Jas آب بی پروا و 'درخشان' تلویزیون نویسنده می میرد خودکشی در 39

Screenwriter Jas آبهای درگذشت این هفته به خودکشی در سن 39. در طول زندگی حرفه ای اش آبهای نوشت سری از جمله معاف

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

Screenwriter Jas آبهای درگذشت این هفته به خودکشی در سن 39. در طول زندگی حرفه ای اش آبهای نوشت سری از جمله معافیت این است که ما و شوخی. آب' موفقیت در این صنعت بود و هیچ تضمینی وجود ندارد—اما به عنوان این است که ما خالق Dan Fogelman نوشت: در یک ادای احترام پس از مرگ او او "ساخته شده یک علامت پاک نشدنی."

سایه چشم و عمل توصیف آب با یک کلمه در طول مصاحبه چند سال پیش: بی پروا. آب مطرح شد توسط پدر و مادر بزرگ. تا سن 16 سالگی او به اشتراک گذاشته یک pull-out با مادر بزرگ خود را در یک خانه بازنشستگی.

"یک میلیارد چیزهایی که تا به حال به توطئه هم برای من برای رسیدن به اینجا" آب گفت: این نشریه در سال 2018 است. "گوش کن من مطرح شد در مردمی" خانه. من هرگز تا به حال یک زندگی سنتی; من تا به حال هرگز امن کوکی-برش قابل پیش بینی تصدیق زندگی است. از لحظه ای که من در اینجا قوانین نمی اعمال می شود. اگر قوانین اساسی بالا بردن یک بچه نمی اعمال می شود به من پس از آن هیچ چیز دیگری واقعا در مورد من. بنابراین من فقط به حال به آن را کشف کردن."

"وجود چند بار در زندگی من است که من در بر داشت به صورت بسیار محدود" او اضافه شده است. "اما به عنوان من نگاه کردن به آن بسیار آزاد."

آبهای پیوست این است که ما به عنوان یک نویسنده کارکنان در فصل 2 و کمک به چنین نقطه عطفی قسمت به عنوان "سوپر باول یکشنبه" که نشان داد چگونه پیرسون ایلخانی, جک, درگذشت, پس از یک آتش سوزی خانه. در پاسخ به آبهای' مرگ ان بی سی نشان می دهد نویسندگان نوشته شده ادای احترام در توییتر. بازیگران از جمله مندی مور و سوزان Kelechi واتسون نیز در پیوست برای ادای احترام خود را.

"کل #ThisIsUs خانواده ویران شد به یاد بگیرند که از Jas آب عبور" نویسندگان گفت. "در زمان ما هم Jas چپ علامت خود را بر ما و بیش از همه نشان می دهد. او درخشان بود قصه گو و نیروی طبیعت. ما ارسال ما عمیق ترین همدردی به عزیزان. او یکی از ما است. RIP."

در خود ادای احترام Fogelman افزود: "این اخبار در زمان my breath away. Jas کاملا درخشان بود و داستان های بسیاری هنوز هم بگویید. او ساخته شده یک علامت پاک نشدنی در ما نشان می دهد و قلب من می شکند برای عزیزان خود."

آب شدم تماشای انواع فیلم و تلویزیون و بدن او از کار به همان اندازه متنوع در دامنه. اما در زمان او گفت که او احساس pigeonholed توسط اجتماعی ادراک از آنچه سیاه نویسندگان می تواند کمک به یک پروژه است.

"هنگامی که شوخی برای اولین بار برای اولین بار وجود دارد یک شوخی در این خلبان در مورد رزا پارک" او گفت: Shadow & عمل می کنند. "من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از مردم به من رسید گفت:" که تا به حال به شما.' آن را به خوبی معنا و من افتخار است که آنها را تماشا نشان می دهد به دنبال من است. اما من خیلی دلسرد که آنها فکر می کردند تنها چیزی که من می تواند کمک بود رزا پارکس شوخی—اما در سراسر هیئت مدیره. که دوستان و پیروان."

او همچنین با اشاره به اختلاف در نحوه سیاه و نویسندگان را می توان درمان و قدردانی بسته به چه نوع از پروژه های آنها کمک به تولید است.

"ما به عنوان مردم رنگ می خواهید برای دیدن خودمان; ما لیاقت دیدن خودمان" آب گفت. "بنابراین مبارزه برای اولین بار است که به خودمان را—که بسیار حق مبارزه—اما این یک مبارزه است که من نیز مبارزه کنند."

در شوخیاو اشاره کرد او تنها سیاه و نویسنده—که بدان معنی است که اغلب بار پرسیدن سوالاتی مانند "چرا که هر کس در این صحنه سفید ؟ " خواهد سقوط ، "مبارزه من هنوز همان است و من لازم نیست که هر کسی که به نظر می رسد مثل من مبارزه در اتاق," او گفت:. "من به تنهایی مبارزه, اما من هنوز هم مبارزه می کنند."

آب می دانستند که چگونه بعید حرفه ای راه بود و آن این بود که آگاهی که او گفت: او را نگه داشته دارند. "سال گذشته برای شکرگزاری, من به خانه رفت به شیکاگو و من سوار به پیر مردمی" خانه ای که من در آن بزرگ شده," او گفت: Shadow & عمل می کنند. "من به یاد داشته باشید که یک بچه و از دست دادن کلید من در شفت آسانسور مانند یک بار در ماه در حال فریاد زد و با مردمی چون من در حال اجرا در همه جا و آنها را به راه راست را به انجام لباس های شسته شده. من یک حس عمیق از قدردانی از آنجا که unlikelihood که یک دختر بچه های تخت با مادر بزرگ او خواهد بود که در آن من در حال حاضر باریک است و به هیچ کس."

اگر شما یا یک دوست در حال مبارزه با افکار خودکشی لطفا به ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-TALK (8255) و یا تماس با بحران خط متن از طریق پیام کوتاه به صحبت 741741



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن