Coronavirus: آلمان, آنگلا مرکل چشم سران اتحادیه اروپا مقابله

دوستی پایان به راحتی بیش از پول است. پس از ناموفق آخر هفته, اتحادیه اروپا از ادامه مذاکرات در €1.8 تریلیون دلا

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

دوستی پایان به راحتی بیش از پول است. پس از ناموفق آخر هفته, اتحادیه اروپا از ادامه مذاکرات در €1.8 تریلیون دلار معامله — اما آنگلا مرکل صدراعظم آلمان به نظر می رسد اعتماد به نفس بیشتری. دویچه وله برند Riegert گزارش ها از بروکسل.

اتحادیه اروپا 27 سران کشورها و دولت ملاقات در بروکسل در روز دوشنبه برای چهارمین روز متوالی به عنوان آنها سعی می کنند برای متحد کردن پشت یک بحث برانگیز پس از coronavirus صندوق امداد و اتحادیه اروپا multiannual بودجه.

با وجود یک شب طولانی از مذاکرات و کمی خواب آنگلا مرکل صدراعظم آلمان صدا تا حدودی اعتماد به نفس بیشتری از او در سه روز اول اجلاس به عنوان او وارد شده است اما دوباره در اروپا ساختمان مقر شورای اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا), پیش از روز دوشنبه دور از مذاکرات.

"امید وجود دارد که شاید یک توافق را می توان امروز و یا حداقل یک توافق امکان پذیر است," او گفت:.

"مشخص بود مذاکرات قرار بود که فوق العاده دشوار است و آنها را ادامه خواهد داد امروز."

تنها قله آن به طول انجامید طولانی تر بود در دسامبر سال 2000 در نیس فرانسه در موضوع بودجه و اتحادیه اروپا اصلاحات: مذاکرات به طول انجامید چهار روز و یک شب.

Angela Merkel arrives at the summit (picture-alliance/AP/Reuters Pool/F. Lenoir)

آنگلا مرکل وارد صبح روز دوشنبه در شورای اتحادیه اروپا برای چهارمین مستقیم بعد

در آن زمان تنها 15 عضو درگیر در این کشمکش است. چالش امروز است به مراتب بیشتر اتحادیه اروپا و دیپلمات ها می گویند.

"اما فوق العاده شرایط نیز نیاز به تلاش های فوق العاده" گفت: مرکل که در حال حاضر رئیس شورای اتحادیه اروپا. "من امیدوارم که ما را پوشش بقیه فاصله است که آسان نخواهد بود."

اتحادیه اروپا بزرگترین بحران اقتصادی نیاز به محافظت شود. پیشنهاد مالی بسته جمعا €1.8 تریلیون دلار ($2.05 تریلیون) بزرگترین تا کنون به مذاکره شود.

"بهتر است به زمان بیشتری نسبت کمتر از" یک دیپلمات اتحادیه اروپا گفت. رئیس بانک مرکزی اروپا کریستین لاگارد همچنین گفت: شرکت کنندگان به وقت خود و گرفتن آن را حق به جای اینکه فقط به سریع در مورد آن. مانند بسیاری دیگر از ناظران لاگارد به عهده گرفت اتحادیه اروپا خواهد حتی نیاز به یک دوم ویژه اجلاس به بی سابقه ای بهبود صندوق تا و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اتریش Sebastian Kurz میسازد شرایط اتحادیه اروپا برای coronavirus بازیابی مقابله

مختصر استراحت و بازگشت به میز مذاکره

به اردوگاه های مختلفی مورد بحث و بررسی بودجه همه اختلاف یکشنبه شب و دوشنبه. در اوایل صبح چارلز میشل رئیس شورای اروپا و اجلاس دائمی رئیس تصمیم گرفت که مذاکرات پیشرفت بود تا آنجا که یک نتیجه گیری خواهد بود ممکن است در چهارمین روز از اجلاس است. همه موافقت کردند به گرفتن برخی از خواب و دیدار دوباره در بعد از ظهر برای دور بعدی.

کمی شناخته شده در مورد جزئیات مذاکرات; اتحادیه اروپا چند دیپلمات در گذشته اطلاعات محرمانه است. سران کشورها و دولت شد تا حد زیادی سکوت زمانی که آنها در سمت چپ نشست ساختمان.

Charles Michel and men sitting around a table (Reuters/F. Walschaerts)

چارلز میشل (سمت چپ) و مذاکره با اروپا اتحادیه اروپا همکاران

برخی از این بحث شد و بنا به گزارش ها با صدای بلند و گرم می شود. رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی تهدید به ترک نشست و گفت: به ضرب مشت خود را روی میز در خشم در صرفه "داران' روح از شمال" یک مرجع به بیشتر های شمالی کشورهای اروپایی که می خواهند شرایط سخت متصل به بسته.

اما در روز چهار پاکسازی به نظر می رسد بیشتر آشتی جویانه. "امید وجود دارد برای یک مصالحه اما من باقی می ماند بسیار محتاط" پاکسازی گفت. او هشدار داد که اروپا باید نه از دست دادن بینایی از آن اهداف بزرگ از جمله آب و هوا سیاست های دیجیتالی و اروپایی حاکمیت.

کوچکتر بسته محرک

درگیری بین "صرفه پنج" — اتریش, هلند, دانمارک, سوئد, و در حال حاضر در فنلاند و کشورهای دریافت کننده حل نشده باقی مانده است. اصل "صرفه چهار" شد پنج زمانی که فنلاند به طور رسمی به این گروه پیوستند.

"این به طور طبیعی باعث تقویت مذاکره ما موقعیت" صدراعظم اتریش Sebastian Kurz گفت. او بارها و بارها ذکر شده و او باید منافع اتریش مالیات دهندگان بالاتر از همه چیز.

نخست وزیر ایتالیا جوزپه کونته که کشور را به نفع تا حد زیادی از پیشنهاد coronavirus طرح بازیابی متهم نخست وزیر هلند از بازی قهرمان برای جلب داخلی رای. در دراز مدت اروپا رنج می برند بسیار از مقاومت در برابر هلند به اندازه و ساختار بازیابی صندوق کونته گفت.

بیشتر بخوانید: دوستداران مطبوعات کشورهای اروپایی برای 'یار' معافیت

 Emmanuel Macron in Brussels (Reuters/F. Seco)

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گزارش سوء استفاده مشت خود را در خشم در 'صرفه پنج'

کمیسیون اروپا با رئیس شورای اروپا میشل پیشنهاد تامین مالی €750 میلیارد بازیابی صندوق از طریق اولین مشترک اتحادیه اروپا و وام با €500 میلیارد برای توزیع به کشورهای عضو در قالب کمک های مالی برای تقویت اقتصاد خود ضربه coronavirus خرید اینترنتی. باقی مانده €250 میلیارد دلار را به صورت وام.

پس از سه روز مذاکره و فشار را از "صرفه پنج" چه کسی خواهد بود net همکاران سازش پیشنهاد در حال حاضر در جدول. آن پیش بینی کاهش بازیابی صندوق به €700 میلیارد, با یارانه کاهش به رقم 390 میلیارد.

اسپانیا و ایتالیا که مخالف این کاهش یارانه و می تواند فرانسه و آلمان دو تا از بزرگترین شبکه همکاران را در کنار خود. صدراعظم مرکل قبلا استدلال کرد که این صندوق را باید به اندازه کافی بزرگ را واقعا افزایش بهبود اقتصاد اروپا بیش از سه سال آینده.

Hungarian Prime Minister Victor Orban sticks out his tongue (picture-alliance/AP Photo/D. Vojinovic)

مجارستان ویکتور اوربان مخالف طرح های مربوط به حاکمیت قانون

سوالات حل نشده

یکی دیگر از منطقه از اختلاف است که معیارهای مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین "نیازمندی" از کشورهای آسیب دیده از coronavirus بحران است.

هلند و دیگر شبکه همکاران تقاضا بیشتر کنترل دقیق بر هزینه. آنها می خواهند آن را به ممکن است برای یک دولت عضو به حق وتو و در نتیجه توقف یک پروژه با بودجه اتحادیه اروپا یارانه ها در کشور دیگری مانند ایتالیا. ایتالیا و دیگر کشورهای دریافت کننده مخالفت با این.

مجارستانی نخست وزیر ویکتور اوربان طرفه با ایتالیا متهم هلندی نخست وزیر از داشتن چیزی در برابر مردم مجارستان.

اتحادیه وکلا در حال کار بر روی وتو راه حل هر دو طرف می تواند قبول کند.

دیگر به شدت مورد اعتراض موضوع "حاکمیت قانون" criterium برای آینده توزیع کمک های مالی. اکثر کشورهای عضو به نفع آن به عنوان وسیله ای برای تشویق مجارستان و لهستان به همکاری با حکومت قانون در حالی که مجارستان و چند کشورهای اروپای شرقی هستند به شدت مخالف است. این است یکی دیگر از منطقه از بسته مالی که در آن سازش باید در بر داشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن