چین هنگ کنگ امنیت قانون می تواند خطر تحریم های جدید آمریکا علیه

رئیس جمهور تهمت ارشد مشاور امنیت گفته است که قوانین جدید از چین است که تهدید هنگ کنگ استقلال ممکن است منجر به

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

رئیس جمهور تهمت ارشد مشاور امنیت گفته است که قوانین جدید از چین است که تهدید هنگ کنگ استقلال ممکن است منجر به آمریکا. او همچنین گفت: از آن می تواند طلسم پایان هنگ کنگ نقش به عنوان آسیای مالی توپی.

پیشنهاد چین قانون جدید برای هنگ کنگ می تواند منجر به تحریم های آمریکا و سازش نیمه مستقل در شهرستان موقعیت به عنوان یک مرکز مالی یک مقام آمریکایی روز یکشنبه گفت.

امنیت ملی قانون پیشنهاد شده توسط پکن در روز پنج شنبه خواهد ممنوعیت فتنه تجزیه طلبی و براندازی علیه چین است. معترضان در هنگ کنگ را علنا اعتراض برای افزایش آزادی و آزادی از پکن قانون برای تقریبا یک سال.

ادامه مطلب: هنگ کنگ: گاز اشک آور شلیک به هزاران نفر در اعتراض به قانون جدید امنیتی

"به نظر می رسد با این امنیت ملی قانون آنها در حال رفتن به در واقع بیش از هنگ کنگ" کاخ سفید مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین گفت: ما پخش ان بی سی نشان می دهد تلویزیون "دیدار با مطبوعات است."

"و اگر آنها, وزیر [امور خارجه مایک] Pompeo, به احتمال زیاد خواهد قادر به گواهی است که هنگ کنگ حفظ درجه بالایی از استقلال و در صورتی که اتفاق می افتد وجود دارد خواهد بود تحریم هایی که اعمال خواهد شد در هنگ کنگ و چین," او گفت:.

هزاران تن به خیابان در هنگ کنگ در اعتراض به امنیتی جدید در این شهرستان را بزرگترین اعتراض از COVID-19 مستند آغاز شد.

هنگ کنگ وضعیت مالی hub تحت تهدید

اوبراین نیز پیوست و دیگر مقامات آمریکایی در بازجویی پیامدهای چین و هنگ کنگ اقتصاد.

ادامه مطلب: پکن می گوید ما فشار چین به آستانه یک جنگ سرد جدید'

"این سخت است برای دیدن چگونه هنگ کنگ می تواند باقی می ماند مالی آسیا مرکز که آن را تبدیل به اگر چین طول می کشد بیش از" اوبراین گفت.

"یکی از دلایلی که آنها در آمد به دلار هنگ کنگ به دلیل وجود حکومت قانون وجود دارد یک شرکت رایگان سیستم وجود دارد یک سیستم سرمایه داری وجود دارد دموکراسی محلی و قانونی انتخابات" مشاور ادامه داد. "اگر همه آن چیزهایی که دور و من مطمئن هستم که چگونه جامعه مالی باقی می ماند وجود دارد."

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن