حرکت بیش از Aquavit: اسکاندیناوی پررونق ویسکی صحنه

تیاو اسکاندیناوی شناخته شده برای عشق خود را از aquavit اما در حال حاضر آنها در حال تبدیل عواطف خود را به یک نو

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

تیاو اسکاندیناوی شناخته شده برای عشق خود را از aquavit اما در حال حاضر آنها در حال تبدیل عواطف خود را به یک نوع متفاوت از روح: whisky.

شما می توانید استدلال می کنند که ویسکی است که در واقع نوشته شده به اسکاندیناوی DNA. پس از همه, خود را وایکینگ اجداد اغلب سفر به اسکاتلند و ایرلند. و منطقه معروف مشروب aquavit است که با طعم گیاهان و ادویه جات ترشی جات از جمله زیره سیاه و شوید است که بسیار شبیه به aquavitaeسلف به Scotch whisky.

شاید آن را به اشتراک گذاشته سرد و تلخ و آب و هوا است که باعث گرم کردن با یک درام یکی از دو اسکاتلند و اسکاندیناوی گرامی ترین راه برای گذراندن یک شب تیره. ویسکی قطعا مظهر دانمارکی مفهوم hygge—که حس conviviality و قناعت می آید که از جرعه جرعه خوشمزه روح در آتش فروزان در یک شب سرد.

بنابراین به نظر می رسد تنها طبیعی است که در این منطقه کاهش یافته است در عشق با ویسکی و تاسیس خود را در صحنه تبدیل شدن به یک مرکز برای ویسکی نوآوری در سراسر دانمارک و نروژ و سوئد و همچنین بقیه Nordics.

بیش از دو دهه گذشته بیش از 40 جدید ویسکی مشروب تاسیس شده اند. در حالی که بسیاری از این برندها رسم بر تکنیک های خوبی honed خود را در اسکاتلند عموزاده برخی از قرار زیرند نیز ایجاد whiskeys است که به شکل محلی خود را آب و هویت فرهنگی و منطقه را امضا رویکرد به طراحی.

در حالی که این ممکن است به نظر می رسد مانند اسکاندیناوی ویسکی صحنه فنر یک شبه در منطقه اول مدرن single malt کارخانه یا محل تقطیر Mackmyra در سوئد در واقع قدمت نزدیک به 20 سال است.

در نظر گرفته شده از اسکاندیناوی ویسکی Mackmyra شروع عملیات در روستای به همین نام در سال 2002. شروع آن با ساده اخلاق: ایجاد یک ویسکی است که در اصل سوئدی با استفاده از محلی جو در بهار آب و کرون بلوط است. و حتی آن را برداشت محلی ذغال سنگ و درخت عرعر به دود آن malted barley.

"ما برای اولین بار single malt رسومات در سوئد می گوید:" مگنوس Dandanell از بنیانگذاران Mackmyra. "از آن پس بیشتر مشروب را شروع کرده اند و دنیای جدید ویسکی تبدیل به یک پدیده در سراسر جهان بیشتر و بیشتر اسکاندیناوی مالت علاقه مندان به یادگیری به درک محلی مقطر whisky."

در سال 2011 زمانی که این شرکت ساخته شده یک دوم رسومات شش کیلومتری شرق Mackmyra اتخاذ یک روش ساده و در عین حال کاربردی اسکاندیناوی طراحی معماری برای آن جدید و امکانات منحصر به فرد. اولین از نوع خود "جاذبه رسومات" یکی از جهان ترین انرژی کارآمد گذاشته به صورت عمودی در یک 35-پای برج با مواد تشکیل دهنده حمل و نقل بین مراحل تولید با استفاده از نیروی گرانش است. (این یک ایده است که استفاده شده است برای ساخت wineries برای قرن ها.)

اما آن را فقط به سوئدی که در حال تقطیر. این گذشته فوریه کپنهاگ رسومات در دانمارک منتشر شده ویسکی مالت بود که برای اولین بار بود مقطر و سالخورده در شهرستان. همه چیز در مورد ویسکی فریاد دانمارکی از محلی malted barley پایه به بلوغ در اروپا بلوط casks با چاشنی beechwood دود در سبک سنتی دودخانه. کارخانه یا محل تقطیر حتی تساوی در این کشور طراحی میراث ریختن ویسکی در به صورت جداگانه و منحصر به فرد دست دمیده بطری های شیشه ای ساخته شده توسط صنعتگران محلی Holmegaard.

کپنهاگ رسومات ممکن است اولین شرکت تولید تک مالت در کشور است اما دانمارک در حال حاضر به حدود 13 ویسکی, مشروب, همه, تاسیس شده اند که در دهه گذشته است.

چرا موج جدید مشروب در حال حاضر ؟ آن را تا حدودی نتیجه به طور پیوسته رو به افزایش علاقه single malt در سراسر اروپا در طول 1980s و '90s همراه با بلند کردن اجسام از تولید انحصارات در اسکاندیناوی اجازه داده است که شرکت های خصوصی برای تقطیر ارواح. اما اوایل محدودیت در ویسکی در دسترس بودن باعث ظهور whisky, باشگاه, که در آن دوستان خواهد پاسخگویی به سلیقه های مختلف بطری و به اشتراک گذاری اطلاعات که بسیار محدود در زمان. به عنوان اعضای بیشتر شد جدی خود را در مورد ویسکی آنها سفر بازدید از مشروب در اسکاتلند و بیشتر در صحرا چیدن جدید whiskeys را به دوستان خود.

در واقع, بسیاری از جدید نوردیک مشروب شروع شده توسط گروه از دوستان با هیچ تجربه قبلی در تقطیر اما کسانی که به اشتراک گذاشتن اشتیاق شدید برای ویسکی. ایده برای Mackmyra تصور شده بود و توسط هشت همکلاسی ها در طول سالانه اسکی سفر; دانمارک Stauning تاسیس شد در خلوت کشتارگاه نه ویسکی علاقه مندان; در حالی که فنلاند کیرو بود خواب توسط پنج تن از دوستان در حالی که آنها در سونا.

پس از سرمایه گذاری از Diageo-حمایت تقطیر سرمایه گذاری Stauning است و پس از نقل مکان به غرب یوت و به یک ساختمان جدید با 24-عکسهای. دوباره تمرکز خود را بر استفاده از سنتی اسکاتلندی تقطیر تکنیک ها و مواد تشکیل دهنده محلی اما با مجزا اسکاندیناوی رویکرد است.

"Stauning کامل تقطیر غربی یوت ذهنیت" توضیح می دهد که بنیانگذاران الکس جویدن. "کارخانه یا محل تقطیر ساخته شده توسط مردم محلی. ما whisky منعکس کننده محیط اطراف: باد, محصولات کشاورزی, خاک تورب هدر. راه ما آن را آینه محلی طرز فکر: خودکفایی مشخص قادر به بداهه نوازی انجام کارهای راه خود را. ما استخدام ترکیبی از قدیم و جدید جهان روش ما whisky ساخت و ما زنده برخی از روش های طولانی از دست داده و به صنعتی."

این روش ها عبارتند از تقطیر مستقیم-اخراج alembic گلدان, عکسهای (سبک مورد استفاده برای ایجاد کنیاک در فرانسه) و کف-malted چاودار و جو هر دو فرآیند تا حد زیادی رها شده توسط ویسکی اسکاچ تولید. در ضمن ساختمان به خودی خود یک انعکاس واقعی از آن محیط ساخته شده شبیه به دانمارکی در خانه روستایی ساختمان در حال چادری در سوخته چوب سیاه و سفید که شبیه داخل یک سوخته بشکه ویسکی.

برای سر و صدا لارسن مدیر عامل شرکت Myken رسومات است که در واقع در eponymous جزیره 32 کیلومتر نروژ ساحل غربی تولید ویسکی که بازتابی از محیط زیست آن نیز حیاتی است. "هنگامی که ما آغاز شده بود وجود دارد هیچ نروژی مالت به حال تجاری اما در طول پنج سال گذشته یا بیشتر همراه با تعداد زیادی از آبجو محلی تولید شده اند قادر به متقاعد کردن برخی پرماجرا کشاورزان برای شروع malting نروژی جو."

و همچنین به عنوان محلی جو در کارخانه یا محل تقطیر باعث می شود آن ویسکی با استفاده از desalinated آب دریا از اقیانوس قطب شمال و matures هر قطره در جزیره کوچک در شرایط که لارسن ادعا اثرات ویسکی عطر و طعم. "هوا اشباع شده با نمک و دریایی رایحه و این هوا می رود در داخل و خارج از casks با تغییر درجه حرارت و رطوبت و فشار هوا و در طول زمان نیز بهره مند امضا خود را در مایعات ما," او می گوید. "آن است که هیچ حادثه ای است که ما با نام تجاری همان است که ما نام جزیره: Myken. ما معتقدم که ما در حال تقطیر و ریختن جوهر از این جزایر است."

پشت در سرزمین اصلی نروژ شفق ارواح است رسم در آن محیط منحصر به فرد در دایره قطب شمال به جهان شمالی ترین ویسکی زیر نور شفق شمالی. واقع در نزدیکی Lyngen آلپ کارخانه یا محل تقطیر با استفاده از تصفیه آب یونیزه و آب در کنار نوردیک جو و تقطیر در حالی که رخ می دهد در شفق قطبی هنوز هم که در آن خواستار یک "تلفیقی از مدرن و تکنولوژی تقطیر و سنت است." در ضمن بلوغ رخ می دهد در casks استراحت در پناهگاه زیرزمینی ساخته شده توسط نازی ها در طول اشغال آلمان در جنگ جهانی دوم.

این تابستان رسومات راه اندازی اولین واحد مالت Bivrost های وایکینگ نام شفق شمالی است که تصور می شد به یک رنگین کمان جادویی پل ارتباط ما با جهان با نورس عرصه Åsgård. با نروژی گردشگری در حال افزایش است و علاقه گسترده در اساطیر نورس به لطف Thor, فیلم, داستان وایکینگ ها و خدایان خود را نقش قوی در قرار دادن این کنترل از راه دور رسومات بر روی نقشه.

بدون در نظر گرفتن محل ویسکی ارائه یک جهان کاملا جدید برای اسکاندیناوی ارواح میباشد. در حالی که aquavit ادامه خواهد داد به بازی یک نقش محوری در منطقه را, مواد غذایی و نوشیدنی, صحنه, آن را در حال حاضر نیاز به به اشتراک گذاری محل موردتوجه وتماشای عموم با آن نه چندان دور ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن