بانک مرکزی اروپا: Coronavirus رکود قرار می تواند فشار بر یورو

بانک مرکزی اروپا گفت: نصب بدهی های عمومی به عنوان کشورهای دل coronavirus کمک می تواند قرار داده و فشار بیشتر د

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

بانک مرکزی اروپا گفت: نصب بدهی های عمومی به عنوان کشورهای دل coronavirus کمک می تواند قرار داده و فشار بیشتر در منطقه یورو را بیشتر مدیون اعضای. دوقلو تهدیدات رو به افزایش بدهی و کاهش تولید ناخالص داخلی دستگاه است.

Coronavirus همه گیر می تواند باعث تشدید اتحادیه اروپا موجود و نقاط ضعف بانک مرکزی اروپا (ECB) هشدار داد در گزارش روز سه شنبه. این بانک هشدار داده است که بلندی بحران اقتصادی احیای تهدید کشورهای خروج از پول واحد.

"افزایش بدهی های عمومی می آید در بالای در حال حاضر بالاتر از سطح بدهی در برخی از حکمرانان," بانک, معاون رئیس جمهور, لوئیس د Guindos گفت.

بانک مرکزی اروپا پیش بینی افزایش بدهی های عمومی به عنوان سهم تولید در منطقه یورو بین 7% و 22% در سال 2020 است. دلیل وسیع حاشیه خطا سطح عدم قطعیت هر دو بیش از بدهی و تولید ناخالص داخلی و سطح اقتصادی خروجی مطمئن برای کوچک شدن در بسیاری از کشورها در این سال فقط به عنوان استقراض دولت مطمئن است به افزایش است — و در هر دو مورد آن هنوز روشن نیست که تا چه حد است.

"شدید و طولانی مدت اقتصادی انقباض بیش از پیش بینی.... را در معرض خطر قرار دادن بدهی های عمومی دولت نسبت به تولید ناخالص داخلی در یک ناپایدار مسیر" باعث ترس به "آبشار" به بقیه اقتصاد, بانک مرکزی هشدار داد.

منطقه یورو رسمی هدف این است که برای بدهی های کشور به بیش از 60 ٪ از تولید ناخالص داخلی خود اگر چه تعداد بسیار کمی از اعضای نگه داشتن به این حتی قبل از این بیماری همه گیر. حتی آلمان تنها علامت زیر اسمی محدود برای اولین بار در سال 2019 است و همه اما برخی ولگرد بالای آن در این سال است.

ادامه مطلب: آنچه در آلمان اضطراری coronavirus بودجه ؟

بیشتر مرکزی استقراض راه حل است ؟

بانک مرکزی اروپا هشدار داد در مورد کشورهای متعدد در اتحادیه اروپا که سال گذشته قرار پرداختن به نصب خود را بدهی. اما در حال حاضر که همه گیر است و وادار کردن کشورها به صرف بیشتر در تلاش بازیابی و تلاش برای حفظ اقتصاد خود را شناور بدهی دولت است که تنها در حال رشد است.

این می تواند به افزایش درک "redenomination خطر" در میان سرمایه گذاران خطر برخی از کشورهای ترک یورو یا ارز واحد سقوط در دسترس نباشد.

"در میان مدت ما را به توجه به پایداری مالی وضعیت" د Guindos اضافه شده است.

یک راه حل بالقوه خواهد بود افزایش یافته و اقدام مشترک در سطح اروپا این بانک گفت که می تواند نگه داشتن بدهی دولت پایدار برای سازمان ملل فردی.

اوراق قرضه بیشتر از "بسیار دارای اروپایی اشخاص" به جای ملی پایتخت "مسلما کاهش کلی مستقل هزینه های بودجه و در برخی از حوزه های قضایی کاهش حاکمیت گسترش می یابد" این گزارش بخوانید.

"ما امیدواریم که [مالی پاسخ] نمی خواهد آمد تنها از مقامات ملی اما که آن را به عنوان به خوبی از پان اروپایی مقامات" بانک مرکزی اروپا معاون د Guindos گفت. "ما امیدواریم که تصمیماتی که گرفته خواهد شد توسط [اروپا] کمیسیون و شورای اروپا در این جهت است."

هفته گذشته فرانسه و آلمان ارائه شده برنامه ای برای اتحادیه اروپا به طور مشترک قرض 500 میلیارد یورو برای کمک به پرداخت هزینه برای بازسازی اقتصاد پس از همه گیر مواجه می شوند اما مقاومت از اعضای دیگر مانند اتریش و هلند.

ادامه مطلب: Ex-اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون اروپا پشت, فرانسه-آلمانی نجات بسته

کمیسیون اروپا تنظیم شده است به پرده خود طرح های پیشنهادی در روز چهارشنبه.

jcg/msh (dpa AFP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن