سیسیل میلر منتشر داستان زندگی خود را به عنوان یک کنترل کننده ترافیک هوایی

سیسیل میلر بازنشسته کنترل ترافیک هوایی به طور مستقل به انتشار خاطرات خود "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

سیسیل میلر بازنشسته کنترل ترافیک هوایی به طور مستقل به انتشار خاطرات خود "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" (2018).
 
مقدار زیادی از کتاب های نوشته شده در مورد پرواز و سفر در هواپیما و خلبانان و خدمه پرواز بوده اند به تصویر کشیده شده در رسانه های مختلف. اما کمی گفته شده و یا نوشته شده است در مورد کنترل ترافیک هوایی که برای حفظ جریان هواپیما در داخل و خارج از فرودگاه و در حال پرواز است.
 
"نه وجود دارد بسیاری از کتاب در مورد کنترل ترافیک هوایی و بسیاری از مردم آگاه هستند از وظایف خود میلر گفت:" نوشت که "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" زیرا او معتقد است که او یک داستان خوب برای گفتن و می خواهد آن را به اشتراک بگذارید. این کتاب به گفته او "در مورد کنترل خلبان حمل و نقل هوایی."
 
نویسنده پیوست, صنعت حمل و نقل هوایی پس از دبیرستان در سال 1955. دیگر از یک کنترل کننده ترافیک هوایی, او تا به حال نیز مشغول به کار به عنوان یک تیم ناظر و پیمانکار (متخصص مورد نیاز).
 
"من شروع کردم پروژه کتاب داستان من در مورد 58 سال من صرف در کنترل ترافیک هوایی میلر گفت:". "این خیلی واضح من داستان در مورد تاریخچه و داستانی است که اکثر مردم می دانند که هیچ و یا بسیار کمی در مورد نقش کنترل کننده است."
 
"حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" باید لذت نه تنها بازنشسته هواپیمایی حرفه ای بلکه جهانگردان عاشق و جزوات در صنعت حمل و نقل هوایی.
 
خرید سیسیل میلر "حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی" در آمازون و Barnes & Noble.
 
حمل و نقل هوایی و کنترل ترافیک هوایی
نویسنده | سیسیل میلر
| تاریخ انتشار دسامبر 29, 2018
ناشر | سیسیل میلر (مستقل چاپ و نشر)
کتاب خرده فروشی |
 
بیوگرافی نویسنده
 
سیسیل میلر متولد شد و در تاریخ 8 دسامبر سال 1937 در یک خانه رعیتی در ایندیانا است. او سه خواهر و برادر و جوانترین عضو خانواده است. او هنوز هم می تواند به یاد چند خاطره از خانه. او به خاطر صرف وقت بر روی یک نهر است که اجرا می شود در امتداد خط اموال. در سن پنج سالگی او به مدرسه رفت. او قدیمی ترین برادر Joed کمک او کراوات کفش خود را و در نهایت به او آموخت که چگونه به آن را انجام دهد. آنها راه می رفت graveled مسیر culvert و او را به عمل گره زدن بند کفش خود را زیر آن. هنگامی که جنگ جهانی دوم را شکست, او هنوز هم می تواند به یاد بیاورید هواپیما پرواز در شکل گیری و مکرر خاموشی. پدرش نگران بود که پیش نویس هیئت مدیره ممکن است طلب کردن او به این دلیل که آنها تنها کشاورزان مستاجر. بقیه سیسیل داستان خوانده می شود در کتاب خود. در سراسر متن از کتاب خود او استفاده می شود جنس نر اما به گفته او این فرد در دو طرف mic-به-میکروفن ارتباطات ممکن است زن به دلیل, در حمل و نقل هوایی وجود ندارد و فرد متخلف ،
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب