سی ان ان جیک Tapper کوره بن کارسون در مغلوب ساختن پیشی جستن به Tweeting حمله جورج فلوید

سی ان ان لنگر جیک Tapper بارها و بارها فشرده مسکن و توسعه شهری وزیر بن کارسون در روز یکشنبه بیش از خود رئیس جم

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

سی ان ان لنگر جیک Tapper بارها و بارها فشرده مسکن و توسعه شهری وزیر بن کارسون در روز یکشنبه بیش از خود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تقویت جناح راست حمله جورج فلوید شخصیت در حالی که کشور گریبانگیر است در ناآرامی های اجتماعی بیش از نژادپرستی و خشونت پلیس.

به عنوان تظاهرات بزرگ در ادامه به محل در سراسر کشور بیش از فلوید مرگ در دست پلیس مینیاپولیس رئیس جمهور را بازتوییت کرد یک کلیپ روز جمعه از جناح راست تحریک Candace اونز و گلن بک سطل زباله فلوید. در طول یک مصاحبه با سی ان ان دولت از اتحادیه, Tapper خواسته کارسون در مورد شخصی خود خواستار وحدت و چگونه رئیس جمهور عمل کرده است.

"شما صحبت کردن در مورد چگونه شما می خواهم به اهریمن جلوه دادن مردم" سی ان ان لنگر اشاره کرد. "سه روز بعد از شما گفت که اگرچه رئیس جمهور را بازتوییت کرد یک ویدئو کلیپ که برجسته محافظه کار, شخصیت, صحبت کردن در مورد جورج فلوید گذشته استفاده از مواد مخدر سابقه دستگیری یکی از آنها گفت:" این واقعیت که جورج فلوید برگزار شده است تا به عنوان یک شهید sickens من.' من می دانم که شما نمی retweet اما رئیس جمهور انجام داد. می کند که کمک به ملت التیام بخشد؟"

کارسون گیر به طور کلی platitudes و گفت که ملت را التیام بخشد اگر ما "شرکت در گفت و گو با هم" و این یک "آمریکا راه حل" به عنوان یک "خانه تقسیم شده علیه خود را نمی تواند ایستاده."

دق الباب در ضمن دور برگشت به سوال اصلی. "من نمی مخالفت با هر چیزی, اما شما در حال تماس برای درمان شما تماس برای آشنایی با شما تماس برای افرادی که به گوش دادن به هر یک از دیگر و رئیس جمهور تهمت است retweeting یک ویدیو که در آن مردم در حال حمله به شخصیت یک مرد غیر مسلح سیاه مردی که به قتل در خیابان توسط یک افسر پلیس در حالی که سه نفر دیگر از ماموران ایستاده بود وجود دارد," او گفت.

"آن را صدمه دیده این کشور و این ایده که ما نیاز به دیالوگ و گفتگو و احترام به یکدیگر زمانی که رئیس جمهور است و در برخی موارد ارائه زا اظهارات?" سی ان ان لنگر تعجب با صدای بلند.

"من اعتقاد دارم که شما در حال رفتن به جلسه از رئیس جمهور این هفته در مورد این موضوع در برخی از جزئیات" کارسون تأکید کرد. "و من شما را به ذخیره قضاوت تا پس از آن زمان است."

علاوه بر این اصرار دارد که تهمت به زودی خود را به آدرس تویت کردن یک کلیپ از نظریه پردازان توطئه لکه مرحوم فلوید, Carson همچنین برخی دیگر از ابرو-بالا بردن سخنان.

پرسید که آیا او احساس می کند که در حال حاضر وجود دارد سیستمیک نژادپرستی در اجرای قانون مشهور مغز و اعصاب در پاسخ گفت: "اجازه دهید بگویم این من در زمانی که وجود واقعی بود سیستمیک نژادپرستی است."

همچنین فشرده وزیر امور خارجه سابق کالین پاول انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن شخصیت در حالی که حمایت جو بایدن از رئیس جمهور, Carson گفت که در حالی که او را تحسین پاول او نیست "پیدا کردن آن مفید به اهریمن جلوه دادن افراد دیگر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب