آنجلا مرکل گذشته اتحادیه اروپا و شورای ریاست جمهوری — چه انتظار

آلمان در اتحادیه اروپا بماند برای آخرین بار تحت صدراعظم. بلوک مواجه است بسیار زیاد و چالش جهانی همه گیر و حاصل

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

آلمان در اتحادیه اروپا بماند برای آخرین بار تحت صدراعظم. بلوک مواجه است بسیار زیاد و چالش جهانی همه گیر و حاصل رکود است.

"این بدون اغراق بگویم که ما در مواجهه با بزرگترین چالش اقتصادی در تاریخ اتحادیه اروپا" آنگلا مرکل گفت: به تازگی دانستن است که آلمان در شش ماه روی لئامت دادن به عنوان رئیس شورای اتحادیه اروپا آغاز می شود در تاریخ 1 ژوئیه.

غلبه بر این مشکلات رو بلوک — و رو به مرکل که خواهد شد نه برای انتخاب مجدد به عنوان صدراعظم در سال آینده — در حال حاضر به دنبال مانند ماموریت غیر ممکن است.

ادامه مطلب: آنگلا مرکل quashes بحث او ممکن است به دنبال 5 ترم

اتحادیه اروپا باید برای مقابله با یک بیماری ناتوان کننده بیماری همه گیر است که آن نیز به شدت آسیب رساندن جهان, اقتصادی, سلامت, همه در حالی که تلاش برای برگرداند هیجان به صورت مشترک پروژه های اروپایی. اگر همه می رود به برنامه — که هرگز تضمین شده — Brexit خروج از اتحادیه اروپا سومین عضو و اقتصاد نهایی خواهد شد در آلمان را تماشا کنید.

Frank-Walter Steinmeier, Angela Merkel and Jose Manuel Barroso at a press conference in Brussels in 2007 (AP)

هنگامی که آلمان در گذشته ریاست شورای اتحادیه اروپا بلوک نیز به عنوان یک بحران اقتصادی است.

اروپا هرگز کاملا راحت قلمرو مرکل. در خانه در آلمان او است که گاهی اوقات در مقایسه نامطلوب با CDU سلف به عنوان صدراعظم هلموت کول در این عرصه است.

Kohl's اعتقاد پروژه اروپایی جعلی در درد و رنج از دست دادن عموی خود را در جنگ جهانی اول و برادر بزرگتر و در دوم. برای او تشدید همکاری اروپا و تبدیل دشمنان به دوستان علاقه شخصی.

این بود که با شخصی دوستی محافظه کار جعلی با فرانسه را ترک کردند-از-مرکز جمهور فرانسوا Mitterand. اوج خود را به اشتراک گذاشته تلاش بود مطمئنا تخمگذار پایه برای ارز واحد اروپایی یورو.

Deutschland 60 Jahre Kapitel 4 1979 – 1989 Helmut Kohl und Francois Mitterand (ullstein bild - Sven Simon)

فرانسوا Mitterand و Helmut Kohl پیوست دست در یک حرکت نمادین در جنگ گور در وردن

مرکل تنها اتحادیه اروپا در 90s

شش ماه آینده خواهد بود مرکل دوم و نهایی از روی لئامت دادن با آلمان برگزاری شورای چرخش ریاست جمهوری است. برای اولین بار درست قبل از یک بحران بزرگ در طول یکی — در نیمه اول سال 2007 فقط قبل از سقوط مالی.

در ژانویه 17, 2007, هنوز هم پیدا کردن پاهای خود را در دوره اول در خانه مرکل اشاره به شخصی بیوگرافی هنگام پرداختن به پارلمان اروپا است.

"من صرف تمام زندگی من در اروپا است. اما در اتحادیه اروپا, من هنوز هم یک جوانی چون من در شرق سابق آلمان" مرکل گفت. "بنابراین تا زمانی که من در 35 من فقط می دانستم که اتحادیه اروپا به عنوان یک خارجی و از سال 1990 من شناخته شده آن را به عنوان یک خودی."

'خوش شانس بود ایران در اتحادیه اروپا'

چند هفته بعد در یک رویداد به مناسبت 50 سالگرد معاهده رم — به طور موثر تاسیس سند از آنچه که تبدیل به اتحادیه اروپا — صدراعظم آلمان ساخته شده یک نظر که می تواند تبدیل به یک موضوع در محدوده زمانی معین از chancellorship.

"ما شهروندان اتحادیه اروپا باید خوب بخت به ایران," او گفت:.

Berlin, Angela Merkel and Boris Johnson (Reuters/A. Hilse)

آنگلا مرکل مخالف گسترده امتیازات در مذاکرات Brexit

اما با وجود اینکه اغلب بازگشت در بعد از سخنرانی به این استعاره مرکل هرگز واقعا به دنبال ریشه و شاخه اصلاح و یا بازسازی از بلوک. مهم نیست که کدام یک از این چهار رئیس جمهور فرانسه او در کنار در اتاق او هرگز جرأت برای رسیدن به یک رنسانس اروپا در مخالفت با پوپولیسم و افزایش euroskepticism.

سه سال پیش زمانی که امانوئل پاکسازی شد, رئیس جمهور منتخب, برخی در آلمان انتظار می رود فقط یک فشار بزرگ فرانسه و آلمان پیشنهاد برای اصلاحات. پاکسازی برلین سفر کرد و چندین بار در مبارزات انتخاباتی صحبت کهنه دانشگاه سالن سخنرانی. برجسته سوسیال دموکرات نیز پیوست مخاطبان جوان اما CDU سیاستمداران خال خال شد و نه بیشتر به ندرت.

پاکسازی انتخاباتی وعده حداقل تراوش چشم انداز و خوش بینی. اما هیچ چیز اتفاق افتاده است. مرکل چپ خود را ارائه می دهد – اما واقعی آنها ممکن است – بدون جواب.

اروپایی, خانه, فرو ریختن?

و در عین حال به عنوان بحران آب در سال 2020 مرکل به نظر می رسد پویا و قاطع دوباره. به نظر می رسد به عنوان اگر او شده لرزاند اقدام به ترک ظاهر می شود در ساختار اتحادیه اروپا به کشورهای عضو نزدیک مرزهای خود را در coronavirus بحران و احیای ناسیونالیسم. کسانی که نزدیک به صدراعظم که در حال حاضر 65 می گویند که اروپا تبدیل شده است به یک موضوع نزدیک به قلب خود را فقط به عنوان آن را با سرمه.

او حتی یک امتیاز و یا یک و نیم امتیاز در آلمانی قرمز خط های اروپا در پاسخ به این بیماری همه گیر. گسترده بسته محرک اقتصادی مطرح شده توسط پاکسازی و مرکل در اواسط ماه مه را هدف کمک به کشورهای بیشتری نیاز دارید و بیشتر بدهی مانند ایتالیا و اسپانیا بیشتر و برای اولین بار خواهد بود که بودجه با تجمع در قبال بدهی در اتحادیه اروپا.

مرکل قرار داده و آن را در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با پاکسازی پس از توصیف آشکار وضعیت اقتصادی به عنوان "بزرگترین" چالش در اتحادیه اروپا تاریخ: "چنین بحران مطالبات پاسخ مناسب." این یکی از بی شمار ویدئو کنفرانس های مطبوعاتی در اوج این بیماری همه گیر با مرکل در برلین و پاکسازی کنون به غرب در پاریس. و در عین حال در برخی از حواس آنها تا به حال هرگز به نظر می رسید نزدیک تر است.

فرانسه-آلمانی 'موتور' کندوپاش به عمل ؟

مرکل و پاکسازی نظر پیام روشن بود: فرانسه و آلمان "موتور" رانندگی در اتحادیه اروپا شد, شلیک در تمام سیلندر یک بار دیگر.

فقط به عنوان تمایل و نیاز به فرانسه و آلمان آشتی و صلح راند شکل گیری اتحادیه اروپا, بنابراین دولتها در برلین و پاریس می تواند – اگر آنها توافق در مورد چگونگی ادامه – درایو سیاست رو به جلو در بلوک. به خصوص در اوایل روز کوچکتر اتحادیه اروپا و با تجدید نفوذ در حال حاضر در شرایطی از ورودی است.

بیشتر بخوانید: آلمان به دنبال اصلاحات در اتحادیه اروپا قوانین پناهندگی

شما نمی توانید یک بنای تاریخی را به وحدت اروپا در سه ماهه دولت از برلین. اما یکی وجود دارد به فرانسه و آلمان آشتی: مجسمه پس از جنگ رهبران شارل دوگل و کنراد Adenauer (یکی دیگر از CDU سابق صدراعظم مورد ستایش قرار داد به عنوان بنیانگذار اتحادیه اروپا توسط پدر خود) دست خود را clasped با هم. این بنای تاریخی به تصویر می کشد یک صحنه معروف از امضای فرانسه و آلمان دوستی پیمان از سال 1963.

"ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که فرانسه و آلمان تبدیل به یک موتور از وحدت اروپا یک بار دیگر" ایتالیایی-آلمانی فیلسوف ویتوریو Hösle می گوید DW که مشغول به کار به عنوان یک مشاور به Helmut Kohl در طول تصدی خود.

او هشدار می دهد که یکپارچه سازی بیشتر — چیزی شبیه ایالات متحده و اروپا برای اولین بار استناد توسط وینستون چرچیل — لازم خواهد بود برای اطمینان از این است. "اگر بیشتر مراحل گرفته شده نسبت به عمیق تر شدن اتحادیه اروپا می تواند به سقوط مانند یک خانه از کارت" او هشدار می دهد.

مرکل است که اغلب دیده می شود در آلمان به عنوان در سیاسی عنصر هنگامی که در یک بحران. در صورتی که مورد, 2020 را نا امید نیست برای او آخرین از روی لئامت دادن کمک به هدایت کشتی اروپایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب