چین Uighurs محکوم شم محاکمه در سین کیانگ اردوگاه

بیش از 1 میلیون Uighurs ناپدید شده اند به چین اردوگاه های اقامت اجباری در استان سین کیانگ. یک DW تحقیقات نشان

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

بیش از 1 میلیون Uighurs ناپدید شده اند به چین اردوگاه های اقامت اجباری در استان سین کیانگ. یک DW تحقیقات نشان می دهد که چگونه بسیاری از آنها سعی خود را برای اتهام "جنایت" در شم محاکمه.

در دولت چین به شبکه گسترده ای از re-اردوگاه آموزش و پرورش در استان سین کیانگ روزانه وحشت از توقیف شد می شود با یکنواختی و خستگی. زندانی مجبور به تحمل ساعت های بی شماری از تلقین و کلاس های زبان نشسته در مدفوع. در برخی از امکانات آنها تا به حال به تماشای تلویزیون تبلیغ پخش ستایش رئیس جمهور چین برای ساعت ها در پایان.

کوچکترین تخلف مانند یک زمزمه گفتگو شد و در دیدار با سریع و خشن مجازات است.

اما در میان بسیاری از سال را صرف قفل شده است تا برخی از زندانیان سابق گزارش که یک روز متفاوت بود: آن روز که آنها مجبور به انتخاب یک یا چند تخلفات از یک لیست آنها تحویل داده شدند. در اصل بازداشت شدگان تا به حال به عطف به ماسبق انتخاب جنایات که آنها زندانی شده بود و اغلب برای ماه ها در اکثر موارد بدون اینکه گفت: چرا آنها بازداشت شده است در وهله اول.

پس از چیدن یک جرم و جنایت را از لیست در آمد یک محاکمه شم که در آن بازداشت شدگان تا به حال هیچ نمایندگی حقوقی و محکوم شدند و بدون شواهد و یا به دلیل روند از هر نوع.

DW صحبت به چهار زندانیان سابق دو مرد و دو زن از سین کیانگ یک منطقه دور افتاده در شمال غربی چین که عمدتا مسلمان است جمعیت مواجه سرکوب توسط مقامات چینی از جمله در سال های اخیر طولانی توقیف مجدد اردوگاه آموزش و پرورش.

همه چهار تن از بازداشت شدگان را صرف ماه زندانی در سین کیانگ در سال 2017 و 2018. این مصاحبهها به طور مستقل از یکدیگر در این دوره از چند هفته.

Map: Location of Xinjiang province, China

بازداشت شدگان مجبور به انتخاب از فهرست جرایم

تمام چهار به یاد آورد آن روز به آنها دست یک تکه کاغذ جزئیات بیش از 70 عمل می کند و مجبور به انتخاب یکی یا چند تا از آنها را. برخی از اعمال شد به ظاهر بی ضرر مانند سفر و یا تماس با افراد در خارج از کشور. اما بسیاری از آنها اعمال دینی مانند دعا و یا یک روسری.

از آن پس هر چهار زندانیان منتقل شده به کشور همسایه قزاقستان زیر فشار افکار عمومی از اعضای خانواده زندگی می کنند وجود دارد و به احتمال زیاد در پشت صحنه تلاش های دیپلماتیک توسط دولت قزاقستان. به عنوان یک نتیجه دولت چین منتشر کرده است کسانی که با قزاقستان اجازه اقامت پاسپورت و اعضای خانواده و زندگی در قزاقستان است که خانه را به یک ملاحظه اویغوری جامعه است.

برای کسانی که بدون لینک های خارج و شهروندی آن است که تقریبا غیر ممکن است برای فرار از چین و شبکه گسترده ای از سرکوب و نظارت مستمر.

A voluntary vocational education center in Xinjiang, China (AFP/G. Baker)

به "مراکز آموزش فنی و حرفه ای" در سین کیانگ در حال مهر و موم شده از مناطق اطراف آن

در حالی که DW قادر است به طور مستقل بررسی چهار تن از بازداشت شدگان' داستان حساب خود را اثبات هر یک از دیگر در جنبه های کلیدی.

یک زندانی در یک بیمارستان جناح در داخل اردوگاه مبتلا به سل او قرارداد در طول اقامت خود را زمانی که او با توجه به لیست. مرد صحبت می کند و می خواند کوچک چینی تا همکار زندانیان محکوم به ترجمه او به زبان اویغوری.

یکی دیگر تحویل داده شد کاغذ توسط یک معلم از طریق میله های زندان در اردوگاه کلاس درس است که از هم جدا آموزش کارکنان از دانش آموزان نگهبانی مسلح توسط افسران ورزشی تفنگ بی حس کردن.

"آنها را تهدید آمریکا: 'اگر شما نمی انتخاب کنید و هر چیزی که به معنی شما نمی, اعتراف به جرم و جنایت خود را. اگر شما اعتراف شما در اینجا خواهد ماند برای همیشه لطفا برای.' به همین دلیل ما یک جرم" یکی از زنان زندانی که در زندان بود در ماه مارس سال 2018 گفت: DW.

یکی از بازداشت شدگان گفت: DW از وحشت او احساس که او واگذار شد لیست شد و مجبور به انتخاب یک جرم و جنایت و ثبت نام در این لیست است. او نمی تواند خواب روز او می گوید: — از ترس او هرگز قادر به بازگشت به خانه.

دیگری گفت: آن را تقریبا به عنوان امداد آمد: "صادقانه بگویم ما خوشحال بودند — حداقل ما در حال حاضر می دانستم که زمان ما را صرف در اردوگاه. قبل از آن هیچ کس به ما گفت که چگونه ما تا به حال به ماندن." بازداشت شدگان نیز گفت که اگر آنها همکاری تعدادی از آنها را مجبور به صرف در اردوگاه ممکن است کاهش می یابد.

یک عمل شجاعت

در حالی که همه بازداشت شدگان می گویند تحت فشار بودند و به نشانه یک مرد موفق به رد, نادر, نشان می دهد فردی شجاعت در یک اردوگاه احاطه شده توسط دیوارهای بلند و برج های نگهبانی و محافظت شده توسط مسلح در افغانستان ، او بی گناه بود و هیچ مشکلی انجام داده بود, او گفت:.

در طی سه روز, مقامات — از-رتبه بندی — berated او بی وقفه در تلاش برای او را مجبور به امضای اعتراف.

سپس از آبی او منتشر شد به ماه به شدت تحت نظارت بازداشت خانگی است. در آن زمان او می گوید او تنها کسی بود که آزاد شد در حالی که دیگر زندانیان باقی مانده در اردوگاه.

این تنها مورد DW مواجه می شوند که در آن زندانی بود قادر به مقاومت در برابر فشار. این مرد دارای یک مدرک معتبر قزاقستان مجوز اقامت که ممکن است توضیح دهد که چرا او — بر خلاف دیگران — در امان ماند "محاکمه".

همه بازداشت شدگان DW صحبت کرد و به توافق رسیدند که سند تحت فشار بودند و به امضای یک لیست شماره از بیش از 70 جرائم.

به نظر می رسد بر اساس یک لیست دیگر جزئیات 75 عمل می کند که مقامات چینی در نظر به تشکیل "افراطی مذهبی عمل می کند" که منتشر شد در سین کیانگ در اطراف 2014 به احتمال زیاد به منظور برای ساکنان به شناسایی رفتار مشکوک و گزارش آن به پلیس. این شامل اعمال مانند "تحریک جهاد" "دفاع از شریعت" "اجبار زنان به پوشیدن روسری" و یا "توزیع تبلیغات مذهبی مواد" بلکه بی ضرر تر عمل می کند مانند به طور ناگهانی دادن تا سیگار کشیدن یا نوشیدن.

A Uighur man and security forces in Urumqi, Xinjiang, China (picture-alliance/dpa/D. Azubel)

سین کیانگ ساکنان به معرض شدیدی روش ردیابی و دستگیری

آزمایشات نشان می دهد چین با هدف قرار دادن فرهنگ اسلامی

لیست منتشر شده در سال 2014 یکی از بازداشت شدگان را تایید کرد که بسیار شبیه به او داده شده بود در اردوگاه اما که شامل چندین اضافات مانند سفر به خارج از کشور و یا با داشتن یک پاسپورت.

DW نیز دیده می شود یک عکس از یک مقام رسمی اطلاع نمایش داده شده در نیا در سین کیانگ را هوتن استان که منتشر شد در حدود همان زمان جزئیات "26 نوع از رفتار غیر قانونی و فعالیت های مذهبی" مانند پیشرو نماز و یا وادار کردن دیگران به دعا یا پوشیدن روسری. بسیاری از اعمال مشابه به آنهایی که در لیست بازداشت شدگان صادر شد.

این واقعیت است که بسیاری از اعمال غیر قانونی تلقی شد ماهیت مذهبی است و بیشتر نشان می دهد که مقامات چینی در حال هدف قرار دادن دین و شیوه های فرهنگی آن اقلیت مسلمان در تلاش برای از بین بردن آنها را به عنوان فعالان طولانی ادعا کرد.

ادامه مطلب: نقض حقوق بشر علیه مسلمانان اویغوری نشان داد

فعالیت های مذهبی در نظر گرفته شود اغلب به عنوان مبهم به عنوان "اخلال در نظم اجتماعی" با توجه به تیموتی Grose یک سین کیانگ متخصص در ایندیانا بر اساس Rose-Hulman موسسه. "مقامات می تواند اساسا تفسیر آنها را در هر راه که آنها می خواهند" او گفت: DW. "کل (حقوقی) سیستم فقط احمقانه آن را خودسرانه است."

پس از سال 2016 دولت چین شده است دستگیری قومی Uighurs و قزاق ها و زندانی کردن آنها در آنچه که رسما به نام "آموزش فنی و حرفه ای مراکز آموزشی" اما به آن اشاره شده است در غرب به عنوان "re-آموزش و پرورش" اردوگاه.

آن سخت است برای گفتن که دقیقا چگونه بسیاری از مردم زندانی شده است. با توجه به برآورد حداقل 1 میلیون از حدود 10 میلیون Uighurs و قزاق ها زندگی در سین کیانگ ناپدید شده اند به شبکه گسترده ای از زندانها و اردوگاه های کار.

German FM Heiko Maas (l.) and Chinese FM Wang Yi (picture-alliance/dpa/C. Koall)

زمانی که وزیر امور خارجه چین وانگ یی بازدید همتای آلمانی خود Heiko Maas در برلین در فوریه 13, وانگ توصیف گزارش اویغوری re-مراکز آموزش به عنوان "خبر جعلی"

تلاش برای از بین بردن هویت اویغوری

مقامات چینی ادعا می کنند که اردوگاه های ساخته شده برای مبارزه با "افراطی ایده ها" و ارائه Uighurs با "مهارت های ارزشمند."

وجود دارد که دلایل قانونی برای مقامات چینی را نگران اویغوری افراط گرایی است. پس از چند دهه از فرهنگی و سیاسی و تبعیض و همچنین حمایت دولت مهاجرت اکثریت قومی هان چینی به سین کیانگ گسترده نارضایتی در برابر خشونت تبدیل شد.

در سال 2009 قومی شورش در اورومچی سین کیانگ پایتخت چپ بیش از 140 نفر کشته و صدها نفر مجروح به معترضان حمله هان ساکنان و سوخته اتوبوس.

در سال 2014 یک حمله تروریستی انجام شده در یک بازار در اورومچی کشته شدن 31 نفر است. در پاسخ دولت چین خود را تشدید نظارت و کنترل Uighurs.

تحت پوشش مبارزه با تروریسم چین سیاست به نظر می رسد به مجازات یک کل جمعیت در آنچه به نظر می رسد تلاش برای از بین بردن محلی و زبان و دین و فرهنگ است.

اخیر گزارش DW و همکاران رسانه ای نشان می دهد که در اکثر موارد چین زندانی Uighurs بر اساس اعمال مذهبی و فرهنگ به جای افراطی رفتار است.

سین کیانگ ساکنان به معرض شدیدی روش ردیابی و بازداشت. تشخیص چهره انجام شده است با تکنولوژی بالا دوربین های مدار بسته. فردی اویغوری خانواده ها به طور مداوم نظارت از طریق شبکه ای از جاسوسان تکرار بازديد خانه و جمعی بازجویی و هیچ نشانه ای از دینداری می تواند منجر به حبس محکوم شد.

Security cameras on a street in Urumqi, Xianjiang, China (Getty Images/AFP/P. Parks)

در سین کیانگ سرمایه ارومچی تشخیص چهره انجام شده است با تکنولوژی بالا دوربین های مدار بسته

و این مجازات دسته جمعی شامل, DW آموخته است قرار دادن Uighurs و قزاق ها عطف به ماسبق از طریق شم محاکمه در اردوگاه بدون هر گونه توسل به دلیل روند.

چند روز پس از آنها مجبور به انتخاب یک جرم و جنایت و ثبت نام در این لیست یکی از بازداشت شدگان گفت: DW مقامات شروع به فراخوانی مردم را یکی یکی.

او گفت: بنابراین وحشت زده است که او از هوش رفت و برگشت به اتاق. او محکوم شد به صورت غیابی. "من داده شد 2 سال برای سفر به خارج از کشور. من شروع به احساس بسیار غمگین اما هنوز هم در مقایسه با افراد دیگر من جمله بود سبکترین. برخی از مردم داده شد و شش سال از 10 سال حتی." دیگر جملات او می گوید بودند پرداخت برای اعمال دینی مانند دعا به طور منظم.

'در دو سال من خواهد بود مرده'

بازداشت شدگان که موفق به دریافت زندان های طولانی از نظر او می گوید: "شروع به گریه و گریه. من احساس واقعا متاسفم برای آنها است."

اما با وجود کوتاه حکم او می گوید: او از دست همه امید. "من فکر کردم:" در دو سال من مرده خواهد بود.'"

در حالی که او خودش را تجربه نمی شم محاکمه دیگر بازداشت شدگان بازگو جزئیات. "وجود ندارد هر وکیل یا متهم." پنج یا شش زندانی محکوم به اعدام در یک زمان, او گفت:.

پس از حکم خود شده بود به عنوان خوانده شده به آنها را مجبور به اعتراف به جنایات خود است. "آنها تا به حال به می گویند:" من قول می دهم من تکرار نمی من نادرست.'"

ادامه مطلب: چین است که دستگیری افراد بدون علت می گوید اویغوری whistleblower

رسیدگی به نظر می رسید کمی متفاوت از اردوگاه به اردوگاه: در یکی از زندانیان بستگان حاضر بودند و مجبور به امضای حکم.

در یکی دیگر از زندانیان محکوم شدند به صورت جداگانه در یک زمان و مجبور به امضای این سند جزئیات حکم خود.

یکی از بازداشت شدگان که تاجر مورد استفاده قرار گیرد به صادرات سبزیجات از چین به قزاقستان می گوید او وحشت زده بود و نمی توانستم بخوابم برای روز. او معتقد است مقامات آمد تا با به اصطلاح محاکمه "در جهت پیدا کردن برخی از بهانه ای برای نشان دادن که من یک جنایتکار".

هر چهار نفر از آنها مصمم بودند مرتکب هیچ جرم و جنایت است. یک مرد خشم خود را قابل لمس در صدای او گفت که او احساس بسیار عصبانی هر بار که او به یاد می آورد تجربه خود را: "من هرگز چیزی را اشتباه و هنوز هم من به پایان رسید تا مثل این."

چهار تن از بازداشت شدگان شاهد شم آزمایشات در سه اردوگاه های مختلف در سراسر سین کیانگ. DW قادر به تایید محل خود را با استفاده از تصاویر ماهواره ای و در دسترس عموم مواد مانند ساخت و ساز و مناقصه و مناقصه ها و اعلامیه های.

DW infographic map of China's re-education centers for Uighurs in Xinjiang province

در حالی که DW قادر به تعیین چگونه گسترده شم محاکمه شد و با توجه به کنترل متمرکز از اردوگاه در آن زمان این احتمال وجود دارد که آن را اتفاق می افتد در سراسر منطقه است.

DW رسیده با یافته های آن به هر دو سفارت چین در برلین و وزارت امور خارجه در پکن. در پاسخ DW شد با ارائه یک لینک به یک بیانیه منتشر شده در سفارت وب سایت در اواخر سال 2019 و جزئیات این اردوگاه ها ارائه مهارت های فنی و حرفه ای و راه اندازی شد برای مبارزه با افراط گرایی است.

این اقدامات بوده است در این بیانیه خواندن "موثر": "در سین کیانگ شده اند وجود دارد هیچ حملات تروریستی در سه سال گذشته و اساسی حقوق بشر از اعضای تمام گروه های قومی خود از جمله حق زندگی و سلامتی و توسعه به طور موثر اعطا می شود."

'Uighurs داده می شود هیچ دلیل روند'

چند سین کیانگ محققان گفت: DW آنها فکر آن را بسیار "قابل قبول" است که شاهد محاکمه برگزار می شد.

"آن را متناسب با بزرگتر الگوی است که در آن Uighurs داده می شود هیچ دلیل فرآیند با هیچ فرصتی برای دفاع از خود و در حال ناپدید شده در هوی و هوس از کارمندان و اعضای حزب" با توجه به Rian توم یک محقق ارشد در دانشگاه ناتینگهام در انگلستان است.

"اگر این است که در واقع اتفاق می افتد این نشان می دهد که وجود دارد این است که برخی از آگاهی در بخشی از مقامات در زمین است که آنها نیاز به رسیدن به پیدا کردن جنایات که مردم مشغول هستند."

DW همچنین مصاحبه با بستگان Uighurs بازداشت سراسر سین کیانگ بسیاری از آنها از انتقال مجدد اردوگاه آموزش و پرورش به زندان است. در برخی موارد به نظر می رسد از بین رفت دوباره آموزش و پرورش در اردوگاه ها و زندان ها. یک زن در آلمان بر اساس گفته بستگان او محکوم شده اند دو بار و ارسال به زندانها تنها به انتقال به یک re-آموزش و پرورش اردوگاه. "آنها به نظر می رسد بازی با بازداشت شدگان" او گفت: DW.

بسیاری از بستگان بودند مطمئن نیستید که آیا اعضای خانواده خود قرار گرفته بودند محاکمه در اردوگاه. تماس با اعضای خانواده در خارج از کشور کافی است به خطر بازداشت در سین کیانگ به طوری که آنها تا به حال به قطعه با هم دوست داشتنی خود را آنهایی که سرنوشت بیش از این دوره از ماه به عنوان قطعه از اطلاعات منتقل شد توسط دوستان و همکاران و یا دیگر اعضای خانواده که رسیده به آنها را در معرض خطر شخصی.

داستان های خود را اثبات که شم محاکمات به نظر می رسد به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر با هدف تخلیه کردن مجدد اردوگاه آموزش و پرورش پس از انتقادات بین المللی در حالی که زندانها پر شد ،

برخی از زندانیان آزاد شده به بیگاری دیگران باقی می ماند در اردوگاه

با توجه به ناتان Ruser یک محقق در استرالیا سیاست راهبردی موسسه وجود دارد سه دسته مجدد اردوگاه آموزش و پرورش: کسانی که با حداقل امنیت که به نظر می رسد ساخته شده است با هدف reintegrating زندانیان به جامعه و قوی آموزش فنی و حرفه ای عنصر. در مرحله دوم وجود دارد متوسط-امکانات امنیتی که در آن زندانیان صرف سه تا پنج سال اما در نهایت منتشر شد. در نهایت Ruser می گوید وجود دارد حداکثر امنیت و امکانات که در آن زندانی قفل شده است تا به طور نامحدود "به هیچ وجه قصد از همیشه اجازه دادن به آنها را به بازگشت به جامعه دوباره" — یک فراقانونی صورت بازداشت.

Ruser که یک متخصص در تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای می گوید که با شروع در اواخر سال 2018 و در سراسر 2019 بسیاری از سطح پایین امکانات امنیتی بودند یا توقف یا د securitized: برج های نگهبانی و شمشیربازی حذف شدند عنوان شد برخی از موانع خارجی. او می گوید: اجازه می دهد تا بهتر در جریان کار از اردوگاه ها به نیروی کار است. بسیاری از زندانیان مجبور به کار در کارخانه ها و یا در فاصله رفت و آمد از سابق اردوگاه و یا در سراسر و حتی در خارج از سین کیانگ.

A satellite image of verified internment camps in Xinjiang, China, in February 2020

تصاویر ماهواره ای از تایید اردوگاه های اقامت اجباری در سین کیانگ در ماه فوریه سال 2020

در همان زمان Ruser شده است که این امکانات با بالاترین سطح امنیتی هنوز عملیاتی و در بسیاری از موارد حتی گسترش قابل ملاحظه ای پس از سال 2018 نشان می دهد که بسیاری از بازداشت شدگان را منتشر نکرده اند.

DW قادر به تعیین اینکه آیا بازداشت شدگان بودند و در واقع به زندان فرستاده شده پس از شم محاکمه و یا به یکی از حداکثر امنیت re-اردوگاه آموزش و پرورش. به عنوان یکی از بازداشت شدگان سابق گفت: خلاصه: "وقتی کسی از بین می رود شما نمی توانید بپرسید که در آن آنها فرستاده شدند."

دوباره آموزش و پرورش در اردوگاه او گفت: drily "است نه یک محل که در آن شما می توانید سوال بپرسید."

بازداشت شدگان آغاز شده ناپدید پس از محاکمه

یک چیز هر چند روشن است: به زودی پس از محاکمه بازداشت شدگان آغاز شده ناپدید شدن: بعضی از آنها گرفته شده در شب, دستبند, blindfolded و راهپیمایی دور; دیگران نامیده می شدند از کلاس درس ،

اما در اینجا هم یک الگوی وجود دارد: تنها کسانی که با زندان های طولانی شرایط بیش از 10 سال ناپدید شد — همه آنها زندانیان چهار نفر از زندانیان سابق که تا به حال اعتراف به اعمال دینی مانند دعا به طور منظم و یا اقدام به عنوان غیر رسمی امام.

این تایید توسط محققان و فعالان که می گویند ائمه و کسانی که از نظر مذهبی هستند بیشتر احتمال دارد به زندان فرستاده می شود گاهی اوقات برای چند دهه به احتمال زیاد به عنوان آنها در نظر گرفته شود "irreformable."

دیگران فرستاده بودند به اردوگاه های کار مانند یک زندانی که گفته DW او مجبور به کار در یک کارخانه دستکش. این یکی از بسیاری از کارخانه هایی که از طریق دولت حمایت از طرح های, محققان می گویند که فنر در روستاهای سراسر سین کیانگ که برخی از تولید برای شرکت های خارجی و زنجیره تامین.

ادامه مطلب: برترین برندها گزارش با استفاده از مجبور اویغوری نیروی کار در چین

Protesters in Hong Kong demonstrating against Beijing's treatment of Uighurs (picture-alliance/AP Photo/L. Jin-Man)

برای سال تظاهرات صورت گرفته در سراسر جهان در اعتراض پکن را درمان Uighurs — مثل این یکی در 22 دسامبر 2019 در هنگ کنگ

دیگران منتشر می شوند به یک شدیدی بازداشت خانگی — خود را از هر حرکت تحت نظارت خود آزادی حرکت به شدت محدود بود.

"شما مجاز به حرکت و یا سفر آزادانه شما می توانید صحبت کردن با افراد دیگر شما نمی توانید به رفتن به مکان های شلوغ شما می توانید بازدید خود را از بستگان" یکی از بازداشت شدگان سابق گفت: DW. "شما می توانید تنها ماندن در خانه و رفتن به روستا اداره," او گفت:.

در موارد متعدد او و همسرش مجبور شدند به اعتراف عمومی به خود را "جنایت" در مقابل صدها تن از مردم: او مجبور شد او می گوید: به ستایش حزب کمونیست و با تشکر از این فرصت به او داده شد برای دریافت آموزش و پرورش و تغییر راه خود را — حتی اگر او می گوید: او نمی یاد یک چیز در طول زمان خود را در اردوگاه.

یکی دیگر از بازداشت شدگان بود که منتشر شد به خانه بازداشت شد و مجبور به میزبان های مختلف اعضای حزب در هر هفته. او انتظار می رود به طبخ برای او مهمان یک شبه و درمان آنها را با احترام. زندگی به تنهایی نیاز به میزبان هر دو مردان و زنان او بود و نه مربوط به ساخته شده او را احساس عمیقا ناراحت کننده او می گوید:.

هر روز صبح او می گوید: او تا به حال برای حضور در پرچم-بالا بردن مراسم پس از به ظاهر بی پایان سیاسی در جلسات و کلاس های زبان. "آن طاقت فرسا بود," او می گوید. "من خیلی خسته شده بود همه زمان ها است."

بازداشت شدگان نمایشگاه نشانه هایی از عمده تروما

در نهایت چهار تن از بازداشت شدگان اجازه داده شد به ترک چین — به احتمال زیاد چون آنها اقوام در قزاقستان بودند که مبارزه را از طرف خود و دو برگزار شد و قزاقستان تابعیت و یا اقامت.

تجربه خود را ترک کرده است عمیق عاطفی و فیزیکی زخم. همه از زندانیان سابق DW صحبت از رنج آشکار اختلال استرس پس از سانحه از جمله از دست دادن حافظه و بی خوابی است. در طول مصاحبه آنها جایگزین بین خشم و اشک به عنوان آنها را به یاد می آورد مصائب خود را که شامل بازجویی و سوء استفاده جنسی. یک زن گفت: DW که هر شب طی چند ماه او شده بود مجبور به انتخاب کنید تا زن بازداشت شدگان از یک اتاق کوچک و همراهی آنها را به دوش.

در حالی که او خیلی ترسیده بود به صحبت کردن با زنان او گفت: روشن بود که آنها چه طریق بوده است: آنها تجاوز شده توسط سپاه پاسداران. این اتهام که اویغوری فعالان مطرح کرده اند قبل از.

زن دیگری گفت: DW او شده بود به شدت مورد ضرب و شتم در معده در طول بازجویی شده است و قادر به باردار بوده است. "شوهر من می گوید من تغییر کرده من یک فرد متفاوت است." قبل از او استفاده می شود به عشق اجتماعی و احزاب است. "اما در حال حاضر من شروع به نفرت مردم است." او گفت: DW متناسب با ظاهر غیر قابل توصیف خشم و خستگی مزمن.

یک مرد بازداشت شدگان گفت: DW مشابه احساس پوچی: "من نمی باید هر گونه احساس نسبت به بستگان من یا فرزندانم من استفاده می شود به عشق بچه های من بسیار است اما در حال حاضر من هیچ چیز را احساس نمی کنم."

او گفت: پس از یک وقفه "از دست همه علاقه به زندگی است."

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب