Coronavirus: ایتالیا با دقت بازگشایی برای کسب و کار

رستوران ها و مغازه ها و موزه ها در حال حاضر مجاز به بازگشایی در ایتالیا تحت شرایط خاصی. برای بسیاری از صاحبان

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

رستوران ها و مغازه ها و موزه ها در حال حاضر مجاز به بازگشایی در ایتالیا تحت شرایط خاصی. برای بسیاری از صاحبان کسب و کار جدید قوانین باقی می ماند بیش از حد دشوار است برای عمل.

بسیاری از رستوران ها و مغازه ها و کلیساها و موزه ها با احتیاط بازگشایی در سراسر ایتالیا در روز دوشنبه به عنوان اولین کشور به تاخت و تاز کردن توسط coronavirus همه گیر در خارج از چین آغاز شد و در حال ظهور از ماه از مستند. اما دقیق بهداشت جسمی و فاصله اقدامات در محل باقی می ماند و ایتالیایی ها هنوز هم مجاز به ترک این منطقه زندگی می کنند.

نخست وزیر جوزپه کونته در مقایسه با فرایند "سدوف زمانی جهت یادگیری نحوه راه رفتن" در نامه ای کتبی به روزنامه Leggo.

"یک گام در یک زمان با احتیاط و توجه, بنابراین به عنوان برای جلوگیری از افتادن و رفتن. ایتالیا شروع خواهد شد در حال اجرا دوباره" کونته نوشت.

در یک کشور که در آن خیلی از زندگی انجام شده است در خارج, عمومی میادین و پارک ها از ایتالیا به نظر می رسید به طرز مرموزی کاملا چند هفته گذشته. از دست دادن درآمد از مسافران و توقیف رستوران ها و کافه ها شده اند ویرانگر به اقتصاد که در آن 10 درصد از تولید ناخالص داخلی است که بر مبنای گردشگری است.

ادامه مطلب: که کشورهای اتحادیه اروپا در حال باز برای گردشگری تابستان?

پس از اعلام این مستند در اواسط ماه مارس به دولت اجازه داده برخی از رستوران ها به بازگشایی برای غذای آماده خدمات دو هفته پیش. همانطور که از دوشنبه, جدول خدمات مجاز است دوباره — با این نکته که همه گروه از مشتریان نگهداری می شوند حداقل 1 متر فاصله از یکدیگر و کارکنان رعایت بهداشتی جدید مقررات. برخی از رستوران ها گفت: آنها با توجه به نصب پلکسی گلاس بین جداول در جهت بهتر جداگانه مشتریان.

People and nuns receive communion during a mass at the Santa Maria Regina Pacis church in the Monteverde Vecchio district of Rome on May 18, 2020. (Getty Images/AFP/A. Solaro)

صمیمیت و همدلی را در کلیساهای کاتولیک اگر چه نحوه غذا خوردن یا نوشیدن آن را از طریق یک ماسک به طور کامل مشخص نیست

شرایط بیش از حد برای برخی از صاحبان رستوران

اما برای بسیاری از کافه اپراتورها به خصوص در فضاهای کوچکتر قوانین جدید به نظر می رسد غیر ممکن است به دنبال. ایتالیایی خرده فروشان' association Confcommercio تخمین زده است که حدود 30 درصد از رستوران ها و کافه ها را به باقی می ماند بسته است.

در حالی که برخی از موزه ها و بناهای تاریخی مانند کلیسای سنت پیتر در واتیکان را بازگشایی درهای خود را به روم کولوسئوم انتخاب شده باقی می ماند بسته بودن زمان آن را به عنوان برنامه چگونه برای مقابله با امکان جمعیت. در سال 2019, کولوسئوم, محبوب ترین جاذبه های توریستی در جهان و دیدم برخی از 7.4 میلیون بازدید کننده.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا نقاط توریستی اصرار آلمانی ها به نگه داشتن برنامه های تعطیلات

بازگشایی مغازه ها بود که مورد استقبال بسیاری از افراد با یک خط طولانی تشکیل برای ورود به میلان پایان La Rinascente فروشگاه. هر چند که ممکن است شده اند به این دلیل که فروشگاه نیاز مشتریان ارسال به یک درجه حرارت خواندن قبل از ورود به مطمئن شوید که آنها لازم نیست که یک تب.

An employee wearing a face mask and shield (R) manucures a woman at a beauty saloon in Rome on May 18, 2020 during the country's lockdown aimed at curbing the spread of the COVID-19 infection, caused by the novel coronavirus. (Getty Images/AFP/A. Solaro)

آرایش ناخن و مانیکور به پشت در منو بیش از حد

علاوه بر فعالیت های تجاری ایتالیا نیز بازگشایی سواحل آن. آن است که برنامه ریزی اجازه می دهد تا شهروندان برای حرکت بین مناطق و همچنین راه اندازی مجدد نامحدود مسافرت های بین المللی در ژوئن 3.

با وجود رکود در موارد جدید عفونت و مرگ و میر, نرخ برخی از آنها سوال حکمت به طور کامل بازگشایی اقتصاد در مورد وجود دارد این است که موج دوم این بیماری همه گیر.

از سوی دیگر گفت: ماسیمو Galli پیشرو متخصص در بیماری های عفونی در میلان سککو بیمارستان در مصاحبه با La Repubblica روزانه "ما باید آن را امتحان کنید. مردم می خواهند که در خانه بسیاری از کسب و کار در معرض خطر مرگ است."

es/msh (dpa AP)

هر شب DW می فرستد مجموعه ای از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب