"پذیرش کالج اسرار" در حال حاضر رایگان در آمازون به مدت 5 روز (تا 6/26/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Gena Lester جدید کتاب "پذیرش کالج اسرار: نوجوانان خود بازی منحصر به فرد برن

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار Gena Lester جدید کتاب "پذیرش کالج اسرار: نوجوانان خود بازی منحصر به فرد برنامه ریزی برای ACE برنامه های کاربردی خود را و رسیدن به رویای خود را از مدرسه." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در ژوئن 22nd.

تبریک شما قبول! آیا شما رویای روز است که نوجوان خود را می شنود این 3 کلمات زیبا اما رسیدن به این نقطه احساس قریب به اتفاق دلهره آور و غیر ممکن است ؟ آیا می خواهید یک راه وجود دارد را برای شما به دانستن آنچه که شما نمی دانید ؟ آیا شما نمی خواهید وجود دارد, ساده, جدول زمانی و یا یک راه برای دانستن آنچه در این دانشکده پذیرش دفاتر به دنبال ؟

من باید خبر خوبی برای شما نوجوان خود را کاملا می تواند ایستادگی کردن در این کالج رقابتی فرآیند پذیرش و رسیدن به رویای خود را در مدرسه. وجود یک سیستم است که این فرایند را نرم و صاف و به شما صلح از ذهن است که نوجوان خود را می توانید پیدا کردن خود را کامل کالج مناسب است. اگر شما یک پدر و مادر است که آماده است برای کمک به نوجوان خود را رسیدن به خود را از کالج پذیرش رویاهای سپس این کتاب را برای شما. ترکیب آموزش و پرورش و روانشناسی زمينه نویسنده دکتر Gena Lester شما را در پشت پذیرش کالج پرده و آموزش به شما:

  • 5 باید که هر پذیرش کالج است به دنبال در یک متقاضی
  • بزرگترین اشتباهات است که بسیاری از متقاضیان را و چگونه به اجتناب از آنها
  • چگونه برای کمک به نوجوان خود بگویید که داستان خود را در طول کل برنامه به طوری که آنها ایستادگی کردن در میان صدها نفر از هزاران نفر از دانش آموزان دیگر.
  • حقیقت پشت گرفتن کمک هزینه تحصیلی و کاهش هزینه های کالج
  • چگونه به حرکت به زندگی با یک دانش آموز کالج و تغییراتی که آن را به ارمغان می آورد

چنگ زدن به کپی خود را امروز و نگاهی به حدس و گمان از روند پذیرش کالج قرار داده و نوجوانی خود را در جاده ها به موفقیت است.

"پذیرش کالج اسرار" توسط Gena Lester رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/22/2020 – 6/26/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B086PL3TYQ.

"پذیرش کالج اسرار" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:

"چیز های مورد علاقه من در مورد این کتاب این است که این دست. دکتر Gena Lester به شما می دهد بیش از یک تن از اطلاعات مفید است. او نیز می رود مایل اضافی اجازه می دهد تا شما را به فرد مراحل و پیدا کردن بهترین جا برای شما و نوجوان خود را. داشتن خود را برنامه بازی می تواند همه چیز را تغییر دهید و از بین بردن خیلی استرس برای خانواده ها. مانند کتاب می گوید: پدر و مادر حتی نمی دانند چه آنها نمی دانند که در مورد روند پذیرش کالج. این کتاب رفع است که برای همه ما!" – پرستون P.

"این کتاب ارائه می دهد بینش به برخی از این تکنیک های برای گرفتن متوجه شده توسط پذیرش کارکنان در کالج ها و دانشگاه ها. لستر کمک می کند تا شما را در درک چگونه به کالج خود را محدود بالا معلم مدرسه ابتدایی به کالج و یا دانشگاه خود را انتخاب کنید. من نمی شروع روند درخواست را بدون خواندن این کتاب. به خوبی به ارزش سرمایه گذاری در وقت و پول!" – اد Rankin

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

دکتر Gena لستر یک دانشگاه, پذیرش کارشناس و سخنران و نویسنده. او شده است در هدایت خانواده ها در آموزش و پرورش و دانشگاه, پذیرش بیش از 25 سال. دکتر Gena است که نه تنها یک رهبر فکری در این دانشکده پذیرش فضایی است اما مادر به 3 فارغ التحصیلان دانشگاه. او یک حرفه ای عضو IECA, HECA, NACAC. NCAG و TACAC. دکتر Gena با این نسخهها کار با خانواده های هر دو تقریبا و در شخص

پس زمینه خود را است هر دو آموزش و پرورش و روانشناسی بر اساس آن اجازه می دهد تا او را به رویکرد کالج روند پذیرش از یک چشم انداز جامع. او پرشور در مورد کمک به نوجوانان نه تنها پیدا کردن حق کالج اما به کشف خود واقعی احساسات و علاقه و استعداد.

دکتر Gena واقعی تگزاس متولد و بزرگ شده در دالاس/فورت ورث منطقه است. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان او تا به حال کمی جهت و شروع کردن یک مسیر در صنعت مد است. او به سرعت متوجه می شوید که چیزی بود که او می خواست به انجام. پس از در نظر گرفتن برخی از زمان او کشف شور و شوق خود را و اتمام کار کارشناسی در آموزش و پرورش و در ادامه به دریافت دو استاد در آموزش عالی & I/O روانشناسی و همچنین به عنوان یک دکترای مسیحی روانشناسی و دکترای خود را در فلسفه است. این به این دلیل است که او پرشور در مورد کمک به نوجوانان کشف خود, مسیر شغلی مناسب و ایده آل خود را, کالج مناسب است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب