لئوناردو با موفقیت در مسائل مربوط به بازار Eurobond معیار یورو 500 میلیون از 5 سال اوراق قرضه

لئوناردو با موفقیت صادر 500 میلیون یورو اوراق قرضه. ارائه هدفمند به ایتالیایی و بین المللی و سرمایه گذاران نها

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

لئوناردو با موفقیت صادر 500 میلیون یورو اوراق قرضه. ارائه هدفمند به ایتالیایی و بین المللی و سرمایه گذاران نهادی دارای 5.5 سال تنور بلوغ ژانویه 2026 و یک نرخ ثابت کوپن از 2.375%. موضوع قیمت 98.933%. کوپن های در حال پرداخت سالانه در عقب افتادگی. یادداشت ذکر شده خواهد شد در لوکزامبورگ بورس.

الساندرو Profumo لئوناردو مدیر عامل شرکت اظهار داشت: "این موضوع پیوند جدید تاکید استحکام لئوناردو اعتبار در بازار های مالی حتی در استثنایی بار مانند آنهایی که ما در زندگی است. ما به طور کامل متعهد به پیگیری منظم استراتژی مالی تراز وسط قرار دارد با صنعتی اهداف طرح با هدف نهایی از ایجاد ارزش برای همه ذینفعان ما".

موفقیت ارائه 4 بار oversubscribed تایید قوی بهره بازار در Leonardo. لئوناردو را با استفاده از درآمد حاصل از این موضوع به تشکیلات جدید بکار تجاری بدهی های موجود گسترش بدهی های متوسط زندگی است.

لئوناردو رتبه بندی اعتباری است Ba1 برای مودی (چشم انداز با ثبات), BB+ به صورت استاندارد اند پورز (چشم انداز با ثبات) و BBB - برای Fitch (چشم انداز منفی).

معامله موفق شد با Banca IMI BNP Paribas Crédit Agricole CIB, HSBC, Société Générale, UniCredit, Banca Akros, NatWest بازارهای UBI Banca به عنوان مشترک Bookrunners.

BNP Paribas e Crédit Agricole CIB همچنین عمل به عنوان مستندات و ساختار بانک ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن