عکاس که مرگ خیره شد در چشم برای نهایی پرتره از یک خرس قطبی

Tهاف او می پوشد لباس پشمی کلاه قرمز که ژاک کوستو تبدیل به آرم از اعماق دریا غواصان شکل آنها مشهور اقیانوسی عکا

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

Tهاف او می پوشد لباس پشمی کلاه قرمز که ژاک کوستو تبدیل به آرم از اعماق دریا غواصان شکل آنها مشهور اقیانوسی عکاس آموس Nachoum بیشترین شباهت در تصویر از زندگی خود است داستانی: موبی دیک's کاپیتان Ahab. برخوردار وسواس با یک مخلوق عمیق است که دارای, برای او, عمیق نمادین معنی Nachoum یک انسان رانده به خطر زندگی و اندام برای گرفتن یک تصویر شبیه هیچ دیگر—و در انجام این کار به دفع کردن شیاطین است که به مدت طولانی گرفتار او.

بر خلاف هرمان ملویل افسانه ای شخصیت های Nachoum ارائه شده توسط يونتان نیر و دنی Menkin مستند (اکران در سینما مجازی در جمعه 19 ژوئن در نیویورک و لس آنجلس) علاقه مند نیست و در نهنگ اگر فقط به این دلیل که او در حال حاضر عکس از یک طیف گسترده ای از آنها در gasp القا نزدیکی در طول زندگی حرفه ای او. بلکه حیوانی است که مصرف اسرائیلی عاشق عکاسی است که خرس قطبی بزرگترین زمین گوشتخوار و جالوت است که می تواند نه تنها شنا در دو برابر سرعت یک انسان اما به دلیل تغییرات آب و هوا به محیط آن در حال حاضر دیدگاه مردان و زنان به عنوان پتانسیل وعده های غذایی. هنوز هیچ عکاس تا به حال عکس یک خرس قطبی در حالی که شنا کردن با آن و این که چالش که Nachoum فرض در تصویر از زندگی خود (اجرایی-تولید شده توسط نانسی اسپیلبرگ) که با چشمگیر دقت رسمی اسناد است که تلاش حماسی و همچنین نشان می دهد گراند اهمیت آن را نگه می دارد برای انجام هنرمند.

این کتمان حقیقت به توصیف Nachoum آبزیان تصاویر به عنوان هیبت الهام بخش. چهره به چهره و عکس با great white sharks, دریا پلنگ و نهنگ قاتل به سادگی برخی از بسیاری از فک انداختن مناظر که شامل عکس از زندگی خود را's اوایل مقدماتی مونتاژ. مثل بقیه رسیدگی که گذشت و تاب صوتی مصاحبه با همکاران و تحسین است که فراهم کردن زمینه برای Nachoum را در زمان ماموریت در قطب شمال کانادا که او در کنار برنده جایزه امی فیلمبردار آدم Ravetch. در این دور و سخت زمین اواز یا موسیقی دو نفری و بقیه تیم خود را در حال کمک Inuk تایمر جو Kaludjak یک مادام العمر از ساکنان این منطقه و متخصص Nachoum معتقد است می توانید او را در این شرکت از یک خرس قطبی.

که جانور تنها توانمند موضوع Nachoum هنوز به موفقیت عکس. و با توجه به این که خود را قبل از اجرا با یک خرس قطبی منجر به نزدیکی کشنده حمله غواص غواصی Howard Rosenstein مدعی شد در اوایل که "من فکر می کنم او باید کسب و کار ناتمام را با این حیوانات است." Nachoum پیگیری به عنوان غیر داستانی تمرکز تصویر از زندگی خودکه به شرح زیر او را به عنوان او می سازد دشوار 3,107 مایل سفر از سان فرانسیسکو به بیکر لیک و سپس صرف پنج روز جستجو برای یک پرتره-سازگار با خرس قطبی در آب است. این یک وظیفه پیچیده با آب و ناهموار شرایط زندگی و تغییر طبیعت از چشم انداز به عنوان خرس های قطبی در حال حاضر کمتر یخ های قطب شمال که از آن برای شکار و در نتیجه مجبور شده اند به دنبال منابع روزی در درنده راه.

خطر فراوانی برای Nachoum در تصویر از زندگی خودو به عنوان مدیران نیر و Menkin آرامی انتقال که بخشی از آنچه را به خود جذب او را به انتخاب خود خط کار می کنند. از طریق روایت از خواهران خود Ilana Nachoum و میشل Gilboa که به آرشیوی چاپ و فیلم کلیپ و عکاس backstory و هدایت انگیزه—روشن شده. دچار آسیب های روانی برای اولین بار توسط یک 1950s دوران کودکی صرف در زیر انگشت شست از انتقاد و سوء استفاده, پدر و پس از آن توسط خدمت سربازی خود را در طول سال 1973 را یوم کیپور جنگ Nachoum نازل شده است به طور انفرادی مرد گرفتار شیاطین. داشتن هرگز دست آمده از پدر خود که حتی در سن ثابت می کند سرد و انتقادی مرد Nachoum را شکار خرس قطبی در این وزن بعد از تلاش برای به ظاهر دست نیافتنی. در همان زمان در نور خود دلخراش میدان جنگ تجربه آن را به عنوان مثال عکاس تمایل به پیروزمندانه خیره مرگ در چشم و گریبان کنترل بیش از یک ظالمانه و باطل در جهان.

Nachoum داخلی قطع یو پی اس در حال یکپارچه به تصویر از زندگی خود راکه با استفاده از هر یک از آن 74 دقیقه عاقلانه است. وجود دارد طراوت اقتصاد به نیر و Menkin را فیلمسازی; بینش Nachoum روانی و عاطفی شرط ظهور به طور طبیعی از عمل در دست در حالی که قریب به اتفاق هرگز آنچه که در قلب یک پیر مرد و دریا-esque داستان در مورد یک ماجراجوی خطرناک سفر به دور می رسد از جهان بی نظیر جایزه. به عنوان ژان میشل کوستو متحده های فضای صمیمی با تایتانیک اقیانوسی ساکنان این است که "تقریبا یک تجربه دینی" و این که توانایی افاضه اینجا. وجود دارد هر دو وحشت و تعجب در Nachoum را, عکسهای (و در نیر و Ravetch زرق و برق دار آپارات) و آن سابق که چهره ی سر خود را زمانی که او برای اولین بار وارد آب با یک خرس قطبی در قطب شمال کانادا—یک لحظه که خیلی ناگهانی و ترسناک, آن را سخت به گرفتن یک نفس زمانی که صفحه نمایش متعاقبا کاهش به سیاه و سفید.

سراسر تصویر از زندگی خود را, Nachoum تا حد زیادی اجازه می دهد به رفتار خود و دیگران—آیا صحبت کردن در نتیجه اعطای وام به اضافه واردات به نادر نظرات. که بیشترین قدرت درست است که در حالی که دروغ گفتن در یک سنگ او به طور خلاصه صحبت می کند در مورد وحشت از زمان جنگ مصیبت. اما آن را نیز مربوط به خود را مشاهده و از خود به عنوان "یک سرباز از مادر طبیعت" دوربین خود را عملا تفنگ. در کانادا در قطب شمال است که به زودی دور نگاه متفاوت از آن چه امروز Nachoum می گوید: "هنگامی که شما یک عکس از شما گرفتن یک تکه از آن است که ممکن است هرگز همان خواهد بود." حفظ و نگهداری مرکزی به Nachoum هنر به عنوان یک عزم خستگی ناپذیر به تعقیب یک هدف: "که جوهر زندگی است. اعتقاد به خود و رفتن تمام راه را برای آن مهم نیست که چه مانع است."

وجود دارد قابل تعلیق به نتیجه گیری از تصویر از زندگی خودبه اوج خود رسید با race-against-the-clock تلاش برای nab باارزش عکس است که برای مدت طولانی بازداشته و دریایی روبرو می شوند که به عنوان قلب stoppingly suspenseful آن را به عنوان در پایان با شکوه است. مجموعه به لئونارد کوهن "سرود" Nachoum نهایی موفقیت و سعادت است که رخ نشان داده شده است به عنوان یک پیروزی دهه در ساخت—و یکی که برای همیشه خواهد بود wedded به درد اشتیاق و زیان است که هرگز نمی تواند به طور کامل assuaged.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب