چرا نمی خواهد در هالیوود ایستادن برای سیاه ترانس زندگی بیش از حد ؟

Tخود را در تابستان مردم سیاه و سفید شروع به تقاضا در اعداد بزرگتر و بیشتر زبان صریح از ما تا کنون دیده ام—که ه

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

Tخود را در تابستان مردم سیاه و سفید شروع به تقاضا در اعداد بزرگتر و بیشتر زبان صریح از ما تا کنون دیده ام—که همه سیاه و سفید غیر مردم به خصوص مردم سفید های خود را ضد نژادپرستانه کار در درون خود و از همه مهمتر در درون جوامع خود. سیاه, ترانس زنان کشورهای مستقل مشترک المنافع و زنان به طور یکسان شده اند در خط مقدم این فعالیت موجب با قتل جورج فلوید های مستقل مشترک المنافع در دست پلیس مینیاپولیس. و در میان این تحولات در رسانه های اجتماعی به طور منظم مردم سیاه و سفید را به سیاه و سفید مشهور به ببینید که چه کسی را با علت و کسی که خوشحال به نشستن با پول خود را. آن را روشن است که عمیق تر در روند تاریخی سیاه و سفید از فعالان جنبش اتحاد عود در سرگرمی اصلی: کشورهای مستقل مشترک المنافع مردان سیاه به خصوص آنهایی که مستقیم تا حد زیادی موفق یا حاضر به نشان می دهد تا برای زنان در سراسر هیئت مدیره. مانند پلیس در سر خود را و یا نژادپرستانه در استخوان ها وجود دارد بلندی سوال از anti-سیاه و زن ستیز و transphobe که با شدت گرفتن در سینه از ما بت ما حتی آنهایی که سیاه و سفید.

در حالی که آن را معمولا یک ایده خوب را به نگاه به افراد برای هدایت تکوینى آن را مداوم واقعیت که بیشتر مرسوم موفق و محبوب مردم را در پی خواهد داشت. و بسیاری از افراد مشهور پا از سوراخ های خود را به آدرس وضعیت کنونی و حتی پیوستن به تظاهرات. جنگ ستارگان بازیگر John Boyega, شده راهپیمایی با جمعیت بلند گو حرف زدن در دست گفت او مایل به سازش کار خود را برای خود صحبت می کنند حقیقت (خارج فیلمساز Jordan Peele در توئیتر خود نوشت: "ما باید شما را جان" در پاسخ). Boyega, سخنرانی برای جمعیت ذکر شده ساندرا مطلوب و مردان جوان از جمله فلوید در حالی که خود را Instagram فلفلی با کلیپ های مارتین لوتر کینگ جونیور و توپاک. کمدین Dave Chappelle که نشان داد خود را تراجنسی خود را از طریق جدید ترین شوی فوق العاده به تازگی منتشر شده است یک عاطفی ایستاده مجموعه در Instagram که در آن او در مورد فلوید قتل و در نتیجه تظاهرات. مجموعه خود را به طور انحصاری خطاب و نام کشورهای مستقل مشترک المنافع مردان سیاه و سفید به عنوان Chappelle مربوط به خود سابقه شخصی خود را در حال حاضر اهمیت است. عملکرد ستایش لیبرال رسانه ارقام دیگر مشاهیر و توسط خود من و دوستان و آشنایان. اما در حالی که من آن را در حال حرکت در راه های بسیاری (و زنان آموزش داده و انتظار می رود نقل مکان کرد توسط مردان سیاه و سفید در این راه) من نیز در آن یافت می شود همدلی بسیار محدود است.

آن است که من تصور Chappelle اسنوپ داگ (که شده است صوتی در مورد قتل از کشورهای مستقل مشترک المنافع مردان سیاه پوست به دست پلیس و نه بیش از حد طولانی پیش کشیده و ماسک خود را به eviscerate گیل پادشاه برای درخواست لیزا لسلی در مورد دیر کوبه برایانت میراث در صورت از اتهامات تجاوز به عنف در برابر او) و یا حتی Boyega صحبت می کنند به قتل به تازگی به قتل سیاه, ترانس زنان مانند Rem'mie Fells و نینا پاپ و یا سیاه و سفید ترانس مرد تونی McDade بود که کشته شده توسط پلیس. اما من تا به حال فکر ضعیف وجود دارد که ممکن است در barebones حداقل امکان ذکر Breonna تیلور Atatiana جفرسون و Aiyana جونز دومی از آنها فقط یک دختر کوچک زمانی که او بود به قتل توسط پلیس در حالی که خواب در طول یک حمله در خانه خود را. من بتواند در incisive Dave Chappelle که زندگی در سر من یکی که وجود داشت با دقت حمایت خود را از تعلقات روی صحنه است.

زمانی که من یاد گرفتم که نه طولانی پس از تماشای Chappelle مجموعه ای که Oluwatoyin Salau یک جوان 19 ساله در کشورهای مستقل مشترک المنافع زن سیاه و سفید و سیاه زندگی ماده فعال کشته شده اند و به احتمال زیاد توسط کشورهای مستقل مشترک المنافع مرد سیاه و سفید, من احساس تجدید حیات از خشم. حلق دوستان نیز ادعا می کنند او مورد آزار قرار گرفته توسط خانواده خود را که پس از آن به دنبال جمع آوری کمک های مالی در حال حاضر از بین رفته GoFundMe. مانند Kadir نلسون نیویورکر پوشش—که تضعیف McDade به یک قوی جورج فلوید گردن و فلفلی شیرین و مطلوب و تیلور در دنده تعدادشان کمتر توسط بنفشه آفریقایی و بدن بردگی مردان آفریقایی—زندگی مستقل مشترک المنافع مردان سیاه بزرگ loom بر ما و به انجام وظیفه ما قرار است ما را به نگه داشتن آرام.

"عمیق تر در روند تاریخی سیاه و سفید از فعالان جنبش اتحاد عود در سرگرمی اصلی: کشورهای مستقل مشترک المنافع مردان سیاه به خصوص آنهایی که مستقیم تا حد زیادی موفق یا حاضر به نشان می دهد تا برای زنان."

در تفکر من و بسیاری دیگر از زنان سیاه و سفید را طولانی خشم و غم و اندوه و خشم نسبت به کشورهای مستقل مشترک المنافع سیاه نر سکوت در مورد اغلب دخالت مستقیم در, سیاه, ترانس و کشورهای مستقل مشترک المنافع زنان, مرگ یک سوال نگه داشته به آینده است. دقیقا من پرسیدن از آنها ؟ همانطور که ما ممکن است از خود ما ضد نژادپرستی کتاب listicles و راهنمای کار آغاز می شود در. آن را اغلب در تغزلی و دقیق متون سیاه و رادیکال متفکران و نویسندگان و فعالان از Christina شارپ به Aimé Césaire به Ceyenne Doroshow به Saidiya هارتمن که من پیدا کردم این اساس برای این کار. و چند ماه پیش من یک خبرنامه از شاعر Momtaza مهری با عنوان "بلوف میزند هنوز" با نقل قول از تونی حیوان دست اموز بامبارا مقاله "در موضوع نقش" بار خوانده شده است

رقص در هواپیما به رپ به شخص دیگری 'جامعه' در حالی که پسر خود را در تلاش به تنهایی با تاریخ و اسکولاستیک واگذاری در "قاره تاریک" است نه انقلابی. نشسته در اطراف قتل دهیم نادرست niggers در حالی که پدر خود را می رود حرکت صعودی خود را از سر است نه انقلابی. نقشه ساختمان تصاحب زمانی که خود را به اصطلاح روی کاغذ سر رسیده است و بورس تحصیلی است که تحت بررسی است و نه انقلابی. صحبت کردن در مورد در حال حرکت در مقابل مافیا در حالی که برادرزاده خود را طول می کشد خاموش بانوان در مترو متوقف است نه انقلابی. اگر خانه شما نیست منظور شما نیست ، آن را بسیار آسان تر به خارج وجود دارد از حق در اینجا. انقلاب است که وجود ندارد. در عین حال. اما از آن است که در اینجا.

در عضویت در خبرنامه, مهری اجازه می دهد تا بامبارا به او قرار داده و در انفجار درونی عقل برای خودش و نه—یا قبل از اذیت کردن میلیون ها نفر از راه آن ممکن است اعمال می شود به دیگران است. آن را قوی و قابل تحسین حرکت که از مهری های فرهنگی کارگر که در سن جوان اختصاص داده است استعداد خود را به جامعه به نوع کار که بخیه ما با هم و چالش های ما را به بهتر خواهد بود; در آن بوده ام برای او آسان برای ارسال خبرنامه و آموزش سایر نقاط جهان برای گرفتن تا به جای او به ارمغان می آورد با ما همراه است. این چیزی است که من معتقدم زنان سیاه نویسندگان و محققان و فعالان درخواست شده است از کشورهای مستقل مشترک المنافع مردان سیاه و سفید برای دهه—آیا فقط نگاهی به خیابان ها اما موضع ما با فروتنی.

کار همبستگی همه از کار ما و کشورهای مستقل مشترک المنافع سیاه می توانید انجام دهید خیلی بیشتر برای حمایت از ما trans خواهران و برادران به عنوان همه ما همچنان به تقاضا است که کشورهای مستقل مشترک المنافع, سیاه, مردان, مردم سفید و سیاه و سفید غیر POC حفاری خود را از تاریکی و به ما بپیوندید. به عنوان درخشان ترین استعدادهای گفته اند ما دوباره و دوباره انقلابی کار—آن است که قطعا اتفاق می افتد فراتر از عمارت دروازه های مورد علاقه ما مشکل سیاه مشاهیر—به اتفاق می افتد در اینجا آن است که اگر به راستی می گیرد وجود دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن