شهر تورنتو شروع به باز شدن جامعه و باغ و باغ سهمیه

در آوریل 25, استان انتاریو اعلام کرد اصلاحات به منظور تحت مدیریت اضطراری و حفاظت مدنی عمل می کنند که اجازه است

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

در آوریل 25, استان انتاریو اعلام کرد اصلاحات به منظور تحت مدیریت اضطراری و حفاظت مدنی عمل می کنند که اجازه استفاده از سهم باغ و باغ جامعه. برای کمک به افزایش حالت ارتجاعی و امنیت غذایی برای تورنتو ساکنان در طول COVID-19 pandemic, شهر تورنتو باز خواهد شد و آن جامعه و باغ سهمیه برای سال 2020 باغبانی فصل است. این شهر را به دنبال یک رویکرد مرحله به مرحله در باز کردن آن 81 باغ جامعه و 12 باغ سهمیه برای اطمینان از ایمنی عمومی در حالی که ارائه دسترسی به یک منبع ضروری از مواد غذایی تازه.

باغ جامعه آغاز خواهد شد برای باز کردن این هفته در محل-توسط-اساس محل. سهم باغ آغاز خواهد شد تا در طول هفته از آوریل 11.

هر سال در این شهر باغ جامعه و خود داوطلبان پشتیبانی از بیش از 25 سازمان های جامعه و ارائه آنها را با 1,133 به 2,267 دفاع کرد گرفته شد کیلوگرم (2000 تا 5000 پوند) تازه تورنتو-رشد تولید است. سالانه بیش از 1300 نفر با استفاده از شهر باغ سهمیه به رشد مواد غذایی خود را و گیاهان است. باغ به طور معمول در اوایل مارس برای کاشت فعالیت اما قبلا موجود در استان را در دستور بسته شدن تمام امکانات تفریحی در انتاریو است.

به عنوان بخشی از متمم استان به کارگردانی محلی افسران پزشکی سلامت به ارائه مشاوره و دستورالعمل ها است که باغ باید به منظور پاسخگویی به کار با خیال راحت هر دو به نفع کسانی که با استفاده از باغ و برای عموم مردم. این دستورالعمل شامل جزئیات در پیشگیری از عفونت و اقدامات کنترلی از جمله چگونه برای رسیدن به جسمی فاصله در هر مکان و راهنمایی در تمیز کردن و ضد عفونی از معمول استفاده می شود تجهیزات و سطوح. دستورالعمل های در دسترس هستند در: تورنتو است.ca/wp-content/uploads/2020/05/8d67-COVID-19-جهت-جامعه-و-سهمیه-باغ.pdf. پس از استانی به منظور اصلاح شد در آوریل 25, سایت آمادگی فعالیت دارند
شده جریان از جمله تامین آب و خدمات و همچنین تعمیر و نگهداری و پاکسازی بهار به باغ آماده برای باز کردن. شستن دست ها در ایستگاه تجهیزات شده است تهیه خواهد شد و شروع به نصب شود.

شهر باغ جامعه در حال آغاز از طریق از طرح های محلی داوطلب گروه های اجتماعی و استفاده نشده استفاده از فضای سبز که اجازه می دهد تا آنها را به گسترش در میان تورنتو بسیاری از جوامع است. آنها همچنین اداره و سازمان یافته توسط گروه های داوطلب که می تواند اطمینان حاصل شود آنها با هم استانی سفارشات در تجمعات عمومی و دستورالعمل های بهداشتی.

قطعه باغ در شهرستان سهمیه باغ در مجاورت نزدیک به یکدیگر و بسیاری از منابع از جمله آب سرویس و ابزار و تجهیزات مشترک هستند. سهم باغ بودند طراحی شده برای بهترین استفاده از فضای بسیار محبوب شهرستان برنامه در یک محیط شهری است. باغ سهمیه قابل دسترسی از طریق یک هزینه مبتنی بر مجوز برای فرد استفاده کنید. به تاریخ 1,357 مجوز صادر شده برای سال 2020 فصل است.

کارکنان شهرستان رسیده اند به دارندگان مجوز و گروه های اجتماعی برای تایید است که باغ را باز خواهد کرد و ادامه خواهد داد برای اتصال با آنها را به ارائه تأییدیه از زمانی که باغ خود را باز خواهد شد و مهم بهداشت عمومی اطلاعات است.

اطلاعات بیشتر در مورد کشاورزی شهری در تورنتو از جمله شهر جامعه و تخصیص باغ می تواند در بر داشت در تورنتو است.ca/کشف-لذت بردن از/پارک-باغ-سواحل/باغ-و-علوم باغبانی/شهری-کشاورزی.

وب سایت شهر است که روزانه به روز با آخرین توصیه های بهداشتی و اطلاعات در مورد شهرستان, خدمات اجتماعی و پشتیبانی از بهبود اقتصادی اقدامات است. اطلاعات بیشتر در مورد این شهر جامعه و تخصیص باغ در دسترس است در تورنتو است.ca/صفحه اصلی/covid-19/covid-19-آخرین-شهر-از-تورنتو-اخبار/تاثیر-شهر-خدمات.

نقل قول:

"تورنتو بهداشت عمومی و پارک های جنگلداری و تفریح کارکنان در حال کار پشتکار به شهرستان باز جامعه و تخصیص باغ تحت مشاوره از تورنتو افسر پزشکی سلامت دکتر آیلین د ویلا. من خوشحال هستم که ما قادر خواهد بود برای باز کردن این امکانات برای سال 2020 فصل به ارائه Torontonians با یک منبع ضروری از مواد غذایی تازه در حالی که اطمینان از ایمنی از ساکنان ما و کارکنان ما است."
- شهردار تورنتو John Tory

"باغ جامعه هستند بخشی جدایی ناپذیر از ما تولید مواد غذایی محلی ارائه تازه مواد غذایی مقرون به صرفه برای خانواده های مواد غذایی, بانک ها و جوامع است. آنها همچنین مهم تر از همیشه به عنوان COVID-19 همه گیر اقتصادی و عدم اطمینان ایجاد مواد غذایی جدید با چالش های ویژه برای اعضای جامعه ما که در حال حاضر صورت نابرابر دسترسی به مواد غذایی است."
- عضو شورا جو Cressy, Spadina-فورت نیویورک (بخش 10), صندلی هیئت مدیره بهداشت و درمان

"دسترسی به امن مواد غذایی مغذی حیاتی برای سلامتی فرد و تندرستی. این باغ ارائه یک منبع ضروری از مواد غذایی تازه برای خانواده ها و گروه های اجتماعی از جمله کسانی که به صورت ناامنی غذایی. من بسیار خوشحال هستم ما, پارک, جنگل و تفریح کارکنان با کار کرده تورنتو بهداشت عمومی با خیال راحت به باز کردن این مهم در جامعه منابع است."
- عضو شورا جیمز پاسترناک York مرکز (بخش 6) صندلی از زیرساخت ها و محیط زیست کمیته

تورنتو به بیش از 2.9 میلیون نفر که تنوع و تجارب خود را در این شهر بزرگ کانادا پیشرو موتور اقتصادی و یکی از متنوع ترین و قابل زندگی در شهرها است. به عنوان چهارمین شهر بزرگ در شمال امریکا, تورنتو یک رهبر جهانی در فناوری, سرمایه گذاری, فیلم, موسیقی, فرهنگ و نوآوری و همواره مکان در بالای رتبه بندی های بین المللی با توجه به سرمایه گذاری و پشتیبانی توسط دولت خود ساکنان و کسب و کار. برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از تورنتو است.ca و یا دنبال ما را در توییتر در twitter.com/CityofToronto در Instagram در instagram.com/cityofto یا در Facebook در facebook.com/cityofto.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن