Coronavirus آخرین: میر جهانی پیشی بگیرد 400,000

تایید مرگ و میر از COVID-19 رسیده تلخ جدید نقطه عطف و ایالات متحده منجر جهان با حدود 110,000 مرگ و میر. هند دی

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

تایید مرگ و میر از COVID-19 رسیده تلخ جدید نقطه عطف و ایالات متحده منجر جهان با حدود 110,000 مرگ و میر. هند دیده می شود یک رکورد جدید روزانه سنبله در موارد. دنبال DW برای آخرین.

  • ضد نژادپرستی تظاهرات "بدون شک" افزایش خطر ابتلا به عفونت های جدید, انگلستان, وزیر بهداشت هشدار
  • در مجموع عفونت اعداد در برزیل هستند نمایش داده نمی شود بر روی کلید دولت سایت
  • سوئد اقتصاد رهبری برای یک رکورد شیرجه رفتن با وجود اجتناب از مستند

11:07 مقامات چینی منتشر شد گزارش ستایش چین در پاسخ به این بیماری همه گیر کوروناویروسکه همچنین آدرس برخی از انتقاد لابی با دولت آمریکا.

این گزارش می گوید چین "هدر رفته هیچ زمان" در به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد این ویروس از جمله توالی ژنتیکی آن با سازمان بهداشت جهانی و کشورهای دیگر. قبلا AP آژانس خبری گزارش داد که چین با تاخیر بیش از یک هفته قبل از های ژنوم در ژانویه و شناسایی این ویروس در یک کشور خارجی است.

ملی کمیسیون بهداشت سر Ma Xiaowei گفت: AP داستان "به طور جدی می رود در برابر حقایق است."

"دولت چین نیست تاخیر و یا پوشش هر چیزی," او گفت:. در آشکار واکسن در آمریکا گفت: "برخی کشورها در برابر جزر و مد از تاریخ است."

"به پنهان کردن خود را در پاسخ ناکافی به COVID-19 آنها واقعا آغشته و slandered چین... در پاسخ به چنین قربانی عمل چین قطعا مبارزه با عقب."

10:02 در حالی که شرکت های سراسر جهان مسابقه به منظور توسعه یک COVID-19 واکسن یک سناتور آمریکایی ادعا کرد شواهد وجود دارد که چین در تلاش برای کاهش و یا خرابکاری غرب تلاش.

"چین نمی خواهند ما... به انجام آن برای اولین بار" جمهوری خواه سناتور ریک اسکات به بی بی سی گفت. "ما باید برای دریافت این واکسن انجام می شود. متاسفانه ما شواهدی وجود دارد که کمونیست چین تلاش برای خرابکاری در ایالات متحده و یا آهسته آن را پایین گفت:" در فلوریدا مستقر سیاستمدار.

او از ارائه جزئیات بیشتر در مورد شواهد اما گفت: آن را از طریق جامعه اطلاعاتی ایالات متحده.

"چیزی که من واقعا باور دارم این است که آیا انگلستان آن را برای اولین بار و یا ما آن را برای اولین بار ما در حال رفتن برای به اشتراک گذاشتن" اسکات اضافه شده است. "کمونیست چین, آنها در حال رفتن برای به اشتراک گذاشتن."

09:42 مقامات هلند آغاز حذف سمور یا راسو در خز مزارع در سراسر کشور پس از چند coronavirus شیوع بیماری گزارش شده است و حداقل دو نفر "به احتمال بسیار زیاد" آلوده از طریق تماس با حیوانات بیمار. بیش از 10 ، 000 حیوانات در حداقل 10 مزارع را نابود در هفته آینده.

فعالان حقوق حیوانات شکایت علیه و اندازه گیری, اما آنها تلاش شده بود را رد کرد و روز جمعه. حیوانات کشته شدند مونواکسید کربن, مقامات گفت. هلند بیش از 150 سمور یا راسو مزارع. اما سمور یا راسو کشاورزی دموكراتیک در هلند در سال 2013 با مزارع گفت: برای نزدیک کردن 2023.

08:27 تظاهرات علیه خشونت پلیس در سراسر بریتانیا را "بدون شک" افزایش خطر ابتلا به کروناویروس موارد گفت: انگلستان وزیر بهداشت مت Hancock.

"من به حمایت بسیار به شدت به این استدلال که در حال ساخته شده توسط کسانی که معترض هستند... اما این ویروس خود به خود تبعیض قائل نیست و جمع آوری در گروه های بزرگ به طور موقت در برابر قوانین دقیقا به این خاطر آن را افزایش می دهد خطر گسترش ویروس."

نظرات خود را پس از هزاران نفر از معترضان نادیده گرفته دولت تجدید نظر به ماندن در خانه و جمع آوری شده در لندن در روز شنبه, گرفتن زانو و مناجات با نام جورج فلوید قربانی خشونت پلیس در ایالات متحده است. گروه کوچکی از معترضان بعد از درگیری با پلیس, با حداقل 14 ماموران مجروح شدند.

06:09 سوئد مواجه شده است و رکورد اقتصادی رها کردن وجود ندارد قفل کردن مانند دیگر کشورهای اروپایی SEB بانک اقتصاد Olle Holmgren گفت: AFP news agency.

"همانطور که در بسیاری از جهان است. وجود خواهد داشت یک رکورد کاهش برای اقتصاد سوئد در Q2" گفت: Holmgren.

این کارشناس که با این نسخهها کار برای نفوذ سوئدی گروه مالی نیز گفت که یک تک به تک شد و به احتمال زیاد در بخش دوم از سال است.

مقامات بهداشتی در این کشور اسکاندیناوی اند توصیه می شود اجتماعی دورى و اجتناب از سفر اما نگهداری, میله, رستوران ها و بسیاری از کسب و کار باز است. استراتژی جلب توجه از همه در سراسر جهان است. توسط صبح یکشنبه, سوئد تا به حال نزدیک به 43,900 تایید عفونت و 4,656 مرگ و میر ناشی از جمعیت 10.3 میلیون. شیوع این بیماری به کشور ضربه شدید تر از هر یک از آن اسکاندیناوی ،

ادامه مطلب: سوئد شروع به شک خود را پرت coronavirus استراتژی

05:51 چین گزارش اول خود را غیر وارد coronavirus مورد در دو هفته در کنار پنج بیشتر موارد وارد شده از خارج از کشور. داخلی عفونت کشف شد در جزیره هاینان کردن این کشور در سواحل جنوبی. در حالی که زمان همه گیر در چین نشات گرفته در اواخر سال 2019 مقامات موفق شده اند برای جلوگیری از گسترش این بیماری در داخل کشور با برخی از 83,000 موارد و 4,634 مرگ و میر گزارش شده در کشور به طور کلی از صبح روز یکشنبه. جهان در پرجمعیت ترین کشور است که در حال حاضر ذکر شده 18 توسط caseload با توجه به شمارش ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

05:48 کلیدی وب سایت های دولتی در برزیل و دیگر نشان می دهد که تعداد مرگ و میر و coronavirus مواردتنها با روزانه تعداد هنوز هم در دسترس است. مقامات تصمیم گرفته اند به وصله پینه کردن صفحه با رئیس جمهور Jair Bolsonaro این ادعا که کلی اطلاعات "منعکس نمی کند لحظه ای این کشور است."

به طور جداگانه یک Bolsonaro متحد پیشنهاد کرد که برخی از کشورها شده است ارسال گزارش نادرست به فدرال وزارت بهداشت.

"شماره امروز ما این است خیالی و یا دستکاری" تاجر کارلوس, جادوگر می رود به یک سطح بالا و موقعیت در این وزارتخانه گفت: O Globo روزنامه.

به نوبه خود یک شورای دولتی سلامت دبیر ناودان "ارعاب حساس, غیر انسانی و غیر اخلاقی اقدام به ایجاد COVID-19 مرگ نامرئی است."

با توجه به شمارش نگهداری می شود توسط آمریکا و بر اساس جانز هاپکینز موسسه برزیل دیده می شود تقریبا 673,000 coronavirus موارد و 35,930 مرگ و میر ناشی از صبح روز یکشنبه. تنها در آمریکا گزارش کرده است بیشتر coronavirus موارد است. این ارقام همچنین برزیل سوم سنگین ترین-آمار کشور در جهان در مجموع تعداد مرگ و میر در پشت متحده و بریتانیا.

Bolsonaro بارها اخراج ترس از همه گیر توصیف coronavirus به عنوان "کمی آنفولانزا."

این هفته کشور نیز منتقل روزانه خود coronavirus جلسه را در اواخر شب. روز جمعه Bolsonaro شوخی این حرکت را آزار خبرنگاران کار برای کشور, پربیننده ترین اخبار, برنامه, Jornal Nacional که در حال حاضر از تلویزیون پخش شود قبل از دولت انتشار آخرین آمار و ارقام.

05:47 گرفتن در روز شنبه تحولات در اینجا: Coronavirus آخرین: جنوب آسیا تنظیم برای تبدیل شدن به جدید COVID-19 کانون


در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب