فیلیپین ضد تروریسم قانون باعث ترس از گسترده نقض حقوق

جدید ضد تروریسم قانون را به قدرت بیشتری به مقامات برای بازداشت افراد بدون حکم و انجام نظارت است. فعالان می گوی

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

جدید ضد تروریسم قانون را به قدرت بیشتری به مقامات برای بازداشت افراد بدون حکم و انجام نظارت است. فعالان می گویند قانون است که با هدف ارعاب مخالفان. Ana C. Santos گزارش.

این دولت فیلیپین به تازگی تایید ستیز ضد تروریسم لایحه که منتقدان می گویند که با هدف مهار آزادی های مدنی و خاموش کردن مخالفان.

2020 ضد تروریسم لایحه ارتقاء امنیت انسانی عمل از سال 2007 که نظامی می گوید منسوخ شده است و کافی برای مبارزه با مدرن روز با تروریسم که شامل استخدام آنلاین و برنامه ریزی فعالیت های تروریستی ،

اندازه گیری های جدید را قادر می سازد تا نیروهای امنیتی برای دستگیری مظنون بدون قانونی حکم آنها را نگه دارید و بدون هزینه برای یک دوره طولانی تر از زمان و استراق سمع آنها را به مدت 90 روز. علاوه بر این, وجود خواهد داشت یک ضد ترور شورا در محل به تعریف آنچه به منزله تروریسم است.

بیشتر بخوانید: مخالفت ناخواسته در فیلیپین: معاون رئیس جمهور Leni Robredo

نظامی فیلیپین حمایت قانون جدید با این استدلال که این موجود برای مبارزه با تروریسم کافی برای ساخت یک مورد قوی در برابر یک ترور مشکوک.

در یک سال 2018 سنا جلسه در ضد تروریسم لایحه سابق ارتش ژنرال Carlito گالوز Jr گفت که قوانین موجود تنها اجازه سه روز به یک مورد ساخت و اتهام مظنون است. به عنوان یک نتیجه گالوز گفت: مقامات مجبور به انتشار تروریستی مظنون است.

رئیس جمهور رودریگو Duterte بود که در مجموعه ای به امضای این لایحه به قانون دوبله آن را یک موضوع فوری. اما این لایحه هنوز هم می تواند به چالش کشیده در جنوب شرقی آسیا کشور دیوان عالی کشور است. با توجه به آنتونیو Carpio بازنشسته دیوان عالی عدالت "قانون معاملات با حقوق اساسی قانون اساسی."

گسترده مخالفان

این لایحه شد را محکوم کرد توسط تعداد زیادی از مردم در فیلیپین. هشتگ #JunkTerrorBill آغاز شده است روند در رسانه های اجتماعی با مشاهیر مقامات دولتی و حتی گروه های کسب و کار ابراز نگرانی بیش از آن. بسیاری از ترس نیروهای امنیتی می تواند خود سوء استفاده گسترده قدرت است.

"این لایحه برچسب هر کسی که بیانگر مخالفت یک تروریست است. آن را به مقامات دلایل بیشتری برای تنبیه مسلمانان که به اشتباه به عنوان تروریست" Khads jonathan a. frye, a 20-year-old مسلمان, دانش آموز شرکت کننده در تظاهرات هفته گذشته گفت: DW.

ادامه مطلب: مسلمان ID پیشنهاد جرقه خشم در فیلیپین مروی

هفته گذشته پلیس با استفاده از زور علیه ضد لایحه معترضان در سبو و بازداشت حداقل هفت فعالان و دانش آموزان است.

حامیان این لایحه استدلال می کنند که به اندازه کافی وجود دارد پادمان در قانون جدید برای اطمینان از آزادی بیان است. "کسانی که اعتراض مسالمت آمیز هستند نه تروریست. قانون اساسی ما تضمین صلح آمیز تظاهرات به عنوان آنها توسط منشور حقوق" وزیر دفاع ملی Delfin Lorenzana در مصاحبه ای گفت:.

اما فعالان حقوق قانع نشده با این استدلال. آنها می گویند Duterte اداره حقوق بشر است بی پایان. جامعه بین المللی شده است در انتقاد از رئیس جمهور را از دست داده و خود را در مبارزه با مواد مخدر با سازمان های حقوق ثبت سیستماتیک حقوق سوء استفاده های فراقانونی و بازداشت شهروندان است.

"تعداد بسیار کمی وجود دارد پادمان در قانون است. در واقعیت ما شاهد این دولت طلبی در برخورد با هر گونه مخالفت درک و سنگین-دست به سکوت مخالفان" کریستینا Conti از حقوق منافع عمومی مرکز گفت: DW.

ادامه مطلب: ماریا ویکتوریا Beltran: فیلیپینی هنرمند مواجه Duterte در COVID-19 پاسخ

مسلمانان خواهد بود هدف قرار داده اند ؟

قانونگذاران از شورش-آمار جنوبی Mindanao در منطقه را رد کرد 2020 ضد تروریسم لایحه ترس آن را افزایش تبعیض علیه جامعه مسلمان.

"قانون نمی مهار تروریسم; آن را توانمند سازی دولت برای تگ مخالفان به عنوان تروریست" گفت: خانه معاون اول رئیس Mujiv Hataman.

ادامه مطلب: فیلیپین در مناظر است

Hataman نشان دهنده ولایت Basilan, است که همچنین زادگاه جهادی ابو سیاف گروه (ASG).

"من در برخورد با موارد بسیاری از مسلمانان که به اشتباه دستگیر و بازداشت" Hataman گفت: DW.

"ما در برابر تروریسم, اما آنها نباید به هزینه حقوق بشر," او اضافه شده است.

Hataman است که تروریسم ریشه کن شود از طریق گفت و گو حکومت داری خوب آموزش و پرورش و ارائه فرصت های امرار معاش. "این برنامه است که ما نیاز داریم. متاسفانه هیچ یک از آنها ذکر شده است در ضد تروریسم لایحه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب