ظهور آمریکا شراب پیشگام تونیا پیتز

Long قبل از استاد sommeliers شد فرهنگ پاپ و آیکون های با موضوع مجموعه تلویزیونی تونیا پیتز ساخت شراب برنامه ها

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

Long قبل از استاد sommeliers شد فرهنگ پاپ و آیکون های با موضوع مجموعه تلویزیونی تونیا پیتز ساخت شراب برنامه ها با یک حس مکان و هدف. در طول او 20 سال زندگی حرفه ای او بوده است یک مدافع برای شامل زنان و مردم از رنگ شراب لیست—حتی قبل از آن بود که یک جنبش است.

از میانه اصل تونیا خوب هنر مطالعات به ارمغان آورد او را به سان فرانسیسکو. در حالی که او منتظر برای او مدرسه ترم برای شروع او snagged یک سرور کار در شهر افسانه ای زونی پوبلوو کافه. به سرعت او تثبیت در شادی از غذا و شراب. خیلی به خانواده اش ترس او هرگز به مدرسه بروند و به جای آن شد sommelier. او در حال حاضر مدیر شراب از یک بازار رستوران ناهار خوری خوب موسسه با دهه از تاریخ که در آن او ساخته شده است یکی از این شهر قابل توجه ترین نوشیدنی برنامه های.

تونیا یک زن سیاه و سفید در یک جهان که در آن مردان سفید در طول تاریخ گراز کانون توجه است. به تازگی بیش از یک زوم تماس با من به گوش چگونه او ساخته شده او را حرفه ای و در چه هزینه شخصی. او نادر است جوشان نور در طول این زمان به چالش کشیدن و آرام است تخصص به دست آورد و از سال حد عالی رساندن مهارت او.

ویکتوریا: "شما می توانید به اشتراک گذاشتن با من شراب نوشیدن شما بوده ام در طول همه گیر?"

تونیا: "هر روز نوشیدن شراب برای من معمولا خشک سفیده که معطر هستند. شامپاین است و بیشتر آب من از هر چیز دیگری. من طعم هر روز. من quarantining با مادر فقیر او را مانند " بیشتر شراب ؟ اوه دختر بچه وجود دارد, شراب در همه جا. من اینجا نشسته در آشپزخانه و بیش از یک سوم از فضای بسته بندی شده با بطری شراب. و سپس در یخچال و فریزر وجود دارد بیشتر و شامپاین و شراب سفید و رز. من نوشیدنی آناناس در تمام طول سال آن را نه فقط برای آب و هوای گرم. جفت آن را واقعا به خوبی با بسیاری از غذاهای مختلف و هنگامی که آن را به تفاوت های ظریف شروع به بیرون آمدن است که آن را کاملا متفاوت از چیزی روشن و تازه و ترش."

ویکتوریا: "شما بوده ام در صنعت برای بیش از 20 سال است. به من بگو در مورد چه چیزی شما را به اینجا آورده و آنچه را نگه می دارد شما در این جهان است."

تونیا: "آن بود و نه بستری از گلهای رز. من دوست دارم آنچه من انجام دهید اما این یک مبارزه است. وجود دارد من می خواستم را تا به خاطر آن بود که تنها بود. وجود ندارد هر کسی به صحبت کردن به عنوان یک همکار که شبیه من است. وجود ندارد و حتی بسیاری از زنان و زنان به عنوان متحدان. این یک سوار وحشی. آن را نیز بزرگ بوده است هر چند, آن را واقعا است.

درست بعد از دبیرستان من به اندازه کافی خوش شانس برای دریافت یک شغل مشغول به کار به عنوان یک میزبان در یک رستوران فرانسوی در سنت لوئیس. اولین کار من تا کنون. آن را با یک زن آشپز که تا به حال زندگی می کردند و در پرووانس و سپس به خانه آمد برای باز کردن رستوران خود را. همه دوستان او آمد و به او کمک کند باز است. وجود دارد یک وعده غذایی خانواده در پایان شب و همیشه شراب روی میز. من نمی توانستم نوشیدنی [قانونی] اما من می تواند چرخش و بوی. و به ذهنم خطور چند در جدول است که من تا به حال یک کام. آنها قرار داده و همه چیز در مقابل من آنها حرفه ای رستوران مردم: سرآشپزها bartenders, sommeliers. و این بود تا بعد از آن در زندگی متوجه شدم که چقدر خوش شانس بودم که این به عنوان اولین تجربه من.

من پس از آن تصمیم به ترک سنت لوئیس به خاطر من رفتن به دانشگاه بود و در قبل از قانون برنامه است. من همیشه هنر انجام می شود و به زودی خودم را صرف زمان بیشتری را هر چند در استودیو. ریاست بخش هنر گفت: شاید من باید تغییر چرخ دنده ها. در ضمن من به سان فرانسیسکو برای یک آخر هفته طولانی و کاملا در عشق با سقوط این شهر است. این ژانویه بود آن را سرد و مه آلود و مه آلود. این احساس در خانه. نه اینکه یک رزیدنت من نمی توانستم به مدرسه رفتن حق دور. بنابراین من یک کار در رستوران."

ویکتوریا: "شما در سان فرانسیسکو آغاز شده به عنوان یک سرور کار در آشپز جودی راجرز در زونی پوبلوو کافه رستوران من شخصا دوست دارم و آشپز ارمیا برج در ستاره ها. به من بگویید در مورد آن دسته از تجارب و آنچه به شما آموخته."

تونیا: "من پژوهش است. من رفت و پس از زونی پوبلوو کافه. به شما نشان دهد که چگونه سبز من رفتم در یک روز آنها بسته و فراموش موجودی. درب باز بود بنابراین من راه می رفت. سیلوی Laly شراب مدیر انجام شد موجودی. او عالی بود. او به من صحبت کرد و برای یک ساعت و اساسا به من گفت که دوباره روز بعد و چه چیزی را می پوشند.

آشپز جودی راجرز فوق العاده بود. شما متوجه شدم که شما در درب راه می رفت که شما وجود دارد برای یادگیری در این بازی واقعا فوق العاده محل, احاطه شده توسط غذا و شراب. و از آن همه رفت و دست و دست. این واقعا پیچیده. خط-یو پی اس خیلی طولانی است. دوشنبه ها اختصاص داده شد همچنین به آموزش کارکنان ، هر کس به طعم و مزه کردم. حتی مردم در همه ما وجود دارد. وجود دارد و همچنین مواد غذایی. آن ریشه دوانده در من است که راه.

من همیشه یک فرد بی ادعا. من وجود دارد, من در انجام کار من است. من به مراقبت از شما. در آن زمان هم اتاقی من بود و کار در ستاره ها. آشپز ارمیا برج آمد به زونی پوبلوو تمام وقت. 'شما می دانید آنها را دیده ام شما' هم اتاقی من گفت: "آنها واقعا مانند شما آنها را می خواهم به شما می آیند کار در ستاره است.' بنابراین من از یک مرحله به مدت دو روز و واقعا آن را دوست داشت. هر دو سرآشپزها مشترک من برای دو سال. من شش گاهی هفت روز هفته است."

ویکتوریا: "چه شد سفر خود را از یک سرور به sommelier بود؟"

تونیا: "من ملاقات Loretta کلر کار در ستاره ها. هنگامی که او خود را باز رستوران Bizou من از چپ به کار با او. آنجا بود که همه چیز تغییر چرخ دنده ها. آن زمان های مختلف در غذا و شراب وجود دارد بسیاری از سرآشپزها و همچنین یک رفاقت. هر کس به کمک یک دیگر. و است که می گویند ما نمی اند که در حال حاضر اما به نظر می رسید بسیار رایج در آن زمان. و من فکر می کنم پس از سال ها از دیدن من در کف و گوش دادن Loretta گفت: "شما می دانید که شما قرار نیست به یک کاپیتان شما قرار است به یک sommelier.'

شما لازم نیست همیشه فکر می کنم مردم در حال تماشای شما. اما آنها هستند. 'شما می دانید که پاسخ شما همیشه مزه, خواندن, مطالعه,.' Loretta شانس من است. من تا به حال هرگز اجرا شراب برنامه قبل از اما این که چگونه این کار را شروع کردم. او به من داد او برنامه در Bizou.

من هرگز به مدرسه برگشتم. خانواده من این بود که با انتخاب از اتمام تحصیل من—همه پول صرف شده در مدرسه خصوصی. اما پدر بزرگ من درک نقش یک sommelier چرا که او تا به حال شده است در اروپا برای جنگ جهانی دوم. اما مادر بزرگ من این است که یک داستان متفاوت او آمده است اما هنوز واقعا گرم به این ایده است."

ویکتوریا: "شما می توانید توصیف چالش های شما رو به عنوان یک زن سیاه و سفید در یک زمینه است که معروف یک پیر پسران ،

تونیا: "من برای اولین بار مزه کردن شراب, خشن بود. این بود که در اواخر دهه 1980 و اوایل '90s. بسیاری از زنان در این حوزه بودند تکرار فروش نه واقعا sommeliers. من به وضوح می توانید به یاد داشته باشید که همه آنها را در خود رنگی مناسب در وسط اتاق, صحبت کردن. هیچ یک از آنها را سرگردان در اطراف جدول را به طعم و مزه. اما من در تلاش بود تا کار من راه به جداول و نادیده گرفته می شود. نباید در مورد این که آیا شما می دانید که یک فرد فقط بریزید و آنها را به یک طعم و مزه شراب. این زمانی است که مردم را از تعصبات واقعا نشان می دهد زمانی که آنها نمی دانند پس زمینه خود را. اما اگر شما در اتاق شما وجود داشته باشد سزاوار. دوره. من نباید پرسش شده است و یا نادیده گرفته شود.

که حافظه من هرگز بدست بیش از. من نمی خواهم بگویم که داستان اما داستان آن درست است. اما من هنوز اینجا هستم و هیچ جا نمی رود."

ویکتوریا: "شما نیز دیده می شود آنقدر تغییر و توسعه در زندگی حرفه ای خود را. چه هستند برخی از چیزهایی که شما را خوشحال برای دیدن تغییر و چه هستند برخی از چیزهایی که ما هنوز هم نیاز به کار به عنوان یک صنعت؟"

تونیا: "من فکر می کنم به دلیل آن که در ما وجود دارد نور تابیده بر روابط, تنوع و فراگیر. بنابراین وجود دارد که نور است. و سپس ما نیز به فکر کردن در مورد چگونه ما در صنعت تغییر خواهد کرد چرا که از آنچه اتفاق افتاده است با Covid-19.

هنر مهمان نوازی نیز می تواند گاهی اوقات از دست این روز است. من با داشتن یک گفتگو با کسی در این مورد به تازگی فراموش کرده ایم که ما در اینجا به مهمان نواز. مردم نمی باید غذا خوردن را با ما. مواد غذایی خوب است خوب است اما اگر این سرویس نیست گرم و استقبال چرا و به پول خود را? در حال اجرا یک شراب برنامه و یک رستوران, آن را فقط یک مقدار زیادی از کار را که سحر و جادو اتفاق می افتد.

برای من همیشه احساس می کنم مثل هر جا که من هستم که خانه من. و شما در حال آمدن به خانه من و من میزبان و من با داشتن یک حزب و شما در حال رفتن به یک زمان فوق العاده در حزب من. به طوری که شما در حال رفتن به آمده به عقب در زمان و زمان دوباره."

ویکتوریا: "من به عنوان خوانده شده در طراز زندگی است که شما از خواب بیدار روزانه 6 هستم (بسیار تحت تاثیر قرار) و که شما کار می کنند و اغلب تا نیمه شب. چگونه می توانم به شما در پیدا کردن تعادل با چنین خواستار شیوه زندگی?"

تونیا: "من معتاد به کارش. من رشد در مشغول بودن و فقط آبیته و من همیشه که راه بوده است. آن را غیر معمول نیست برای من برای سوزاندن نفت نیمه شب من بود که راه را در دبیرستان و کالج را به عنوان به خوبی. اما مراقبت از خود مهم است. حتی چیزهای کوچک, من برنامه هر دو هفته [قبل از Covid اتفاق افتاده است] یک جلسه آبگرم. این که آیا آن یک صورت یا biomat. من نیز انجام شده است بسیاری از حمام و صدا درمانی. من شروع روز من با راه رفتن به آب و یا اطراف خودم را با برخی از مرتب کردن بر اساس سبز است. این مجموعه قصد من برای روز."

ویکتوریا: "آنچه که در برخی از مشاوره شما می خواهم به زنان جوان و مردم از ورود به این صنعت؟"

تونیا: "توصیه من به جوانان و مردم دوره, اگر شما می خواهید برای دریافت به مهمان نوازی است که اگر کسی آنها را به مربی شما. از آنها سوال بپرسید. من نمی توانم بگویم که به اندازه کافی دلیل است که در آن وجود دارد فرصت است. آنها شما را دعوت میکنم به مذاقات و شما را به آن دایره درونی. من قادر به طعم بسیار شراب فقط به خاطر من پرسید."

ویکتوریا: "من دوست داشتم که در سال گذشته شما میزبان دوم خود را سالانه زنان در شراب ماه در یک بازار رستوران. می گفت: "زنان باید یک صدا در غذا و شراب, اما آن را دریافت نمی کند شنیده می شود در اغلب موارد به دلیل آن را بسیار مردسالار میباشد.' به من بگویید بیشتر در مورد این طرح و آنچه شما را دیدم انجام شده است."

تونیا: "من آغاز شده است که برنامه از صمیم قلب در سال 2013 و من انجام شده است در آن زمان. ما باید به حمایت از یکدیگر است. اگر شراب خوب است و خوشمزه, چرا نباید کسی را یک فرصت برای به دست آوردن در مقابل مردم ؟ همان چیزی که با شراب سازان به عنوان به خوبی. اما برای من اصلا معنی که در لیست من می خواهم شراب به ایستادن بر اساس شایستگی خود را."

ویکتوریا: "آیا شما می خواهید را به یک فریاد به کسی که نهفته حرفه ای خود را در مثبت در راه است؟"

تونیا: "سیلوی Laly البته از زونی پوبلوو. لری سنگ نیز یک مربی. او مرا در زیر بال خود را هر زمان که وجود دارد حوادث من او بود 'wingman.' و Loretta کلر. من تو را دیدم Loretta یک زن و شوهر از سال پیش در یکی از اولین زنان در شراب اتفاقاتی که چند تا از ما [زن sommeliers] مانند صدفی لیندگرن به حال قرار داده و همراه با آشپز نانسی Oakes آن بود. این یک مزه منو و شراب از زن سازان.

این زمانی بود که من یک فرصت برای گفتن Loretta با تشکر از شما چرا که او در زمان یک فرصت به من و او تا به حال ایمان در من و من برای همیشه سپاسگزار. و البته وجود اشک. این همیشه یک فرصت است که اتفاق می افتد. به خصوص برای یک جوان سیاه زن شما فقط واقعا نمی بینید مردم سیاه و سفید در این زمینه ما کنه. که از میانه شما را سیاه پوستان در مهمان نوازی کار در رستوران. من می توانید به یاد بیاورید در حال رفتن به یک سفر به عقب و سپس به شیکاگو و از آن فقط با شکوه شما را دیدم سیاه GMs و sommeliers و آن را بسیار دیدنی و جذاب است. که 20 سال پیش بود. در یک معنا ما رفته کمی به عقب. اما اگر شما نمی دانید که فرصت وجود دارد و شما لزوما کسی که به نظر می رسد مثل شما نمی دانید که وجود دارد یک مسیر حرفه ای برای شما وجود دارد."

ویکتوریا: "شما نیز یک مربی به بسیاری از و کمک به پرورش رشد در درون جامعه است. شما می توانید به اشتراک گذاشتن یک داستان تاثیر این حال شما؟"

تونیا: "زمانی که من صحبت کردن با افراد جوان و یا افراد تغییر مشاغل و, این است که حتی لزوما از یک جنس یا نژاد چیزی که آنها فقط نمی دانند که آنها می تواند یک حرفه ای در مهمان نوازی. من همیشه بسیار دلگرم کننده از نظارت و مشاوره دادن آن را بسیار طبیعی برای من در این راه است. همچنین در برنامه من در یک بازار وجود دارد مقدار زیادی از آموزش و پرورش ما طعم هر روز.

من تا به حال یک تجربه سال گذشته با یک مرد جوان که تا به حال کار کرده با من در چندین رستوران. او راه خود را به بالا از سرور به متصدی بار و واقعا علاقه مند به شراب. سپس او تا به حال یک فرصت برای رفتن و فروش شراب خرده فروشی و خواسته من مشاوره. به من گفت: شما می دانید آن می تواند یک تجربه خوب برای شما شما می توانید طعم و مزه خیلی بیشتر از شراب و آموزش و کام خود را. من نگاه کرد و سه سال بعد او در حال اجرا خود را شراب برنامه در Liholiho باشگاه قایق بادبانی. این مرا بسیار خوشحال و مفتخر است که او می خواهم انجام داده است. و او آمد به دیدن من [در بازار] و من از ایشان تشکر. البته آن روز که من تصمیم به پوشیدن من کبالت آبی ریمل مژه و ابرو من نگه داشت و گفت: گریه نمی تونییک. این چیزهای شبیه به آن است که چرا من نگه داشتن انجام آنچه که من انجام. این تلالو و سوسو زدن در چشم کسی که شما برای باز کردن یک دنیای جدید رو بطور کامل برای آنها."

ویکتوریا: "پس باور نکردنی است. شما همیشه در حال رشد خود را حرفه ای و ساختن دیگران است. بنابراین آنچه در آینده برای تونیا پیتز?"

تونیا: "وجود دارد خیلی بیشتر است که من می خواهم به انجام. آینده من این است که مایع در حال تحول و ذهن من است که همیشه آماده برای یک چالش جدید است. من همیشه ادامه به مربی. من می خواهم به شراب بیش از حد. شاید از پاسو روبلز چیزی در ارتفاع بالا و یا هاول کوه دره ویلامت. برای رستوران ما گروه ما همیشه اختصاصی شراب و من کمک کرد تا با ترکیب فرآیند مانند درخشان با اسب آهن است که ما در حال حاضر انجام. این چیزی است که من می دانم که من می توانید انجام دهید ارائه خدمات و تخصص به wineries.

همچنین من می خواهم برای نوشتن بیشتر است. یک زمان وجود دارد زمانی که من در انجام یک بیت از نوشتن من با آن راحت دوباره. در برخی از نقطه من قصد دارم به نوشتن یک کتاب در مورد زندگی من است."

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب