استرالیا مرتکب به یکی اضافی تریتون

Northrop Grumman Corporation (NYSE: NOC) اعلام کرد دولت استرالیا تصمیم به ارائه کمک های مالی اضافی برای سه نفر

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

Northrop Grumman Corporation (NYSE: NOC) اعلام کرد دولت استرالیا تصمیم به ارائه کمک های مالی اضافی برای سه نفر از آنها برنامه ریزی شده شش MQ-4C Tritons و مرتبط با زمین کنترل ماموریت ایستگاه.

این MQ-4C Triton تعاونی توسعه برنامه های بین سلطنتی استرالیا نیروی هوایی و نیروی دریایی ایالات متحده فراهم می کند و یک round-the-clock دریایی منطقه گسترده هوش نظارت و شناسایی قابلیت. عامل در ارتفاعات بیش از 50000 پا تریتون (triton) می تواند پوشش بیش از 2 میلیون کیلومتر مربع از اقیانوس و littorals در یک پرواز در آوردن بی سابقه ای آگاهی به عملیاتی فرماندهان' عامل مشترک تصاویر.

"به عنوان یک شریک استراتژیک در شرکت تعاونی توسعه برنامه استرالیا است که بخش مهمی از تریتون تولید و توسعه" گفت: Doug شیفر, معاون رئیس جمهور, Triton, برنامه, Northrop Grumman. "این بازی در حال تغییر سیستم را افزایش استرالیا ISR قابلیت و فعال کردن آنها را برای دیدار با خود را نظارت نیاز به مدیریت جهان سوم بزرگترین منطقه انحصاری اقتصادی است."

در علاوه بر این به هواپیما استرالیا نیز متعهد وجوه اصلی پایگاه عملیاتی در RAAF ادینبورگ در جنوب استرالیا و یک پایگاه عملیاتی در RAAF Tindal در قلمرو شمالی. اصلی ترین عامل پایه اجازه می دهد تا برای کنترل دائم ایستگاه در حالی که پایگاه عملیاتی را قادر می سازد به کارگیری از تریتون سیستم برای حمایت از امنیت ملی استرالیا مورد نیاز است. نیروی دریایی ایالات متحده – با یک برنامه رکورد 68 هواپیما – برنامه ریزی عملیاتی پنج تریتون مدار در سراسر جهان است. استرالیا به عنوان یکی از ایالات متحده آمریکا کلید متحدان و یک شریک استراتژیک در اقیانوس آرام خواهد بود قادر به ارائه یک ششم.

نورث روپ گرومن حل سخت ترین مشکلات در فضای هوانوردی دفاع و فضای مجازی برای دیدار با همیشه در حال تحول نیازهای مشتریان در سراسر جهان. ما 90,000 کارکنان تعریف ممکن است هر روز با استفاده از علم و تکنولوژی و مهندسی برای ایجاد و ارائه سیستم های پیشرفته و محصولات و خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن