ورق گرم رئیس جمهور Alphonso دیوید در نژادپرستی و تجاوز برابری و به همین دلیل افراد نیاز به صحبت کردن

یکlphonso دیوید به خاطر اجرا و پس از آن با نگاهی به خانه و خانواده خود را به دیدن یک "دریای نارنجی": ماشین آتش

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

یکlphonso دیوید به خاطر اجرا و پس از آن با نگاهی به خانه و خانواده خود را به دیدن یک "دریای نارنجی": ماشین آتش تفنگ.

آن سال 1980. پدر او اولین شهردار مونرویا در لیبریا. در آن روز یک کودتا آغاز شده بود. سربازان آمده بود به خانواده اش ، پدر او را به حال مدال دیگر پس از 10 سال Alphonso تا در آغوش او و پرتاب او را به ایمنی خود را از پنجره حمام است.

"من شنیده ام صدای شلیک گلوله در مقابل درب" دیوید به یاد می آورد. "اما به عنوان یک کودک که هیچ معنی ندارد به من. من به عنوان فرار از خانه من به عقب نگاه کرد. آنها تیراندازی در تخت ما چرا که آنها فکر می کردند ما هنوز خواب بودند. هنگامی که پدر من به من انداخت که از پنجره ما تا به حال هیچ ایده چه می گذرد."

پدر او که لحظاتی قبل ذخیره کرده بود فرزند خود را در زندگی از بین رفته بود. زمانی که او دوباره پس از زندانی با 18 ماه بعد Alphonso فکر کردم که او یک فریبکار—و این که پدر واقعی او مرده بود.

دیوید اولین رئیس جمهور سیاه از کمپین حقوق بشر (HRC) در آن 40 سال تاریخ به یاد می آورد چشمگیر حوادث دوران کودکی خود را به عنوان بنیادی در زندگی و کار به عنوان یک حقوق مدنی وکیل و در حال حاضر رئیس این کشور بزرگترین و قدرتمند ترین LGBTQ سازمان حمایت. او می گوید: تعهد خود را به مبارزه با بی عدالتی و برای به حاشیه رانده شده است ریشه در دوران کودکی پر سر و صدا.

در سخنرانی خود در آغاز از غرور ماه به عنوان ملت roils از ادامه پس لرزه جورج فلوید مرگ دیوید گفت: آن را "عجیب و غریب به زندگی و فرصت واقعا اثر تغییر دهید. در اینجا امید." دیوید که منصوب HRC ارشد در ماه ژوئن گذشته که به عنوان یکی ممکن است انتظار می رود از حقوق مدنی وکیل خوشبین واقع گرا—و یا شاید واقع بینانه خوش.

برای نظارت بر ورق گرم در مغلوب ساختن پیشی جستن عصر و در بحرانی انتخابات سال نیاز به هر دو تصدیق شن از واقعیت—تعصب به خصوص با هدف اطلاعرسانی و قانونی حملات در جامعه مردم و ضرورت خوشبینی, لابی, برای, جدید, pro-برابری سیاسی, رهبری, بسیج جامعه رای دهندگان و متحدان خود و به امید (شاید در برابر امید) که دیوان عالی است که مردم را نمی توان به سادگی اخراج به دلیل گرایش جنسی و هویت جنسیتی.

دیوید 49 گفت: تاثیر وقایع اخیر تضمین کرده است که "برخی از تصاویر و صداها شده اند در یک مجازی حلقه در سر من: امی کوپر صدای در پارک مرکزی جورج فلوید صدای در مینیاپولیس و معترضان جیغ, در حال اجرا از کاخ سفید پس از آن [رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را] مسخره نمایش نامردی که ما دیدم در باغ گل رز. هستند کسانی که صدای یک حلقه پیوسته در سر من به من یادآوری از چالش های مردم رنگ به طور خاص مردم سیاه و سفید چهره در کشور است."

مقیاس و حجم اعتراضات پس فلوید مرگ نیز شده است "دلگرم کننده" برای دیوید—به نظر می رسد مردم بخشيد و در نهایت تحقق "واقعیت ظلم است که مردم سیاه و سفید شده اند زندگی می کنند و برای چنین مدت زمان طولانی. من درک است که مردم در نهایت گوش دادن و من ناراحت هستم تصاویر و صداهایی که در آن زمان به ما را در اینجا."

مرگ فلوید Breonna تیلور و تونی McDade علامت فرهنگی نقطه عطف گفت: David اگر چه "چه نهایی تاثیر خواهد بود حدس و گمان است." شاید این تاثیر بیشتر است این آگاهی افزایش با بسیاری از افراد منزوی در خانه به دلیل COVID-19.

"هیچ حاشیه رانده شده در این کشور تا کنون به دست آمده درست آزادی پس ما شده اند در مجموع مبارزه را به مطمئن شوید که گروه های به حاشیه رانده شده و مورد احترام هستند و همان درمان تحت قانون اساسی ما که مسلما باید عملکرد در یک نژاد و قومیت خنثی و از آن نبوده است" گفت: David. "مغلوب ساختن پیشی جستن است که اجرای قوانین و مقررات در یک راه بسیار متفاوت است که شامل گروه های به حاشیه رانده شده از غیر گروه های به حاشیه رانده شده."

دیوید امید به ابزاری در نظر گرفتن احساس لحظه ای و شکل گیری آن را به "راه حل های معنی دار" است که تبدیل وضع موجود "این که آیا آن است که مطمئن شوید که ما مردم رنگ در خدمت به عنوان روسای پلیس و مطمئن شوید که ما واقعی عدالت کیفری اصلاحات به مطمئن شوید که ما قانون برابری که منع تبعیض علیه تجاوز مردم به مطمئن شوید که ما کسی در کاخ سفید است که احترام همه مردم صرف نظر از رنگ پوست خود گرایش جنسی یا هویت جنسیتی."

تغییرات در قانون مهم هستند و داود گفت: "اما او بیشتر متمرکز بر مردم به طور کلی "سرمایه گذاری در مبارزه برای برابری."

داود گفت: آن را "بسیار خوب و دشوار است برای پاسخ به سوال" در مورد اینکه آیا او فکر کرد که دادگاه عالی در حکومت است که عنوان هفتم محافظت LGBTQ مردم از تبعیض است. "این چالش ها من از صرفا فضای احساسی که از آن من فکر می کنم و از این صرفا از منظر حقوقی به من آموزش داده شده اند." او امیدوار است که قضات رعایت "20 سال مورد قانون" است که پشتیبانی از اصل برابری.

"من امیدوار هستم که ما را مثبت دریافت حکم قانونی" دیوید گفت. اما هر چه SCOTUS قوانین دیوید متعهد به مبارزه برای عبور از قانون مساوات و برابری که اطمینان از تجاوز افراد حفاظت شده تحت قانون فدرال است.

این قانون به تصویب کنگره خواهد شد اما هرگز در یک جمهوری خواه کنترل مجلس سنا و یا به احتمال زیاد توسط رئیس جمهور امضا مغلوب ساختن پیشی جستن. به این منظور HRC دارای تایید 45 نامزدها از جمله پنج می شود سناتور و همچنین تمرکز آن سال 2020 کمپین تلاش و بسیج رای دهندگان در هفت اولویت متحده: آریزونا و میشیگان و نوادا اوهایو و پنسیلوانیا تگزاس و ویسکانسین.

این خبرنگار پرسید: اگر دیوید معتقد بودند که تهمت بود واقعا ضد تجاوز یا اقدام transactionally به ساحل تا خود را از جناح راست رای دهندگان پایه.

"من معتقدم که وجود دارد چیزی است که از نظر روانی مشکلی با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن" به گفته دیوید. "من فکر می کنم او در دانشکده دچار اختلال شده است. او رانده است فرصت و با تعصب. او نمی باید یک قطب نمای اخلاقی. بدون یک قطب نمای اخلاقی مهم نیست که زیر پا گذاشته است در به دست گرفتن فرصت او است که به دنبال. فرصت قدرت است و هدف این است که برای به دست گرفتن و نگه دارید و به قدرت و استفاده از آن برای منافع شخصی."

دیوید معتقد است که مغلوب ساختن پیشی جستن است "مسخره کردن قانون زمان و دوباره" و "به دنبال فاسد" دموکراسی در تلاش خود را برای حفظ قدرت است. "که متاسفانه این مرد ما را به نشستن در کاخ سفید است." پلیس هدف قرار دادن معترضان پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند عکس خود را فرصت "است که عمیقا توهین آمیز و تبعیض آمیز و مغایر با اصول قانون اساسی که از آن boggles ذهن او است و حتی در کاخ سفید است."

دیوید می خواهم تجاوز افراد مشهور و سیاستمداران به یک موضع فعال در اجرای انتخابات است.

"من فکر می کنم بیشتر باید گفت و انجام می شود. ما هنوز در حال مبارزه برای نیازهای اساسی و اولیه حقوق بشر است. در 29 متحده در این کشور تجاوز افراد حفاظت شده توسط قوانین ایالتی. آنها می توان به اخراج از شغل خود محروم مسکن و دسترسی به امکانات رفاهی. اگر ما تا به حال هر کسی که حمایت نظری از تجاوز مسائل فعالانه شرکت ما می تواند تغییر چشم انداز سیاسی و اجتماعی به طوری که تجاوز افراد حفاظت شده در حال حرکت رو به جلو است. من فکر نمی کنم ما به اندازه کافی افراد درگیر در این مبارزه است."

داود گفت: "به خوبی شناخته شده LGBTQ مردم و معروف دیگر متحدان باید "حمایت از سازمان هایی مانند ورق گرم انجام کار بر روی زمین; مقامات منتخب را به دفتر; تعامل و بسیج شخصی خود را در شبکه های; مطمئن شوید که آنها رای و درک اهمیت رای دادن و استفاده شخصی خود سیستم عامل برای بالا بردن دید و آگاهی در جامعه مسائل و مسائل مربوط به جوامع به حاشیه رانده شده."

این حملات در ترانس مردم یادآوری دیوید از زمانی که افراد متعصبی تلاش برای از خط خارج شدن ازدواج هم جنس گرایان. LGB مردم "باید با هم ایستاده" با ترانس مردم در مواجهه با چنین حملات, او گفت:. دیوید اشاره کرد که یکی از این موارد قبل از دیوان عالی کشور است که از ترانس زن Aimee Stephens که به تازگی درگذشت قبل از شنیدن SCOTUS' حاکم است.

دیوید به یاد می آورد تجربه نژادپرستی به عنوان یک مرد جوان زمانی که او بر روی صلیب-جاده های کشور سفر. در غرب ویرجینیا او را-دوست آمریکایی برای متوقف گاز در غرب ویرجینیا. دیوید در رفت و پرسید: زن کارمند برای 20 دلار ارزش گاز و او را از پاسخ دادن به او.

او مشکوک او در ابتدا ممکن است دارای معلولیت که او مانع از تصدیق او. پس از تکرار او بازگشت به ماشین. دوستان خود را در رفت "و در عرض دو ثانیه رو گاز." دیوید گفت: "این است که تجربه بسیاری از مردم از رنگ در این کشور و من را تجربه کرده اند و بسیاری از دیگران است."

مرگ جورج فلوید و تمام است که جریان از آن نیز همزمان با غرور ماه. ارنست اونز نوشتن در The Daily Beast این هفته با اشاره به نیاز به مقابله با نژادپرستی در جامعه تجاوز.

"وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام می شود" دیوید موافقت کرد. "من اولین کسی از رنگ به رهبری بزرگترین جامعه مدنی, حقوق سازمان در سال 2020 است. وجود دارد مقدار زیادی از تعصب و تعصب و نژاد پرستی در جامعه تجاوز. وجود 26 ترانس زنان از رنگ به قتل رسیده در سال گذشته است. وجود دارد 12 ترانس افراد که بسیاری از آنها را مردم رنگ که کشته شده اند در این سال است. ما باید برخی از اعضای جامعه که جولان دادن خود تعصب و پیشداوری در انواع مختلفی از بافت اجتماعی به حرفه ای متن. وجود دارد مقدار زیادی از کار انجام می شود در درون جامعه تجاوز از نظر آگاهی مردم است."

در درون جامعه تجاوز دیوید گفت: "ما در پیدا کردن افرادی که با شرم میگوید:" من اصلا پیدا سیاه مردم جذاب است.' آن است که یک چیز به شما می گویند نه جذب انواع خاصی از مردم, اما می گویند کل مسابقه غیرجذاب یک کلاس از کل مردم است و غیرجذاب می گوید زیادی در مورد چگونه ما از نظر نژاد و قومیت و به همین دلیل من فکر می کنم ما یک مقدار زیادی از کار را به انجام."

دیوید نشان داد او شده بود زده در گی, میله, در حالی که کسانی که در اطراف او هستند که سفید شده اند. او تا به حال کیسه های خود را بررسی می شود که دیگر سفید مشتریان ندارد. چنین نشانگر تعصب "اتفاق می افتد و تقریبا در هر نوع تعامل" گفت: David.

این خبرنگار پرسید: اگر او احساس او تا به حال شده است از لحاظ جنسی ماديت يافته توسط مردان سفید پوست. "من فکر می کنم بسیاری از مردان سیاه و سفید باید گفت:" دیوید. "وجود دارد یک شئ است که قطعا وجود دارد و در درون جامعه و من شده اند منوط به آن است. وجود دارد یک عبارت جالب است که برخی از مردان است که 'شما مایل به سکس با من, اما شما در حال حاضر به تاریخ ، بسیاری از مردان از رنگ است که روابط بین نژادهای مختلف باید به حال این تجربه بسیاری از آنها نیست. من نمی خواهم به آن را به نظر می رسد وجود دارد این است که برخی از یکپارچه رویکرد که مردان زمانی که آنها در تعامل در روابط با مردان سیاه اما این موجود در جامعه است."

"ما باید برای دیدن فراتر از خودمان است. ما باید برای رسیدن به یک محل که در آن ما می بینیم فراتر از خودمان و دیگران است که به نظر نمی آید مثل ما."

داوود گفت: او آشنا نبود با Grindr این برنامه که این هفته اعلام داشت که از بین بردن ویژگی های است که اجازه به کاربران برای فیلتر جفت بالقوه با توجه به نژاد و قومیت. وی با استقبال از این حرکت به عنوان یک گام به جلو دیده می شود سفید مردم پست "هیچ مردم سیاه و سفید." او تعجب اگر مردم احساس راحت "excusing کل یک گروه از مردم بر اساس که آنها در آن اقامت است که در آن نرم افزار و یا چکه کردن" راه های دیگر به زمینه های دیگر.

بازتاب سخنرانی او در سپتامبر گذشته دیوید گفت: "ما باید برای رسیدن به یک محل که در آن ما می بینیم فراتر از خودمان و دیگران است که به نظر نمی آید مانند ما. مهم این است که از دیدگاه وکالت که ما مبارزه برای حذف بقایای تبعیض که دستبند به LGBTQ مردم از رنگ. اگر جامعه گسترده تر خواهد شد ایستادن در حمایت از تغییر قوانین تبعیض آمیز و شیوه های ما ممکن است قادر به ایجاد یک مسیر برای برابری. اما این مسیر باید پایدار است."

"من فکر می کردم پدر من واقعی نیست که او مرده بود"

دیوید متولد شد و در سیلور اسپرینگ مریلند. در یک سال و او و پدر و مادر خود نقل مکان کرد و به لیبریا جایی که پدرش برای اولین بار در انتخاب شهردار پایتخت مونروویا و که در آن عمویش ویلیام Tolbert شد و رئیس جمهور این کشور است.

"من زندگی بسیار ممتاز زندگی برای 10 سال" دیوید پرشور غلتکی اسکیت باز به عنوان یک بچه گفت. "سه باقی مانده وجود دارد یک کودتای نظامی."

در آن کودتا در سال 1980 دیوید عمو ترور شد پدرش در زندان به مدت 18 ماه و خانواده قرار داده شد و تحت بازداشت خانگی است.

"در آن زمان برای من 10 سال-کودک من دیدم چیزهایی که من نمی خواهید در هر کودک" گفت: David. "من را دیده اند سر منفجر کردن مردم به قتل زنان تجاوز می کردند. این یک استارک یادآور چقدر مهم است برای ما برای حفاظت از دموکراسی ما از آنجا که من دیده ام در دیگر کشورها مردم خود را از دست دادن دموکراسی است. من از ترس ما در حال رفتن نزدیک تر و نزدیک تر به حکومت استبدادی با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ما باید به سرمایه گذاری در این انتخابات را به مطمئن شوید که ما برای محافظت از دموکراسی است که در خطر است."

دیوید گفت که او "بسیار زودرس, کنجکاو, کودک. من می خواستم به دانستن همه چیز است. و من بیشتر علاقه مند به تماشای, از شرکت." او خواندن بسیاری از کتاب ها و تماشای بسیاری از رفتار انسان است. او فکر کرد که او می تواند یک جراح خانواده اش برنامه ریزی شده برای او را به رفتن به دانشگاه آکسفورد تحصیل در رشته پزشکی و سپس بازگشت به لیبریا برای عمل پزشکی است.

بازداشت خانگی را تغییر داد. جوان David علاقه مند شد و به جای آن در قانون که مقرر آن است. "از دست دادن دموکراسی ما و زندگی تحت دیکتاتوری مطلع عشق من برای به نمایندگی از حقوق خود محروم و به حاشیه رانده شده و افرادی که تحت ستم. به همین دلیل من انجام آنچه که من انجام دهد."

"زمانی که آنها دستگیر و پدرم او را در زمان دور, من فکر کردم این امر می تواند آخرین باری که من را" به یاد می آورد David. "در طول 18 ماه آینده شورشیان تلویزیونی خود اعدام. آنها را اجرا مردان در ساحل وابسته به قطب های چوبی. دوربین را از یک نفر به بعد. ما را به تماشای آن اعدامها در وحشت از آنجا که ما فرض بعدی چهره ما را ببینید ما خواهد بود ، من هرگز فکر نمی کردم من او را دوباره ببینم. زمانی که من او را دوباره ببینم من فکر نمی کنم او واقعی بود. من فکر کردم که او یک فریبکار. من فکر کردم آنها فرستاده بود کسی که سعی به نفوذ به خانواده ما. من فکر کردم که او واقعی نیست که او مرده است."

دیوید به یاد می آورد که 18 ماه پس از دستگیری پدر خود را دوباره. او در حال حاضر در حدود 13. "زمانی که من او را دوباره دیدم او به اتاق آمد ریش خود را به حلقه. او شبیه کسی که از یک فیلم ترسناک است. من فکر کردم که او نیست.' او گفت: او از من خواست به او خوش آمد. اما من دور از او فکر نمی کنم او واقعی بود. من فکر کردم که او شخص دیگری است."

به عنوان یک کودک به گفته دیوید "شما باید به فکر می کنم در مورد تاثیر آن بر روح و روان خود را و روابط شخصی چون شما باید به بازسازی آنها را به عنوان اگر آنها وجود نداشت. شما عامل از یک جای بی اعتمادی و ترس و شما فکر می کنم در مورد چگونه برای ساخت یک رابطه خانوادگی با کسی که شما باید بسیار نزدیک به. آن زمان چند سال برای ما به بازسازی آن سطح از آرامش و اعتماد است."

این خبرنگار پرسید: David چگونه پدر خود را متقاعد دیوید او در واقع پدرش بود.

"من به تماشای او را برای ماه, برای دیدن اینکه آیا یا نه او را برداشت یک قاشق را در همان راه به عنوان پدر من برداشت یک قاشق آیا او راه می رفت به همان شیوه. پس از یک در حالی که من نمی دانم آنچه در آن بود, اما من فکر کردم 'OK,, آره, آن را به او.'"

چگونه حادثه بود این همه ؟ "آن را تحت تاثیر قرار من قطعا. آن را تحت تاثیر قرار شخصا چگونه مشاهده کنم و به همین دلیل من احساس می کنم مهم است که ما را به زندگی می کنند زندگی ما و مطمئن شوید که مردم می توانند زندگی خود را آشکارا. اگر شما لازم نیست که آزادی و برابری و شما واقعا نمی تواند زندگی می کنند. اگر شما ترس به راه رفتن پایین خیابان شما واقعا نمی تواند زندگی می کنند. تمام آن را بر اساس تجربه خود من."

خانواده و بازگشت به امریکا در اوایل 1980s, در ابتدا برنامه ریزی برای زندگی در شهر نیویورک اما در نهایت بازگشت به مریلند و شهر بالتیمور.

"آن زمان ما در یک مدت زمان طولانی برای acclimate" دیوید به یاد می آورد. تحصیل خود را (خصوصی و عمومی) برنامه درسی و آموزش همه تغییر کرده است. "من از یک تا حد زیادی همه سیاه مدرسه به یکپارچه مدرسه ای که همه فکر می کردند من یک دم چون من از آفریقا" دیوید گفت. او غافل از این سطح از جهل و "عدم آگاهی و تصورات غلط" آمریکایی ها تا به حال در مورد آفریقا است. "فکر مردم آفریقا یک کشور است نه یک قاره و شمال امریکا بزرگتر از آفریقا است."

"بسیاری از نژادپرستی است. من آن را از تمام زاویه. کودکان فکر کردم من تا به حال یک دم. 'آیا شما زندگی می کنند با این baboons و ببر?'"

او چهره نژادپرستی? "بله. بسیاری از نژاد پرستی. من آن را از تمام زاویه. کودکان فکر کردم من تا به حال یک دم. 'آیا شما زندگی می کنند با این baboons و ببر وجود دارد؟' کودکان را دیدم من به عنوان یک هدف و نه یک دوست بالقوه. من در خارج, دیگر, غریب, بچه که خواهد خوردن ناهار به تنهایی و در برخی موارد چون من بچه از آفریقا وجود دارد و هیچ ارزش به آن متصل است."

این باقی مانده تا از طریق میانه و دبیرستان. "چیزی تغییر در کالج که در آن وجود دارد انتقال فرهنگ از نوازندگان استقبال میراث خود را. در آن سن و سال از یک قبیله به نام تلاش و Queen Latifah—هنرمندانی که صحبت در مورد اهمیت بازگشت به ریشه های خود را. این تغییر بسیار جالب و تا حدودی لوازم آرایشی و بهداشتی راه برای من که شد بچه ها به من می دانم چون من از آفریقا است. 'این است که دوست من از آفریقا است.' این یک سفر شگفت انگیز در هر دو واقعیت و روانشناسی."

دیوید آینده به آگاهی از تمایلات جنسی خود و آمدن او را فقط به عنوان پیچیده است. او خندید و به عنوان او شروع داستان. "بنابراین من تا به حال این نظریه است. من فکر کردم به عنوان یک کودک من, پسران جذاب, نه لزوما در همان راه به عنوان دختران. من فکر کردم همه پسران دیگر احساس به همان شیوه اما اجازه نداشتند به هر چیزی می گویند به دلیل آن پذیرفته نیست. برای مدت زمان طولانی من فکر می کردم هر پسر دیگر احساس به همان شیوه. آن بود تا وسط یا من متوجه شدم نه شما واقعا متفاوت از دیگر کودکان است.'" او اولین مورخ مرد دیگری در دانشگاه و بیرون آمد و به خانواده اش پس از کالج "است که قوی و تجربه آسیب زا" او گفت:.

دیوید عهده گرفت خانواده اش را طرد او و پس از او به آنها گفت. "پدر من تا به حال گفت: در میز شام در برخی از نقطه است که" اگر هر یک از فرزندان من می گی من را طرد آنها.' من هرگز را فراموش کرده است. من خودم را از طریق کالج شناخت من همیشه از خودم مراقبت کنم چرا که در برخی از نقطه کسی را پیدا کردن راز است که من تا به حال. در واقع او به دنبال از طریق با وعده و طرد و من تا به حال هیچ ارتباطی با خانواده ام. در فرهنگ 'disowning' معنی است که شما از دست دادن ارث خود را, شما نمی توانید با استفاده از این خانواده به نام و هر گونه تماس با آنها است."

این خبرنگار پرسید: David چگونه است که تجربه احساس می شود.

"این دیوانه است. این واقعا دیوانه برای من. آماده شدم تا چه حد شما می توانید آماده برای این امکان که بیگانه از خانواده خود را, اما زمانی که آن را در واقع اتفاق افتاد این بود که یک تجربه آسیب زا برای من. پدر و مادر من از من خواست به دیدن یک کشیش و یک روانپزشک است. آنها از من خواست تا به طور موثر از طریق تبدیل درمانی است."

"این چیزی است که من قصد دارم به تغییر. این است که من هستم و من به طور کامل درک اگر شما راحت نیست با این, اما ما را مجبور به زندگی در این کوچه بن بست."

چه David انجام دهید ؟

"هیچ یک از موارد فوق است. من به آنها گفتم من بود حاضر به یک روانپزشک مراجعه کنید که من در حال حاضر دیده می شود درمانگر در آن پدر من گفت: "وجود دارد و ما به او از شما ساخته شده است.' مادرم از من خواست برای دیدن یک کشیش و من گفت: "هیچ. این چیزی است که من قصد دارم به تغییر. من مجادله با آن را برای یک مدت زمان طولانی. این است که من هستم و من به طور کامل درک اگر شما راحت نیست با این, اما ما را مجبور به زندگی در این کوچه بن بست.' در آن زمان آنها را در حالی که برای رسیدن به نقطه ای که آنها پذیرفته شده است که از آن چیزی بود که من نمی توانستم تغییر دهید و آنها را به آرامی آمد بریزید... آن زمان سال برای پدر من برای رسیدن به نقطه—من نمی خواهم بگویم او مورد قبول من گرایش جنسی اما او حداقل پذیرفته نمی توانستم آن را تغییر دهید."

این روند از پل در حال بازسازی بود "تا حدودی آلی" و باز شدن بیش از یک سال است. دیوید باقی مانده بود نزدیک به دو خواهر و برادر است که رسیده به او برای حمایت از او.

پدر و مادر او در نهایت گفت: "باشه خوب این است که شما, اما شما مجاز به هر کسی بگویم." خیلی دیر: دیوید در حال حاضر گفت: خواهر و برادر خود را و برخی از عموزاده. او به یاد می آورد او تا به حال شروع به آشنایی کسی و دعوت به عروسی. او گفت که مادرش او خوشحال بود به حضور به عنوان طولانی به عنوان آن شریک با او بود. مادرش به او گفت و پس داود در حضور نه عروسی.

"آن تدریجی و دشوار تمرین و تجربه برای آنها و من فکر می کنم برای برخی از پدر و مادر اگر یک کودک بیرون می آید به عنوان LGBTQ آن بسیار متفاوت است اگر که کودک را نشان می دهد با کسی که آنها آشنایی هستند چرا که جلوه ای از گرایش جنسی و هویت جنسیتی است که بسیار دشوار است به چشم پوشی است."

هر دو پدر و مادر خود را در حال حاضر در گذشت (داود به ارث برده است پدر خود را مجموعه ای از موسیقی جاز سوابق; او خود را در حال حاضر یک فن بزرگ). پدرش رفت و برگشت به کشور لیبریا و در آنجا درگذشت.

"آخرین تماس معنی دار" دیوید او را پس از او فارغ التحصیل از دانشکده حقوق و پدرش گفت که او "بعد از الیور وندل هولمز" دیوید به یاد می آورد. "او فوق العاده با افتخار از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق و آنچه که من برنامه ریزی در حال انجام در زمان رفتن به کارمند برای یک قاضی فدرال [کلیفورد اسکات سبز] و سپس کار در یک شرکت حقوقی عمده [خالی رم LLP در فیلادلفیا]. قبل از او در گذشت او در زمان آسایش و غرور در حد حرفه ای من موفقیت است." این افراد در شرایط خوب زمانی که پدرش درگذشت.

دیوید مادر مبتلا به بیماری پارکینسون درگذشت در امریکا است. ارتباط خود را با او بود" ، مادر من دوست داشت و برای مراقبت از من عمیقا. او از ایمان و دین و تفسیر از کتاب مقدس توسط برخی از رهبران که به رهبری او را عمیقا نگران من زندگی آشکارا به عنوان مرد همجنسگرا و چه اتفاقی خواهد افتاد به من. من رابطه بسیار خوبی با او هنگامی که او در گذشت."

دیوید امید پدر و مادر خود را "درک ارزش و اهمیت" از نقش خود در HRC "و تاثیر من هستم به دنبال داشته باشد." خواهر و برادر خود و زندگی اعضای خانواده "فوق العاده افتخار و حمایت شده است."

یکی از دلایلی که HRC ارشد دیوید مشتاق به ساخت پل با ایمان جوامع است چرا که او می بیند هر دو نهاد به عنوان مبارزه برای عدالت و برابری. "متاسفانه کتاب تعبیر شده است برای چندین دهه سرکوب و ستم حاشیه راندن مردم است. برای سال کتاب مقدس مورد استفاده قرار گرفت برای حمایت از برده داری و محروم کردن مردم از نیازهای اساسی و ملزومات و کتاب استفاده شده است به تبعیض علیه تجاوز مردم است."

مادر او در بر داشت یک راه "برای زندگی در جهان که در آن او افتخار ایمان خود را و در همان زمان حفظ ارتباط با من." دیوید معتقد است وجود یک "نسل تغییر" که در آن افراد جوان تر ببینید که چگونه دین استفاده شده است به ظلم و ستم دیگران "در حالی که ما هنوز کار بیشتری برای انجام با افراد مسن نشان می دهد که تجاوز مردم را تهدید نمی کند ایمان خود را."

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و برخی از گروه ها را در بر داشت "آزادی مذهبی" را ضد تجاوز محوری تماس David نمی کند این را به عنوان موثر استراتژی بلند مدت است. همانطور که برای خود اعتقادات دیوید می گوید او معتقد است که در "قدرت بالاتر" است و "فرد با ایمان و بسیار معنوی است."

"این فرصت را به یک گام به عقب و دوباره به هم متصل به ما تاریخچه و دلایل چرا ما جشن غرور"

دیوید گفت: کار در حوزه تجاری شرکت حقوقی بود "باور نکردنی آموزش اما نه عشق من." او کارکنان وکیل در جامعه حمایت سازمان لامبدا قانونی است. او نقل قول مارک تواین: "دو تا از مهم ترین روز در زندگی خود هستند و روز شما به دنیا آمد و روز شما پیدا کردن که چرا."

"برای من دادخواهی جالب است اما چرا من در این سیاره نیست که چرا اینجا هستم. من اینجا هستم تا به پیشبرد منافع جوامع به حاشیه رانده شده و در اثر تغییر و پیشبرد حقوق مدنی."

دیوید صرف چندین سال به عنوان ایالت نیویورک معاون وزیر و مشاور برای حقوق مدنی و پس از آن در کنار رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو به عنوان مشاور فرماندار. او نیز یک استاد حقوق در دانشگاه دنور دانیلز دانشکده حقوق. او cagey در مورد اینکه آیا او در آرزوی یک آینده شغلی در سیاست است. "من نمی دانم آنچه که در آینده نگه می دارد. من قطعا لذت می برد کار برای رژیم صهیونیستی است. کومو" دیوید گفت.

او بیشتر افتخار نوشتن ایالت نیویورک را نقطه عطفی قانون برابری ازدواج در سال 2011 و کار در اطراف عدالت کیفری اصلاح و پیشبرد قانون در مرخصی خانواده. او اما "100 درصد متمرکز" در نقش فعلی و "تبدیل چشم انداز برای تجاوز به مردم و دیگر گروه های به حاشیه رانده شده." بنابراین یک mayoralty, باشند, سناتور, کنگره—چه آینده خود را ، "آنها همه جوانب مثبت و منفی" به گفته دیوید اثبات سیاستمدار مهارت برای آسان انحراف. "این نوع بستگی دارد آنچه شما می خواهید برای رسیدن به."

به عنوان کسی که نزدیک به کومو فقط آنچه که گوشت گاو بین او و شهردار, بیل د Blasio?

"Haha که یک سوال من می خواهم برای پاسخ به آنجا که من نمی دانم. آنها به یکدیگر شناخته شده برای یک زمان بسیار طولانی است. من فکر می کنم آنها را در درک هر یک از دیگر و به برخی از درجه مخالف در سیاست راه حل. من نمی دانم چه نهایی مسئله می تواند. من فکر می کنم آنها موافق به مخالف هنگامی که آنها به توافق برسند و زمانی که آنها می توانند. آن است که یک رابطه است که آنها دارند و آن پیچیده است. در نهایت من به بازگشت به: دو قوی فکر افرادی که نظرات و دیدگاه های خود و گاهی اوقات کسانی که دیدگاه و نظرات برخورد."

دیوید تبدیل خواهد شد 50 در اوت. 13. "من لئو من شیر" او خندید. آن را نقطه عطفی برای او بود ؟ "من یکی از کسانی که اختصاص به ارزش اعداد," او گفت:. "من فکر می کنم که آن را به من می دهد فرصت را به گام به عقب برای دیدن آنچه که من انجام داده ام با من به زمین" و همچنین به دنبال اهداف خود و دیدن اگر هر گونه نیاز به تعریف.

دیوید گفت که "بسیار مهم" به او. او در حال حاضر تنها داشتن شده است در یک رابطه برای چندین سال. او خوشحال است که تنها او گفت: اما اگر او ملاقات "فرد مناسب" خواهد بود باز به کاوش در یک رابطه است.

این است که عجیب و غریب غرور ماه (سالگرد 50 آن در حال مشخص شده در شهر نیویورک) با تقریبا تمام راهپیمایی لغو شد و با پس لرزه های مختلف از جورج فلوید مرگ و coronavirus roiling جوامع است.

دیوید توصیه LGBTQ مردم "این فرصت را به یک گام به عقب و دوباره به هم متصل به ما تاریخچه و دلایل چرا ما جشن غرور و افتخار است. پراید آغاز شده و در اعتراض به زمانی که جامعه از مردم تا به حال به اندازه کافی و جنگیدند چرا که ما تا به حال شده است مظلوم و هدفمند برای مدت زمان طولانی. آن را در نهایت به اوج خود رسید در Stonewall. درک ظلم و تجاوز مردم مواجه شده در گذشته و یک تراز خودمان را با کسانی که در مواجهه با مشکلات امروز و پیمان به برابری برای همه مردم است."

"جیمز بالدوین رقم مرکزی در صحبت کردن و مبارزه علیه ظلم و ستم و او آن را با فصاحت و بنابراین با زور و اجبار."

این خبرنگار پرسید که دیوید LGBTQ سنگ محک بود. "جیمز بالدوین, James Baldwin, جیمز بالدوین" او گفت: سه بار.

دیوید به یاد می آورد خواندن گفتگو با جیمز بالدوینکه اسیر "خود ذات واقعی به عنوان یک فرد و چه او را سوار. آن را با من طنین انداز." دیوید نیز توصیه می شود چند فیلم در مورد Baldwin مانند "باور نکردنی" قیمت بلیط و من خود را Negro (بر اساس بالدوین ناتمام مقاله به یاد داشته باشید این خانه).

وجود دارد بسیاری از دیگر تجاوز ارقام که الهام بخش او را دیوید گفت. "اما برای من جیمز بالدوین رقم مرکزی در صحبت کردن و مبارزه علیه ظلم و ستم و او آن را با فصاحت و بنابراین با زور و اجبار. او نثر زبان خود وضعیت خود را در مسائل مربوط به حقوق مدنی است فراتر از زمان و فضا و آنچه او در مورد آن نوشت 1960 هنوز باقی مانده است. برای من او رقم به نگاه و فکر می کنم در مورد که ما از طریق این زمان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن