5 تنفس بسیار سبک وزن و ماسک صورت مناسب برای در حال اجرا و یا ورزش خارج از

اگر شما تعجب که آیا شما باید پوشیدن یک ماسک صورت در حالی که ورزش در خارج, جواب این است: بله. اما بسیاری از آنه

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

اگر شما تعجب که آیا شما باید پوشیدن یک ماسک صورت در حالی که ورزش در خارج, جواب این است: بله. اما بسیاری از آنها ساخته شده از پنبه خالص و آن را آسان به بر افروختن در آنها و پس از ورزش مانند در حال اجرا ممکن است آزار دهنده تر و سخت تر از آن در حال حاضر است. وجود دارد مقدار زیادی از مارک های ساخت ماسک صورت مناسب برای فعالیت در فضای باز. برای کمک به شما در انتخاب مناسب یک, ما گرد کرده ام تا برخی از مورد علاقه ما است.

آدیداس صورت را پوشش می دهد

آدیداس در آمد از طریق کلاچ با تنفس ماسک صورت. این در یک بسته سه در مورد یکی واقعا عرق بلکه آنها دستگاه قابل شستشو هستند. آنها مناسب برای صورت خود را مانند یک جفت آدیداس شلوار مناسب برای پاهای خود را: شما حتی نمی خواهد متوجه شما با پوشیدن آن است.

باک ماسون گره Bandana, ماسک

باک میسون است که مهمترین آنها نه یک ورزش برند; اما آنها را از یک ماسک صورت مناسب برای ورزش در. اگر شما در حال اجرا در اطراف و وجود یک فرد در نزد شما هنوز هم باید چیزی برای قرار دادن در مورد کسی که به نظر می رسد. این باک ماسون bandana ماسک متناسب با سادگی در اطراف گردن خود را بنابراین شما می توانید آن را بکشید تا در یک لحظه متوجه.

ماموریت خنک کننده گتر گردن

این گردن گتر کامل است که اگر شما در زمستان به هر حال. اما آن را در حال حاضر بیش از حد. مانند باک ماسون bandana می توانید آن را آویزان در اطراف گردن خود را تا زمانی که شما ببینید مردم, اما آن را نیز به اندازه کافی راحت برای پوشیدن در طول تمرین کل خود را.

عمومی, صدای, صورت, ماسک

عمومی, صدای,' ماسک صورت ساخته شده با بافت فشرده سازی مواد به طوری که آنها احساس می کنید مانند جفت مورد علاقه خود را از لباس. آنها می آیند در یک بسته پنج و آسان برای شستشو و همچنین.

بنفش ماسک صورت

اگر نه مورد علاقه من, ماسک, بنفش, ماسک می آید در سه اندازه بنابراین آن را مناسب شما درست است. آن را به شدت تنفس می تواند کشش تا 400% و اندازه آن را فراهم می کند اضافی به راحتی با شکل دادن به بینی و چانه خود را. شما واقعا می تواند پوشیدن این برای ساعت ها در پایان.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب