Charlamagne Tha خدا در واکنش به جو بایدن 'You ain't سیاه" عذرخواهی

MSNBC شادی رید باز او در مصاحبه با Charlamagne Tha خدا در صبح روز یکشنبه با تبریک او در مصاحبه این هفته با معا

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

MSNBC شادی رید باز او در مصاحبه با Charlamagne Tha خدا در صبح روز یکشنبه با تبریک او در مصاحبه این هفته با معاون رئیس جمهور جو بایدن—حتی اگر همه هر کسی که می خواهد به بحث در مورد در حال نهایی چند ثانیه.

بایدن تحت سریع آتش در روز جمعه هنگامی که او تحت فشار قرار دادند در برابر محبوب رادیو میزبان پیشنهاد که او هنوز هم ممکن است "سوال" برای نامزد قبل از سال 2020 انتخابات. "تو بیشتر است؟" بایدن خواسته. "من به شما بگویم اگر شما یک مشکل بدانند که آیا شما برای من تهمت یا پس از آن شما نیست،"

مدت کوتاهی پس از آن مصاحبه بایدن عذرخواهی کرد برای وی این اظهارات را در یک کنفرانس تلفنی با اتاق بازرگانی است. رید بازی Charlamagne بخشی از عذرخواهی خود را که در آن بایدن اندرز خود را برای بودن "تا اسب سوار" و گفت: "هیچ کس نباید مجبور به رای دادن برای هر حزب خود را بر اساس نژاد و یا دین و یا پس زمینه."

پرسید: اگر یک "خطر" است که بایدن و حزب دموکرات به عنوان یک کل را سیاه و سفید رای داده Charlamagne گفت: "من می دانم که این نگرش است. همین دلیل است که من هرگز نمی مراقبت در مورد کلمات و خدمات لب و عذرخواهی سرد است اما بهترین عذرخواهی است که در واقع یک دستور کار است."

"آنها رو به برخی از سیاست واقعی تعهدات به مردم سیاه و سفید" او ادامه داد. "ما باید برای جلوگیری از اقدام مانند این واقعیت است که سیاه پوستان هستند و در مقایسه با نسبت جمعیتی در آمریکا وقتی که می آید به رفاه و فقر و بیکاری بی خانمانی, اعتیاد به مواد مخدر, جرم, coronavirus—که هیچ حادثه. کل عملکرد نژادپرستی نظاممند است برای به حاشیه راندن مردم سیاه و سفید."

در یک طرف Charlamagne گفت که او می بیند "سفیده گفتن ما را به ماندن در محل ما" و دیگر "سیاه مردم گفت:" من متوقف در حال حاضر شما در حال رفتن به مغلوب ساختن پیشی جستن دوباره انتخاب شود.'" او گفت: "آن را به نقطه که در آن ما جلوگیری از قرار دادن بار در رای دهندگان و شروع به قرار دادن بار بر روی دموکرات ها را به نشان می دهد تا برای رای دهندگان است."

Charlamagne روشن هر دو در مصاحبه خود با بایدن و در MSNBC صبح روز یکشنبه که بایدن چیدن مترقی سیاه زن همسر در حال اجرا خواهد یک راه طولانی به سوی نشان دادن تعهد خود را به آن جامعه است. بنابراین رید او را خواسته آنچه او انجام خواهد داد اگر بایدن میدارد کسی مثل ctq به جای.

"در بالای احتمالی روسیه دخالت و رای دهندگان سرکوب آنها مجبور به نگرانی در مورد رای دهنده افسردگی" او پاسخ داد. "و این که مردم ماندن در خانه در روز انتخابات به دلیل آنها نمی برند توسط نامزد. شما نمی توانید عمل مانند این است که مهم ترین انتخابات تا کنون اما اجرای یک کمپین از زیر زمین خود را و نه برخی از سیاست واقعی تعهدات به جامعه سیاه و نه گوش دادن به برخی از خواسته های است که جامعه در حال ساخت است. من فکر می کنم مردم نشسته در اطراف امیدوار است که تهمت از دست می دهد به جای رفتن به خارج وجود دارد و در واقع ضرب و شتم او."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن