جیمی کیمل آتش سوزی در Kayleigh McEnany پس از کنفرانس مطبوعاتی 'دقیق'

در اوایل این هفته جیمی کیمل به اشتراک گذاشته یک فرضیه با بینندگان در مورد اینکه چرا رئیس جمهور دونالد مغلوب سا

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

در اوایل این هفته جیمی کیمل به اشتراک گذاشته یک فرضیه با بینندگان در مورد اینکه چرا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را یک اثبات نشده دارو برای جلوگیری از coronavirus اما حاضر به پوشیدن ماسک. "من فکر کردم در مورد آن برای مدت زمان طولانی شب گذشته و من آمده ام به آنچه که من فکر می کنم تنها نتیجه منطقی" در اواخر شب میزبان گفت. "او تلاش خود را به کشتن."

ظاهرا کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany پیدا نکردم که شوخی بسیار خنده دار است.

"آیا شما شده است به تماشای هیدروکسی ترسناک تصویر نشان می دهد؟" کیمل خواسته چهارشنبه شب. "رئیس جمهور این هفته مدعی او بوده است در مصرف هیدروکسی کلروکین به دفع coronavirus. و البته شاگردان خود را در حال حاضر آن را انجام بیش از حد."

با استناد به گزارش های که طرفداران تهمت شده اند تلاش خود را هیدروکسی کلروکین در خانه کیمل افزود: "من باید بگویم من می خواهم این ایده. که خوب قدیمی از مد افتاده آمریکا ابتکار! جوش تا برخی از خانه هیدروکسی! آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه؟"

"در اینجا چیزی است" او ادامه داد. "اگر شما به اندازه کافی گنگ به فکر می کنم آن را یک ایده خوب خود را به هیدروکسی کلروکین در خانه شما احتمالا به اندازه کافی هوشمند به خود هیدروکسی کلروکین در خانه."

آورده است که میزبان به "سرزنش" او در روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی از او به عنوان "دبیر مطبوعاتی کاخ سفید شماره چهار, Kayla مک-a-looney."

"هیچ کس نباید این مصرف بدون نسخه پزشک از پزشک خود" McEnany به خبرنگاران گفت:. "اما گفته شده که من دیده ام بسیاری از apoplectic پوشش هیدروکسی کلروکین. شما تا به حال جیمی کیمل گفت: رئیس جمهور 'در تلاش برای کشتن خود را' با در نظر گرفتن آن شما تا به حال جو Scarborough گفت: "این شما را بکشند.' شما تا به حال نیل Cavuto گفت: "آنچه را که شما برای از دست دادن ؟ یک چیز شما باید برای از دست دادن در حال زندگی می کند.'"

"او قطعا هنوز هم گرفتن مو, رنگی, درست است؟" کیمل گفت: زمانی که McEnany انجام شد. "به هر حال با تشکر از شما برای تماشای, Kayleigh. آن را همیشه خوب به استقبال یک فن جدید."

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن