Coronavirus: اتحادیه اروپا خواستار بسته شدن مرزهای خارجی تا اواسط ماه ژوئن

کمیسیون اروپا از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به حمایت از ممنوعیت سفر غیر ضروری سفر به بلوک. مقامات اتحادیه ا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

کمیسیون اروپا از سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا به حمایت از ممنوعیت سفر غیر ضروری سفر به بلوک. مقامات اتحادیه اروپا همچنین گفت: اولویت باید با توجه به بازگرداندن اصطکاک سفر در داخل بلوک.

کمیسیون اروپا روز جمعه توصیه می شود گسترش محدودیت های مسافرتی برای غیر اتباع اتحادیه اروپا در بلوک مرزهای خارجی تا 15 ژوئن گفت: "وضعیت شکننده باقی می ماند هر دو در اروپا و در سراسر جهان است."

در ماه مارس کشورهای عضو اتحادیه اروپا موافقت خود را نزدیک مرزهای خارجی به غیر از اتباع اتحادیه اروپا در تلاش برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. کمیسیون اروپا پیشگام تلاش برای بستن بلوک مرزهای خارجی در مدت کوتاهی پس از ما به حالت تعلیق در همه مسافرت های اروپایی برای اتباع.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا بسته به مرزهای خارجی برای توقف coronavirus گسترش: آنچه که در

مقامات اتحادیه اروپا گفت: اصطکاک سفر در داخل بلوک داخلی مرزها و بدون روادید شنگن منطقه خواهد بود اولویت بندی بیش از غیر ضروری سفر از کشورهای غیر اتحادیه اروپا.

"محدودیت در حرکت آزاد و داخلی کنترل مرز نیاز به برداشته شود به تدریج قبل از ما می توانید حذف محدودیت در مرزهای خارجی و تضمین دسترسی به اتحادیه اروپا برای non-EU ساکنان غیر ضروری سفر" گفت: Lauren جوهانسون, اتحادیه اروپا, کمیسیون امور.

"ما نیاز به یک مرحله ای و هماهنگ رویکرد" جوهانسون اضافه شده است. "بازگرداندن عملکرد طبیعی گذارد ما اولین هدف به محض این که وضعیت سلامت آن را اجازه می دهد."

کشورها در سراسر جهان را تصویب کرده اند محدودیت های دقیق در غیر سفر ضروری است. در اروپا این اقدامات را به طور موثر torpedoed اقتصاد در سراسر این قاره و نابود گردشگری و صنایع.

ادامه مطلب: COVID-19 نرخ مرگ و غرق شدن? داده ها نشان می دهد واقعیت های پیچیده

رفتن به جلو کمیسیون اروپا گفت: "هر بیشتر طولانی شدن سفر محدودیت فراتر از ژوئن 15 سال 2020 خواهد نیاز به ارزیابی دوباره و بر اساس تکامل از وضعیت اپیدمیولوژیک."

ls/اس ام اس (dpa AFP)
هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب