چرا Doria Ragland و کارول و مایکل میدلتون کامل رویال پدر و مادر-در-قانون

در اوایل این هفته جیمز میدلتون, کیت خوش تیپ برادر ریش خود را تراشیده ، او فیلم برداری این رویداد مهم شده و آن

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

در اوایل این هفته جیمز میدلتون, کیت خوش تیپ برادر ریش خود را تراشیده ، او فیلم برداری این رویداد مهم شده و آن را در Instagram, مو قفسه سینه چمن بر روی صفحه نمایش و احاطه شده توسط بسیاری از سگ, الا, Zulu, Inka لونا و Mabel هستند—و چه کسی می داند شاید صدها نفر دیگر خارج از دوربین در پاسخ به پان سگ لوله های.

بعد چیزی که ما دیدم و شنیده پست اصلاح شد میدلتون نامزد Alizee Thevenet squealing با تعجب خوشحال در نزد جیمز ظاهر می شود در باغ پدر و مادرش کارول و مایکل در روستایی انگلیسی هملت از Bucklebury که در آن زن و شوهر هستند هزینه شده است.

این اولین بار جیمز, حال, اصلاح کرده, در هفت سال و اولین بار Thevenet تا به حال دیده می شود او مرد بدون سبیل. مایکل میدلتون گفتم یک پدر-مانند تعریف که ممکن است در مورد چگونه خوش تیپ پسرش نگاه کرد.

به تاریخ این پست به دست آورد تقریبا 188,000 views.

تراشیدن ریش به زودی یک طرف نقطه. آنچه که در مورد باغ زیبا هجز و گیاهان در نظم کامل و یک چرخ دستی از نور و روشنایی شاخه! و آنچه در مورد آن چشمک بزرگان نشسته در آن باغ میز!

ببین میدلتون پدر و مادر نشسته در این خوش تیپ پچ روستایی برکشایر در باغ صندلی و بطری شراب و نوشیدنی در مقابل آنها لبخند indulgently در پسر خود را. اگر شما فکر می کنم آن را به نظر می رسد روستایی در تابستان, تصور کریسمس هنگامی که کارول باعث می شود مطمئن شوید که نوه اتاقها دارای درختان به طوری که آنها می توانید آنها را تزئین خود را.

بله مثل همیشه سکوت سرقت نشان می دهد بودند کارول و مایکل میدلتون که بین آنها sired آینده ملکه انگلستان کیت, Pippa (که تبدیل به یک ستاره در حال از آنجا که جهان sleekest رتبه دهی لباس ساقدوش عروس) و جیمز که در حال حاضر صاف-خرما, مرد قوی هیکل, که همچنین نوشته شده movingly در مورد تجربه خود را از افسردگی است.

در همین حال گزارش شده است که هری و مگان صرف مادران بعد با مادر او Doria Ragland در لس آنجلس (اجتماعی فاصله بودن قوانین به درستی مشاهده کرد).

ما می توانیم فرض کنیم که Doria, مگان محبوب و بسیار مورد اعتماد مادر شده است ارائه پشتیبانی به مگان و هری به عنوان آنها حل و فصل کردن—با گزارش درجات مختلفی از موفقیت برای زندگی در هالیوود است.

کارول نوشته شده است در مورد بسیاری در گذشته مهمترین توسط snobs که اخراج او به عنوان "درب های دستی" به دلیل زندگی سابق کار برای بریتیش ایرویز. مانند کارول اهمیت می دهد. پر زرق و برق و با احتیاط او بیشتر از مسابقات دختران او را در هر مکان عمومی ظاهر او نشان می دهد تا به. قدرت او.

Doria هم دستورات مشابه قدرت ریشه در نزدیکی او با فرزندان او. پس از مطرح Meghan پس طلاق او اختیار است که در تند و تیز مقایسه با مگان پدر توماس Markle که اظهارات و رابطه پیچیده با دختر خود کمک کرده اند شکل بالا مشخصات مورد دادگاه Meghan به ارمغان آورده است در برابر انگلیسی تلخیص گروه مربوط به روزنامه ها.

Doria تا کنون نگه داشته است بسیار پایین مشخصات; به یاد ماندنی ترین تصویر ما از او این است که در Meghan روز عروسی ایستاده با افتخار خود را یک زن آمریکایی آفریقایی تبار تماشای دخترش ازدواج به خانواده سلطنتی بریتانیا—تنها عضو Meghan فوری خانواده در آن حضور داشتند. او نام مستعار برای Meghan است که "گل بود."

یک مددکار اجتماعی و مربی یوگا, Doria الهام Meghan تعهد به کار خیریه یک منبع گفت: مردم در ماه گذشته. "مگان زیادی ندارد زمانی که او یک کودک بود اما مادر او ساخته شده مطمئن شوید که آنها همیشه به پشت" این منبع گفت.

آن Doria منبع افزود که هدایت مگان و هری به لس آنجلس مبتنی بر پروژه مواد غذایی فرشته—زن و شوهر عکس شد ارائه وعده های غذایی برای غیر انتفاعی و خیریه در ماه آوریل است.

"ما فقط می تواند بسیار سرگرم کننده با هم و در عین حال من هنوز هم پیدا کردن خیلی آرامش در حمایت از او" مگان گفت: زرق و برق در سال 2017 از رابطه او با مادر است. "که دوگانگی بیفتد همان راه آن را در یک بهترین دوست."

با توجه به شهر و کشورمگان توصیف Doria در یک 2014 پست خود را در حال حاضر از بین رفته وبلاگ: "Dreadlocks. حلقه بینی. مربی یوگا. مددکار اجتماعی. روح آزاد. عاشق چیپس سیب زمینی و لیمو تارت. و اگر DJ نشانه Al Green روح کلاسیک "تماس با من" فقط آن را فراموش کرده ام. او را مفصل گردنده باسن خود را به شیرین ترین رقص کوچک شما تا کنون دیده ام ، swaying سر او و خوراکی انگشتان دست خود را به ضرب و شتم مانند او شده است رقص از رحم مادر است. و شما لبخند خواهد شد. شما نمی قادر خواهد بود برای کمک به آن است. شما نگاهی به او و به شما احساس شادی است. من صحبت کردن در مورد مادر من."

آرام اهمیت و مرکزیت Doria به هری مگان و نوزاد مورچه زندگی خانوادگی روشن ساخته شده بود و در این مقام کاخ باکینگهام اعلام تولد خود را که گفت که یک "overjoyed" Doria بود با هری و مگان در سابق بریتانیا, صفحه اصلی, Frogmore کلبه.

گنجاندن Doria در بیانیه ای که ساخته شده روشن است که آنها می خواهند Doria دیده می شود به عنوان مهم به زندگی خانواده خود را فقط به عنوان کارول و مایکل میدلتون در حال به کیت و ویلیام.

مایکل میدلتون است در برخی از راه های بیشتر مبهم از این والدین گروه شاید به این دلیل که او یک مرد است و با فرار از همه gawping و نظرات خود حس مد (که بسیار هوشمند است و قاطعانه سازمان ملل متحد-زرق و برق دار).

او و کارول ملاقات کرد زمانی که هر دو مشغول به کار به عنوان خدمه زمین برای بریتیش ایرویز او یک خلبان سابق که شد flight dispatcher. تمام ثروت خود را می آید از هر دو به ارث برده پول (خانواده اش) و حزب قطعات و لوازم شرکت او و کارول در اواسط 1990s.

باغ است که ما در این ویدئو این است که فقط بخشی از 18 هکتار متصل به Middleton, خانه و خانواده, Bucklebury مانور گرجستان درجه دوم ذکر شده مانور خانه.

مایکل نوبت 71 در ماه ژوئن و به عنوان جیمز ریش-تراش تصویری را نشان می دهد—او در حال پیشروی به سمت آن سن urbane نقره ای-foxiness ئی دست نخورده است.

در این مختصر snatches از او که ما می بینیم مایکل میدلتون است قرن 21 نسخه از جین آستن پدرسالار خیرخواه و با لبخند ناهنجار; مردی که خانواده اش را دوست دارد و کسی که زیاده روی کسانی که در اطراف او حتی اگر به طور کلی صدا و خشم ریشخند کردن او را. او یک روز آرام و یک لیوان چیزی سرد در باغ او خوب است.

در اینجا او با کارول در ب-توجه که فیلم برداری شده بود زمانی که آنها ساخته شده بیانیه خود پس از ویلیام و کیت اعلام کرد نامزدی خود را در سال 2010.

به وضوح مایکل میدلتون است به عنوان عمل-پس به همه کسانی که به راحتی متقاعد بشود آستن paters (نوع مرد که مایل بیگانه را در خانه خود را به عنوان دختران پچ پچ در مورد حزب دعوت و مادران در طرح betrothals) چرا که اولین کلمات خود هستند و کارگردانی توجه داشته باشید برای کارول به ضربه سر او را "کمی" به سوی او. مایکل فکر می کند او می داند چه خواهد شد نگاه خوب بر روی دوربین.

"این به نظر نمی آید بیش از حد قشنگ آن را ندارد ؟" او می پرسد آن فیلمبرداری او و کارول. "آه مایک" او به آرامی chides او.

Awww در زندگی واقعی مایکل میدلتون خوب به زبان انگلیسی قابل اعتماد مایک.

این ب-ماده ماهرانه نشان می دهد که او نمی خواهید برای تبدیل شدن به بخشی از تلخیص احساسات بیش از حد ماشین او در حال حاضر شده است برای خواندن سال در مورد دختر خود را و ویلیام. Cutely او گالوپ در مقابل کارول تا زمانی که او او را کند می کند. بیان او نشان می دهد او می داند که دقیقا چه شوهر او بود.

"دستان" این دوربین از بچه ها بپرسید.

"نه که خیلی قشنگ است. نه می گوید:" مایکل میدلتون با لبخند بازیگوش و در عین حال به عنوان stoutly به خود alliterative نام نشان می دهد. او نمی تواند به انجام هر کاری که او ناراحت کننده است.

آنچه را دیدم اما در خبری که شب بود که مایکل انجام بهترین خود را آستن-پدر.

"ما کاملا خوشحال با اعلام این گفت:" هیجان زده" در چشم انداز ویلیام و کیت گرفتن قالبگیری زمانی در سال بعد. مایکل در یک هموطن یکشنبه بهترین پشم ونخ راه راه. او از خانواده علاقه ویلیام سرگرم کننده آنها تا به حال تمام شده بود و او چگونه و کارول خواست آنها را "هر شادی" برای آینده است.

این بود گزارش داد که ویلیام خواسته مایکل برای کیت دست در ازدواج که مایکل اعطا—ویلیام سپس ادای سوگند او را به پنهان کاری به طوری که او می تواند ترخیص کالا از ملکه و پرنس چارلز.

همچنین گفت که ویلیام لذت می برد چگونه عادی زندگی داخلی بود با Middletons زمانی که او و کیت شدن بودند و این که او حتی به شوخی اشاره به مایکل به عنوان "پدر."

"در طول سال آن را ثابت عاقلانه نیست به هر چیزی می گویند"

Doria Ragland نمایشگاه هیچ تمایلی به صحبت با مطبوعات است. این Middletons نیز معروف گفت: برای بعدی به هیچ چیز و قطعا چیزی است که می تواند شرمسار فرزندان خود را. هنگامی که شاهزاده جورج متولد شد کارول که (حداقل) صحبت به مطبوعات خارج از بیمارستان. مایکل فقط لبخند زد.

"در طول سال آن را ثابت عاقلانه نیست برای چیزی," کارول گفت: تلگراف در تنها مهم مصاحبه او تا کنون به مطبوعات در سال 2018 است.

Doria و Middletons می گویند بیشتر گفت: zilch و به دنبال بزرگ در هر کجا که هستند عکس گفت: zilch. در Doria مورد این است که عمدتا اگر او گرفتار شدن ماشین در ساحل غربی و یا در مقام ساسکس خانواده پرتره در کنار چارلز و والا. در منچستر جهان وجود دارد گاه به گاه in-the-wild رؤیت در ویمبلدون, Ascot, دیگر, شیک, عروسی, و, غنی, فرد, ساحل, تعطیلات, مانند تاریخ و زمان آخرین کریسمس در سنت بارتس.

توجه داشته باشید که در زمان کارول بود 64 و مایکل 70 و آنها دنبال این افسانه در حالی که در خود beachwear. به عنوان کسانی که خواندن ماندم, به, برای غذا-بر-ظرف غنی فصلی رفتار برای چند روز در پایان وجود دارد تصاویری از دباغی و چند نسل Middletons cavorting در گشت و گذار از فرد ثروتمند در زمستان زمین بازی.

در عین حال برای تمام پول خود را و کودکان شهرت Middletons را حمل بر تلاش.

"من نمی بینم خودم را توقف [کار]," کارول گفت: تلگراف. "اگر من من می خواهم به بسیاری از پروژه های. من می خواهم که به مجددا اراستن خانه. من دوست دارم به سفر اما پس از آن من می خواهم از دست نوه... من یک میلیارد ایده های من هنوز هم می خواهید به انجام است." به عنوان او به دنبال آنها مایکل میدلتون به احتمال زیاد باقی می ماند سکوت وفادار در کنار او.

مانند Doria Ragland مایکل و کارول میدلتون به رسمیت شناخته اند که قوی ترین سلاح در اختیار والدین است مبهم لبخند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب