کریس والاس کوره دکتر Birx: آیا کاخ سفید 'دست کم گرفتن' ویروس 'بازگشایی بیش از حد به زودی؟'

فاکس نیوز لنگر Chris Wallace فشرده کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx در افزایش cor

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

فاکس نیوز لنگر Chris Wallace فشرده کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx در افزایش coronavirus مرگ تعداد درخواست Birx اگر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "دست کم گرفت" قدرت ویروس آن را به عنوان سراسیمه به طور کامل بازگشایی اقتصاد است.

با تمام 50 ایالت در حال حاضر حداقل بخشی از بازگشایی در میان همه گیر و مردم هجوم آوردند به سواحل و پارک برای لذت بردن از آخر هفته روز یادبود از فاکس نیوز یکشنبه میزبان اشاره کرد که مدل های به طور فزاینده ای بالا برده و بینی خود را از COVID-19 کشته متحده سهولت اجتماعی-محدودیت فاصله.

"در اوایل این هفته آینده ما قصد داریم برای رسیدن به 100,000 مرگ و میر ناشی از کروناویروس و این مدل که شما در حال حاضر با استناد به صحبت در مورد نزدیک به 150000 نفر و مرگ و میر در ماه اوت" والاس تعجب با صدای بلند. "چه اتفاقی افتاده دکتر؟"

Birx آورده اولیه پیش بینی ها نشان می داد که تا به 2.4 میلیون آمریکایی می تواند هلاک اگر بدون اقدامات گرفته شد که همچنین پیش بینی شده تا 240,000 مرگ و میر با اقامت در خانه دستور اجرا شده است. "کسانی هستند که چهره های ما همچنان ایستاده در این موج اول," او اضافه شده است.

"اما به آن فشار کمی از یک ماه پیش به شما می گویند ما بودند رفتن به پایین آمدن به زیر پایان کم از این مدل است که از 100 - به 240,000 به 60,000," والاس شلیک به عقب. "بنابراین من حدس می زنم سوال من این است که در این ماه گذشته آیا دست کم گرفتن قدرت از ویروس آیا ما به بازگشایی بیش از حد به زودی آیا ما بازگشایی کافی بدون محدودیت؟"

تا حدودی منحرف, Birx گفت: نیروی کار استفاده کرده است "مدل های مختلف" در تمام طول درک نه فقط آنچه اتفاق می افتد در ایالات متحده, اما کشورهای دیگر که ضربه سخت شده توسط ویروس.

"ما درک می کنیم که ما میزان مرگ و میر کمتر از آن سه کشور و است که واقعا با توجه به این کار باور نکردنی از ما در خط مقدم بیمارستان کارگران" او ادامه داد. "اما ما درک می کنیم که این تعداد عفونت منجر به این سطح از مرگ و میر و کار ما در حال حاضر رفتن به جلو است به انجام همه چیز ما می توانیم برای جلوگیری از اضافی بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر اضافی."

والاس در زمان این فرصت برای مطرح کردن ویدئوها و تصاویر از روز یادبود جمعیت در سواحل و حوادث, درخواست Birx—هفته گذشته گفت که آمریکایی ها می تواند به سواحل اگر آنها ماند اجتماعی دور—اگر او نگران بود به آنچه او از دیدن.

"خوب, شما می دانید که در زمان گذشته ما صحبت من در مورد افرادی که با هم بدون ماسک و حتی در تظاهرات و در حال حاضر من بسیار نگران زمانی که مردم بیرون بروید و نمی اجتماعی حفظ فاصله" او پاسخ داد.

در طول یک مصاحبه جداگانه در ABC این هفته, Birx خواسته شد میزبان مارتا Raddatz که آیا او فکر باز کردن این فضا مناسب بود در حقیقت.

"من فکر می کنم این کار ما به عنوان مقامات بهداشت عمومی هر روز به اطلاع رسانی عمومی از آنچه که آنها را قرار می دهد در معرض خطر" Birx پاسخ داده است. "و ما روشن ساخته است که وجود دارد بدون علامت گسترش یافته است."

"بنابراین ما واقعا می خواهید به حذف تمام وقت های اجتماعی که فاصله کاملا حیاتی" او ادامه داد. "و اگر شما نمی توانید فاصله اجتماعی و شما در خارج, شما باید یک ماسک."

زمانی که Raddatz با اشاره به اینکه اجتماعی فاصله و ماسک پوشیده بود و نه شاهد بودن در این بسته بندی فضاهای Birx شانه ای بالا انداخت و صرفا پاسخ داد که آن را "کار ما برای ادامه به برقراری ارتباط" است که مهم است که به لحاظ اجتماعی فاصله در این "سالن های مختلف."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب