یک مادر بزرگ قلب یک باغ عشق

وجود یک پیوند عاطفی بین پدربزرگ و مادربزرگ و نوه. این ارتباط بر اساس عشق و قدردانی فراغت و شادی واقعی. تبدیل ش

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

وجود یک پیوند عاطفی بین پدربزرگ و مادربزرگ و نوه. این ارتباط بر اساس عشق و قدردانی فراغت و شادی واقعی. تبدیل شدن به یک پدربزرگ و مادر بزرگ یکی از خاص ترین مراحل زندگی کسی را عمدتا به دلیل این ارتباط است. لورن Plaskonos' "باغ مادربزرگ" بیانگر اهمیت گذراندن لحظات ارزشمند از پدربزرگ و مادربزرگ با نوه.

بچه دوست دارم تقریبا همه چیز و همه کس. او را دوست دارم و تقریبا هر مهم دیگر حتی دوستان شما صفحه اصلی را حتی اگر او نالایق است برای شما. آنها مفید کمک چرا که آنها بسیاری از داستان ها و قطعه از آگاهی از زندگی خود را به اشتراک بگذارید, خرد خواهد کرد که قطعا به شما خدمت می کنند در زندگی است.

این را الهام بخش تمام سنین است; بازتابی است که افراد آماده سازی فراوان و رنگارنگ زندگی خود را برای فرزندان و نوه ها. آنها می خواستند برای بیان حکمت آنها آموخته ام از سفر خود را هنگامی که کودکان و بزرگسالان تبدیل آنها قادر به حداکثر رساندن آن درس زندگی.

ابراز و نشان دادن به بچه ها چه زیبا جهان برای زندگی در آنها را درک زندگی است. منحصر به فرد خلق است که خدا برای ما ساخته شده برای لذت بردن از و به اشتراک گذاری آن با آنها.

افرادی که علاقه به اندازه کافی به یک مادر بزرگ در زندگی خود و تجربه عشق و پیوند با او را می دانم که او یکی از شگفت انگیز ترین و ارزشمند مردم در جهان است. هیچ کس در زندگی خود خواهد بود و هیچ کس تا به حال خواهد شد را به جای او.

زمین آماده است و در انتظار به خدمت این آنهایی که کمی خود را با مادر بزرگ فوق العاده. پیدا کردن چگونه زیبا جهان است که به آنهایی که قدیمی ما را کشت با لورن Plaskonos کتاب "باغ مادربزرگ."

چیزی که در این کتاب ممکن است شما را تشویق به رسمیت شناختن و قدردانی است که یک مادر بزرگ قلب یک باغ عشق است.

"باغ مادربزرگ"
ناشر: لورن دمپسی Plaskonos
تاریخ انتشار: November 10, 2011
زبان: فارسی
ISBN-10: 0578008920
ISBN-13: 978-0578008929
ابعاد محصول: 8.5 x 0.1 x 8.5 اینچ
در دسترس در آمازون
شومیز: $10.00
 
درباره نویسنده
لورن Plaskonos یک اقامت طولانی مدت از فورت ورث تگزاس و فارغ التحصیل از دانشگاه تگزاس مسیحی با یک لیسانس هنرهای زیبا. به عنوان یک کودک از نظامی پدر و مادر او به سفر در سراسر جهان, حضور در مدارس در نروژ, انگلستان و آلمان است. آن را در طول سفر خود را که او با الهام از جهان هنرمندان و قدرت هنر برای برقراری ارتباط است. او دید هنری است که منعکس کننده زیبایی معنوی و امید است. او به نمایش گذاشته شده در هنر در بلوار در فورت ورث سفارت آمریکا در آلمان و Porsche Club of America. به عنوان یک طراح گرافیک با برداشت طرح او برنده متعدد ADDYs و مشغول به کار در پروژه های یونیسف سوزان کومن پایه اسکله های 1 و آتش اردوگاه ، در میان بیشتر پروژه های جالب شد این فرصت را برای طراحی یونیسف غرفه 1984 نمایشگاه جهانی در نیواورلئان. او و همسرش کیت جشن ازدواج از سال 1985 و دارای دو فرزند. آنها همچنین برنده جایزه نوازندگان و منتشر کرده اند یک CD سنتی چکش سنتور موسیقی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن