Coronavirus: میلیاردها نفر از مردم نیاز اساسی درآمد می گوید: سازمان ملل متحد بدن

موقت اساسی درآمد بیش از 2.5 میلیارد دلار جهان در فقیرترین مردم است "به شدت مورد نیاز" به عنوان عفونت نرخ سنبله

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

موقت اساسی درآمد بیش از 2.5 میلیارد دلار جهان در فقیرترین مردم است "به شدت مورد نیاز" به عنوان عفونت نرخ سنبله در کشورهای در حال توسعه گفت: برنامه توسعه سازمان ملل متحد.

نزدیک به 3 میلیارد از جهان فقیرترین باید دریافت موقت پایه درآمد است که می تواند کمک به کاهش سرعت گسترش coronavirus اجازه می دهد آنها را به ماندن در خانه گفت: برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) در یک گزارش در روز پنج شنبه.

پایه درآمد کمک خواهد کرد 2.7 میلیارد نفر در 132 کشور برنامه عمران ملل متحد توصیه می شود.

بودجه از $199 میلیارد دلار در هر ماه خواهد بود نیاز به ارائه "به معنی خرید مواد غذایی و پرداخت هزینه برای بهداشت و آموزش و پرورش هزینه" در این گزارش اعلام کرد.

در میان افزایش عفونت اعداد در کشورهای در حال توسعه اقدامات برای حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر بودند "ضروری و مورد نیاز" با توجه به گزارش.

میلیون ها نفر در این کشورها در اقتصاد غیررسمی با دسترسی کمی به دولت رفاه و یا حمایت های دیگر معنی آنها قادر به دنبال اقامت در خانه دستورالعمل های است که می تواند به سرعت گسترش ویروس.

بیشتر بخوانید: چگونه به خلاص شدن از شر صندوق بین المللی پول بدهی?

"کمک مالی و برنامه های بازیابی نمی تواند تنها تمرکز بر روی بازار بزرگ و کسب و کار. موقت درآمد اولیه ممکن است فعال دولت به مردم در مستند مالی تاسیسات" گفت: UNDP مدیر آخیم اشتاینر. "بی سابقه بار تماس به صورت بی سابقه اقتصادی و اجتماعی اقدامات است."

چگونه می coronavirus 'درآمد اولیه' کار می کند ؟

این گزارش نشان می دهد سه گزینه برای گرفتن بودجه به افرادی که به آن نیاز دارید. آن می تواند به شکل از بالا به یو پی اس های موجود با درآمد متوسط و یا مبلغ یکجا نقل و انتقالات مربوط به تفاوت در استانداردهای زندگی در سراسر کشور است. دولت همچنین می تواند ارائه یکنواخت یکجا نقل و انتقالات بدون در نظر گرفتن که در آن کسی که زندگی در یک کشور است.

برنامه عمران ملل متحد ادعا کرد که کشور می تواند پرداخت به صورت موقت درآمد اولیه توسط repurposing میلیاردها دلار که صرف بازپرداخت بدهی البته بدون پرداختن چگونه طلبکاران ممکن است واکنش نشان می دهند به آن و یا کاوش در چه اثرات ملی پیش فرض ممکن است بر روی مردم فقیر در این کشورها.

در مارس رهبران اقتصادهای بزرگ شناخته شده به عنوان G20 در یک توافق تعلیق بدهی پرداخت برای فقیرترین کشورهای جهان تا پایان سال برای کمک به آنها در مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس. آیا این توقف خواهد در واقع پلاگین $199 میلیارد ماهانه سوراخ — و اینکه آیا دولت ممکن است متحمل دیگر هزینه های ناخواسته در میان همه گیر شد و نه کمتر روشن است.

بیشتر بخوانید: بانک جهانی سر میاد G20 بیش از بدهی توقف

سازمان ملل متحد قبلا هشدار داده است که این بیماری همه گیر و همراه رکود اقتصادی می تواند افزایش فقر در سراسر جهان برای اولین بار از سال 1990 و فشار 265 میلیون نفر به آستانه گرسنگی.

بین دولتی سازمان هشدار داد که ویروس می تواند کشتن 1.67 میلیون نفر در 30 کشورهای کم درآمد.

kmm/msh (ایسنا AFP epd)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن