبوعاتی.

اقتصاد فیلیپین ثبت رشد سریع در طول چند سال گذشته اما این کشور در ماه مارس سه ماهه سال جاری مارک اقتصاد برای اولین بار انقباض از سال 1998 است.

حدود 7.3 میلیون ارائه شده است بیکاری به دلیل مستند محدودیت های که بسته کسب و کار و ویران اقتصاد است.

نظر سنجی های افکار عمومی منتشر شده در ماه گذشته نشان داد که تا آنجا که 43 درصد از فیلیپینی گفت که انتظار می رود کیفیت زندگی خود را به بدتر در 12 ماه آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن